Normalización Lingüística

REVISTA "OS NOSOS FALARES 2022-23"

Déixamovos aquí a nosa revista deste curso. Este ano a revista solo irá en formato dixital.
se queredes vela en grande solo tedes que pinchar aquí.
Esperamos que vos guste e que desfrutedes moito vendo os videos e todo o contido que hai dentro dela a través dos codigos QR e dos enlaces.

CANCIÓN DAS LETRAS GALEGAS

Deixamos a canción creada por todo o alumnado do centro para conemorar o día das letras galegas.

CANCIÓN

ACTIVIDADES MAGOSTO 2022

Xa chega o magosto. Aquí vos queda un enlace con actividades para realizar co voso alumnado.

OS NOSOS FALARES

Aquí vos deixamos en primicia a Revista Escolar do 2013-2014: OS NOSOS FALARES. Antes de que remate o curso repartiranse os CD. Canto traballastes! Parabéns!

Para vela a tamaño completo picade no cadriño e a frecha que aparece no centro da imaxe.

CANTIGA LETRAS GALEGAS

Aquí vos deixamos a cantiga que imos cantar o día das Letras Galegas por se queredes practicala na clase ou na casa.

QUINTA E ÚLTIMA PROBA!

Os acertantes da IV proba foron:

NEREA MALLO MARTÍNEZ, 2ºB

MANUEL IGLESIAS ESMORÍS 4ºC

LORENA MALLO LODEIRO 5ºB

Aquí vos deixamos a derradeira proba do concurso! So queda unha así que animádevos a partipar!

Para completar este poema que pertence a NIMBOS e se titula "A NOITE É" podedes picar AQUÍ ou escoitar a seguinte cantiga feita polos rapaces do Instituto de Guitiriz IES POETA DÍAZ CASTRO.

IV PROBA CONCURSO EDL

Aquí vos deixamos a mensaxe para a proba IV do concurso.

A seguinte portada de libro ten unha mensaxe para vos! Ides ter que adiviñar o seu título!

Queredes unha pista?: Pois a resposta é o poemario máis importante de Xosé María Díaz Castro.

Mellor.... Escoitade, escoitade!

Para atopar a información podedes picar AQUÍ.

III PISTA CONCURSO LETRAS GALEGAS

Xa temos os acertantes da segunda proba do CONCURSO DAS LETRAS GALEGAS 2014!

Pasade coa lupa por enriba dos papeis para descubrilos!

Aquí vos deixamos a terceira pregunta. Animádevos a participar!
A VER CON QUE NOS SORPRENDE ESTE SIMPÁTICO LAPICIÑO...

PODEDES  CONSULTAR INFORMACIÓN PICANDO AQUÍ.

O prazo para entregar as respostas no buzón da entrada remata o mércores 30 de Abril. O sorteo celebrarase no recreo.

II PISTA CONCURSO LETRAS GALEGAS 2014

Xa temos gañadores do primeiro sorteo!
Rascade coa moeda na imaxe para descubrilos..

AQUÍ VOS DEIXAMOS A SEGUNDA PISTA!
O sorteo celebrarase o venres 25 de Abril.
Moita sorte a todos e todas!

PARA ATOPAR INFORMACIÓN PODEDES PICAR AQUÍ.