Lectura, información e aprendizaxe (LIA)

Somos un centro LIA.2

Desde o ano 2019, coa remodelación/inauguración de espazos e recursos, somos un centro LIA.2

O centro neurálxico da nosa escola, pública e rural, é a súa biblioteca escolar que, acorde ao tempo no que vivimos, evolucionou cara un novo concepto: a BE-LeoLab Milladoiro.

Unha biblioteca aberta e ubicua que coida da lectura, da información e da aprendizaxe mediante metodoloxías activas coma a aprendizaxe baseada en proxectos (ABP) e favorece a alfabetización múltiple, competencia esencial para a vida. Unha biblioteca escolar creativa e inclusiva, ao servizo da comunidade e do currículo: unha biblioteca social e formadora.

A biblioteca está presente en todos os espazos do centro: aula de cociña, aula sensorial, aula experimental, aula audiovisual, estudio de radio, espazo LeoLab (espazo "maker"); e os espazos acollen recursos diversos: bibliográficos, tecnolóxicos, experimentais, audiovisuais...

A biblioteca de e para tod@s, que permite ao noso alumnado desenvolver un papel activo nas súas aprendizaxes vívidas e significativas, nas que o libro de texto non é a única fonte de información/consulta.