Mochila viaxeira 2023/2024

Mochilas Viaxeiras e "Libros que van e veñen" Continúan Fomentando a Lectura

No curso escolar 2023/2024, o noso centro educativo reviviu a emocionante tradición das Mochilas Viaxeiras, cun total de 12 mochilas en circulación, representando dúas por clase. Ademais, continuamos co exitoso programa "Libros que van e veñen" en Educación Infantil, proporcionando aos nosos alumnos e alumnas unha experiencia única de lectura compartida.

Cada mochila viaxeira permite aos estudantes levar a casa un tesouro literario por unha semana, para compartir con súas familias. O contido destas mochilas foi coidadosamente seleccionado polo profesorado titor, supervisado pola biblioteca da escola, e ofrece unha ampla variedade de textos e formatos en galego e castelán, para que o alumnado poida escoller ao seu gusto.

Unha característica especial de cada mochila é o "Diario da Mochila", nel os nenos e nenas, e as súas familias, poden compartir as súas opinións, creacións, debuxos e suxestións sobre o contido dos libros e a súa experiencia de lectura en familia.

Para a maioría das nosas familias, esta actividade resulta ser unha experiencia moi divertida que axuda a fortalecer os lazos entre pais e fillos e enriquece a experiencia de lectura de todos e todas as participantes.

A continuación, presentamos unha mostra do traballo realizado polo noso alumnado nas súas casas, demostrando o seu compromiso co mundo da lectura e a súa creatividade na expresión artística.

Estamos encantados de ver como as Mochilas Viaxeiras e o programa "Libros que van e veñen" seguen a facer da lectura unha parte fundamental da vida dos nosos estudantes e das súas familias.

Animamos a todos a seguir participando activamente nesta marabillosa aventura literaria.

Libros que van e veñen en Ed. Infantil
 ligazón