FOTOS FESTIVAL FIN DE CURSO 2014-2015

Queridas familias...

Xa temos colgadas as fotos do Festival organizado para Fin de Curso. Poderedes velas na nosa Galería e para que vos sexa máis doado atopalas, preparamos este LiNK

PROXECTO TERRA

Proxecto Terra. A vista dos meus ollos.
Ola amigos/as neste curso traballamos na aula de 4º de E.P. co Proxecto Terra. Pasámolo moi ben . Mirade as cousas chulas que fixemos. Blog

.Foto1 Foto2

LISTAXE DEFINITIVO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2015/2016

Pode consultar a LISTAXE PROVISIONAL DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2015/2016 NO ARQUIVO ADXUNTO.

GALDONATURA-Invernadoiro e horto ecolóxico

O blog onde se describe a actividade feita en relación ao Proxecto Voznatura.

Posta en marcha do invernadoiro con plásticos novos e Obradoiros de Clara.

3º e 4º curso como protagonistas principais, ainda que o horto escolar e cousa de toda a comunidade.

Para ver e aprender sobre ciencias, plantas, reciclaxe, ecoloxía.

Non o perdades!

ABERTO O PRAZO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO 2015/2016

ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO 2015/2016

NORMATIVA: Orde do 12 de marzo do 2013 da Consellería de Educación e O.U. pola que regula o procedemento para a admisión do alumnado no 2º ciclo de Ed. Infantil e na E. Primaria (D.O.G. do 15/03/13). (Pódese consultar no taboleiro de anuncios do centro e nos adxuntos a este anuncio).

POSTOS ESCOLARES: Recóllense na copia  da proposta de vacantes remitida ao Departamento Territorial da Consellería de Cultura, Educación e O.U. de Lugo.

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS: 3 rutas de Transporte Escolar e Comedor Escolar (regulado polo decreto 132/2013, do 1 de agosto de 2013  da Consellería de Educación e O.U.)

PRAZOS:

·         Presentación de solicitudes de admisión: do 1 ao 23 de marzo do 2015.

·         Presentación de documentación acreditativa dos criterios a baremar: do 25 de marzo ao  5 de abril do 2015.

·         Publicación de listaxes provisionais de admitidos/as: até o 27 de abril do 2015.  Poderase presentar reclamación pernate o Consello Escolar nos 5 días hábiles posteriores á publicación  da listaxe provisional de admitidos/as.

·         Publicación da listaxe definitiva de admitidos/as:  antes do 15 de maio do 2015. Contra esta listaxe poderase presentar recurso de alzada perante o/a titular da xefatura territorial no prazo dun mes a partir do día seguinte ao da súa publicación.

·         Formalización de matrícula: do 20 ao 30 de xuño do 2015.

NOTA INFORMATIVA:

Lémbraselles aos solicitantes:

1º. Que (conforme ás instruccións da Consellería de Cultura, Educación e O.U.), a solicitude axustada ao modelo oficial Anexo II será única e presentarase no centro que se solicite en primeiro lugar. O feito de presentar máis dunha solicitude conlevará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2º. Que o alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

3º. Que o alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admmisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

ANEXO II-IMPRESOS DESCARGABLES

Comenius visit to France

16/11/2014
Europe/Madrid

Fai clic no enlace que tés aquí debaixo para ver o Blog da nosa visita a Morteau - Francia.

VISITA A FRANCIA

Programa de radio 2

RadioGaldo

Escoita a nosa radio. Preme na frecha e escoitarás o noso primeiro programa.

Blog da visita Comenius a España

Ola a todos e todas.

Aquí tedes o vínculo ao blog que creamos para que podases seguir as actividades Comenius que preparamos para esta semana na que recibimos aos nosos socios de Polonia, Rumanía e Francia.