INFORMACIÓN

O Luns 27 de xuño ás 20:00 horas terá lugar unha reunión no comedor escolar. O motivo  é aclara  a problemática xurdida nestes días.  Non todo o alumnado levou a circular informativa, polo que prego a máxima difusión desta nota.

Aproveito para pedir desculpas polo díptico que  enviei  o martes.  Houbo un problema de configuración ao facelo con varios programas e envialo por correo. Ningún dos meus compañeiros tivo nada que ver coa súa edición.

Sandra Casar

Directora do CEIP Ramón Otero Pedrayo

RESULTADOS DA VOTACION DA XORNADA UNICA

CENSO VOTANTES : 463 FAMILIAS

VOTARON: 369 FAMILIAS

VOTOS  SI: 339

VOTOS NON: 30

NULOS : 0

PORCENTAXE VOTACIÓN: 80%

PORCENTAXE VOTOS SI : 73,21%

PORCENTAXE ESIXIDO PARA QUE SE POIDA LEVAR A CABO A XORNADA: 58%

GRACIAS POLA VOSA  PARTICIPACION.

LIBROS E AXUDAS A MATERIAL CURSO 2016-17

A Consellería de Educación ven de convocar a través da publicación no DOG, as axudas para mercar os libros de texto (1º - 2º), participar no fondo de libros (préstamo 3º- 4º- 5º- 6º) e as axudas para material para o curso 2016-17.

O Prazo para entregar as solicitudes na secretaría do centro é ata o 23 de XUÑO inclusive

Esta convocatoria establece TRES modalidades:

·         Para 1º - 2º  de E. Primaria  Axudas a adquisición de libros (Vales).

·         Para 3º - 4º- 5º - 6º  de E. Primaria Fondo Solidario de Libros (Préstamo).

·         Axudas adquisición de material Escolar.

Aqueles alumnos que adquirisen libros a través do Vale para o curso 2015/16 ou participaran no fondo solidario (préstamo) NON poderán solicitar Vale nin Préstamo de non ter entregados os libros no centro o 17 de Xuño como data límite.

Segundo a Orde, os libros serán os mesmos do curso pasado

SOLICITUDE S PARA OALUMNADO DE 1º - 2º - 3º - 4º - 5º - 6º

O alumnado que curse 1º/2º, de cumprir os requisitos, poderán solicitar a axuda para adquirir os libros de texto.

A lexislación aplicable será a da Orde do 27 de Abril 2016 : Axuda adquisición de libros , participación no fondo solidario e material escolar

LEXISLACION, INFORMACION E IMPRESOS SOLICITUDE DE LIBROS, FONDO E AXUDAS MATERIAL

XORNADA UNICA

VOTACION

Informámosvos que o VENRES 27 de MAIO celebrarase a votación para decidir o tipo de Xornada que vai ter o centro. O horario para votar abarcará  desde  as 9:00 horas ata ás 22: 30 horas ininterrumpidamente.

Asemade, informamos que no hall de entrada do edificio de primaria están expostos,  os censos de pais, nais e titores lega

Proxecto da Xornada.

Cadros Resumo da Xornada

Preguntas mais frecuentesrealizadas polas familias coa contestación.

INFORMACIÓN SOLICITUDE COMEDOR E TRANSPORTE PARA O CURSO 2016 - 17

ABERTO O PRAZO DE SOLICITUDE DE COMEDOR E TRANSPORTE, DO 1 AO 29 DE ABRIL, O ALUMNADO (tanto os de nova matrícula como os que xa están matriculados no centro) DEBERÁ SOLICITAR  A UTILIZACIÓN DO COMEDOR E/OU TRANSPORTE ESCOLAR ASÍ COMO ENTREGAR A DOCUMENTACION PERTINENTE.

INFORMARASE DA NORMATIVA APLICABLE UNHA VEZ SEXA PUBLICADA POLA CONSELLARIA DE EDUCACIÓN.

• ·

Solicitude oficial de transporte ordinario ou excepcional de ser o     caso

•       Padrón ou autorización firmada para poder solicitarllo desde o centro ao Concello.

·         Deberán cubrir a solicitude de transporte extraordionario :

Ø  Os usuarios da liña 11 (Rey Varela: Praza, Fontenova, Caixa Aforros e Torás )

Ø  Os que van utilizar un bus distinto ao que lle corresponde por padrón. Estes alumnos, ademais do

Certificado de empadronamento  terán que  engadir un certificado de convivencia á solicitude

no que xustifiquen a convivencia no domicilio que alega para solicitar o transporte

Os que non teñen dereito, por estar fóra da  área de influencia do centro

COMEDOR

·    * Solicitude oficial de comedor

·    * Padrón  ou Autorización firmada para poder solicitarllo desde o centro ao concello

OUTRA DOCUMENTACIÓN

·   * Documento  familia numerosa

·   * Certificados de empresa de incompatibilidade horaria cos horarios de saída ao mediodía  (estar traballando os dous)

·    * Informe social (de ser o caso)

·    * Certificado de discapacidade do alumno (igual ou superior ao 33% )

DOCUMENTACION MATRICULA CURSO 2016 - 17

Comunicamos as familias interesadas en matricular aos seus fillos-as neste Colexio que entre o 1 e o 29 de Marzo poderán entregar a solicitude de praza debidamente cumplimentada, na secretaría do Centro. Tamén lembramos a todas as familias, con alumnado matriculado no Colexio, que teñen garantida a praza escolar, sempre que non soliciten praza noutro centro no que resultaran admitidos. A continuación aportamos os  documentos de interese para este proceso de admisión , pinchando neles poderán acceder aos documentos para velos ou imprimilos.

MATRICULA CURSO 2016 - 17

PLAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN CURSO 2016- 17

DO 1  AO 29 DE MARZO

OS IMPRESOS PÓDENSE RECOLLER NA SECRETARÍA DO CENTRO OU IMPRIMIR NESTA PAXINA

INFORMACION ÁS FAMILIAS: CALENDARIO ADMISION, PRAZAS VACANTES....(PINCHAR)

Entroido 2016

Bo tempo, cancións, troula, e moitas culturas diferentes para un día de entroido redondo. Xa podedes disfrutar dos mellores momentos que vivimos ese día. Non volo perdades!

Entroido from CEIP Otero Pedrayo on Vimeo.