Admisión alumnado

ADMISION E MATRICULA CURSO 24-25

Comunicamos as familias interesadas en matricular aos seus fillos/as neste Colexio que entre o 1 e o 20 de Marzo poderán entregar a solicitude de praza debidamente cumprimentada, na secretaría do Centro. Tamén lembramos a todas as familias, con alumnado matriculado no Centro, que teñen garantida a praza escolar  sempre que non soliciten praza noutro centro no que resultaran admitidos. A continuación aportamos os  documentos de interese para este proceso de admisión , pinchando neles poderán acceder aos documentos para velos ou imprimilos.

PLAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE SOLICITUDES PARA O CURSO  2023- 24

DO 1  AO 20 DE MARZO

OS IMPRESOS PÓDENSE RECOLLER NA SECRETARIA DO CENTRO , IMPRIMIR DA PAXINA WEB DO CENTRO OU NA APLICACIÓN "ADMISION ALUMNADO" A TRAVÉS DA CAL TAMÉN PODEN REALIZAR TODO O  O PROCESO DE ADMISIÓN, CUBRIR OS IMPRESOS, IMPRIMILOS.... E CONSULTAR A LEXISLACION AO RESPECTO

ENLACE A ADMISION ALUMNADO (pinchar)

www.edu.xunta.es/centros/ceipoteropedrayo

INFORMACION ÁS FAMILIAS

LEXISLACION APLICABLE

IMPRESOS MATRICULA

Documentacion Xeral Necesaria para solicitar a Admisiónque deberán aportar todos/as  os/as  solicitantes .

SOLICITUDE COMEDOR E TRANSPORTE 24-25

COMEDOR E TRANSPORTE

Infórmase que segundo o Decreto de admisión e a  Orde de admisión establécense as datas e normas para a SOLICITUDE DE COMEDOR E TRANSPORTE, así,  a solicitude FARASE NO MES DE ABRIL no cal  TODO O ALUMNADO QUE QUEIRA FACER USO DESTES SERVIZOS(tanto os de nova matrícula como os que xa están matriculados no centro) DEBERAOS SOLICITAR  ENTREGANDO A DOCUMENTACION SEGUNDO A MODALIDADE POLA QUE SE SOLICITE

·       Alumnado transportado : padrón.

•     Por incompatibilidade horaria:certificados empresa con horarios.

·       Por familia numerosa: título familia numerosa vixente.

·       Por motivos socioeconómicos... : informe social.

·       Violencia de xénero : documentación acreditativa.

IMPRESOS SOLICITUDE COMEDOR E TRANSPORTE

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

ADMISION ALUMNADO CURSO 2022-2023

Comunicamos as familias interesadas en matricular aos seus fillos/as neste Colexio que entre o 1 e o 20 de Marzo poderán entregar a solicitude de praza debidamente cumprimentada, na secretaría do Centro. Tamén lembramos a todas as familias, con alumnado matriculado no Centro, que teñen garantida a praza escolar  sempre que non soliciten praza noutro centro no que resultaran admitidos. A continuación aportamos os  documentos de interese para este proceso de admisión , pinchando neles poderán acceder aos documentos para velos ou imprimilos.

PLAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE SOLICITUDES PARA O CURSO  2022- 23

DO 1  AO 21 DE MARZO

www.edu.xunta.es/centros/ceipoteropedrayo

LEXISLACION APLICABLE

IMPRESOS MATRICULA

Solicitude de Permiso para ir andando só da parada do bus á casa (só para E. Primaria).Para entregar á acompañante de bus

XORNADA PORTAS ABERTAS PAIS ALUMNADO NOVA INCORPORACION

O día 24 levarase a cabo unha xornada de portas abertas para as familias do alumnado de nova incorporación. As familias xa están citadas para un horario concreto no que poderán acceder ao centro. Só poderá acceder 1 persoa por alumno/a de nova incorporación. Haberá dúas quendas e en cada quenda 3 grupos.

A a información e visita farase na zona de educación infantil (CENTRO NOVO).

• 1ª quenda ----------------- 11:00 horas
  • 2ª quenda ----------------- 12:30 horas

ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2021/2022

FINALIZADO O PRAZO DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN, COMUNICAMOS QUE TODAS AS SOLICITUDES FORON ADMITIDAS. PARA CONSULTAR A LISTAXE DE ADMITIDOS PÓDESE FACER A TRAVÉS DA APLICACIÓN ADMISIÓN DE ALUMNADO COA CHAVE 365 OU CERTIFICADO DIXITAL.