Semana da Ciencia

Celebración da semana da ciencia en Galego

Éxito rotundo na celebración do Día da Ciencia en Galego no noso Centro Educativo.

O pasado martes 28 de novembro de 2023 o noso centro educativo sumouse á celebración do Día da Ciencia cunha xornada chea de aprendizaxe e diversión en lingua galega. Este evento, que busca promover a difusión do coñecemento científico, contou coa destacada participación do profesor de química e valioso membro da nosa comunidade educativa, David Bruzos.

Alumnado de todas as idades tiveron o privilexio de gozar de tres fascinantes obradoiros impartidos polo experimentado profesor Bruzos. O obxectivo principal da iniciativa era incidir na difusión do coñecemento científico na nosa lingua galega, fomentando así o interese pola ciencia dun xeito próximo e accesible.

Durante o día, o alumnado mergullouse nun mundo de cores e luces, explorando de xeito lúdico as bases de diversos fenómenos físicos e químicos. A creatividade e a curiosidade uníronse nun ambiente de aprendizaxe único, onde os nenos e nenas científicas participaron activamente en experimentos que non só estimularon a súa mente, senón que tamén lles proporcionaron unha experiencia práctica e memorable.

O profesor David Bruzos, co seu enfoque dinámico e participativo, conseguiu captar a atención do alumnado, aclarando dúbidas e potenciando o espírito investigador en cada un deles. Os obradoiros foron deseñados para adaptarse aos diferentes niveis educativos, garantindo que todas as persoas participantes puidesen gozar e aprender segundo os seus coñecementos e habilidades.

A comunidade educativa mostrouse entusiasmada e satisfeita con esta iniciativa, destacando a importancia de contar con actos que reforcen o vínculo entre a aprendizaxe e a lingua galega. O Día da Ciencia en Galego converteuse así nun fito memorable no noso centro educativo, subliñando o noso compromiso coa excelencia académica e a promoción do coñecemento científico na nosa lingua materna.

Agradecemos a todas as persoas participantes, especialmente ao profesor David Bruzos, por contribuír ao éxito desta celebración do Día da Ciencia no noso centro educativo. Estamos ilusionados por seguir potenciando o amor pola ciencia e a aprendizaxe en lingua galega en futuras iniciativas educativas.

Ata a próxima celebración científica!

Ciencia no Club de lectura

CIENCIA NO CLUB DE LECTURA

Ás reunións do club de lectura Sueiriños/as chegou a ciencia neste mes de novembro.

Os libros, ademais do sentido da vista, espertan en nós sensacións percibidas cos sentidos do oído, do tacto e tamén do olfacto. Porque un libro pode ser escoitado como o rumor do vento ao pasar as súas follas; podemos sentir a rugosidade ou suavidade das súas follas co tacto; e tamén pode ser ulido o papel e a tinta dun libro novo ou o polbo que se deposita nas súas follas co paso do tempo nos andeis da biblioteca.

Como vedes, non só usamos o sentido da vista cando nos achegamos a un libro. A experiencia da lectura comeza cando pechas os ollos e espertas outros sentidos, ás veces durmidos na experiencia lectora.

Esperta os teus SENTIDOS neste novembro outonal!

Volcán Explosivo

Experimento realizado polo alumnado de 4º de EP primaria na semana da ciencia.

Mes da Ciencia

Ao longo do mes de novembro celebramos o mes da Ciencia no noso cole organizado desde a biblioteca escolar e en colaboración co EDL do centro baixo o lemma "Se tes paciencia divírtete coa ciencia" realizando diversos experimentos que aquí presentamos aos nosos compañeiros.

Premendo nas seguintes imaxes teredes acceso aos traballos realizados polo alumnado do centro:

• Desde a biblioteca organizouse unha exposición de fondos científicos.

• O alumnado de 4º de Ed. Infantil experimentou con piñas.

• O alumnado de 1º de Ed. primaria realizou varios experimentos.

• En 4º de E. Primaria experimentamos co funcionamento dun volcáns.

• En 5º de E. Primaria experimentamos con vasos leñosos

•  O Día da ciencia en galego contamos coa presenza de David Bruzos na nosa biblioteca.

Experimentando con piñas

O alumnado de 4º de Ed. Infantil experimentou con piñas e comprobou como a humidade e a calor fan cambiar a forma das piñas.

Día da Ciencia en galego

O 9 de novembro celebramos o día da ciencia en galego. Tivemos o privilexio de contar na biblioteca co profesor de Química, e membro da nosa comunidade educativa, David Bruzos  para a realización de tres obradoiros destinados a todo o alumnado do cole, co obxectivo principal de salientar a difusión do coñecemento científico no idioma galego.

Con el xogamos e experimentamos con cores e  luces para entender de forma lúdica o fundamento de diversos fenómenos físicos e químicos.

Na galería de imaxes podedes observar varios dos experimentos realizados nos obradoiros.

Ao remate da actividade, todo o alumnado participante recibiu o seu carné de científico ou científica.