Listaxe Provisional de Admisión Curso 2016-17

No arquivo adxunto podo cunsultar a listaxe de admisión provisional para o vindeiro curso 2016-17.

ABERTO O PRAZO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO 2016/2017

ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO 2016/2017

NORMATIVA: Orde do 12 de marzo do 2013 da Consellería de Educación e O.U. pola que regula o procedemento para a admisión do alumnado no 2º ciclo de Ed. Infantil e na E. Primaria (D.O.G. do 15/03/13). (Pódese consultar no taboleiro de anuncios do centro e nos adxuntos a este anuncio).

POSTOS ESCOLARES: Recóllense na copia  da proposta de vacantes remitida ao Departamento Territorial da Consellería de Cultura, Educación e O.U. de Lugo.

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS: 4 rutas de Transporte Escolar e Comedor Escolar (regulado polodecreto 132/2013, do 1 de agosto de 2013  da Consellería de Educación e O.U.)

PRAZOS:

• Presentación de solicitudes de admisión: do 1 ao 29 de marzo do 2016.

• Presentación de documentación acreditativa dos criterios a baremar: do 1 de abril ao 14 de abril do 2016.

• Publicación de listaxes provisionais de admitidos/as: até o 25 de abril do 2016. Poderase presentar reclamación perante o Consello Escolar nos 5 días hábiles posteriores á publicación da listaxe provisional de admitidos/as.

• Publicación da listaxe definitiva de admitidos/as: antes do 15 de maio do 2016. Contra esta listaxe poderase presentar recurso de alzada perante o/a titular da xefatura territorial no prazo dun mes a partir do día seguinte ao da súa publicación.

• Formalización de matrícula: do 20 ao 30 de xuño do 2016.

NOTA INFORMATIVA:

Lémbraselles aos solicitantes:

1º. Que (conforme ás instruccións da Consellería de Cultura, Educación e O.U.), a solicitude axustada ao modelo oficial Anexo II será única e presentarase no centro que se solicite en primeiro lugar. O feito de presentar máis dunha solicitude conlevará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2º. Que o alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

3º. Que o alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admmisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

ANEXO II-IMPRESOS DESCARGABLES

JUST READ!

Este curso empezamos un novo proxecto europeo, JUST READ! Entercambiaremos impresións, material e coñecementos, ademais de moitas experiencias e actividades con socios Polacos, Rumanos e Alemáns. Promete ser un proxecto moi interesante porque principalmente trata sobre a historia da escritura e a literatura

No primeiro trimestre recibimos a visita dos nosos socios; se queredes ver as fotos, tédelas na nosa galería.

Agora é o noso turno de viaxar, e iremos a Alemaña. Ata agora tiñamos costume de ter un blog de viaxe, pero esta vez non nos resulta doado así que temos preparado un álbum  para que podades serguirnos, para velo, só tedes que ir á noso Galería no Álbum   "Germany 2016"

PREMIOS DO CERTAME DE POESÍA INFANTIL NADAL 2015, NA BIBLIOTECA MUNICIPAL

"Viveiro, cuna de poetas", e para mostra un botón.

Cinco dos nosos alumnos foron premiados no Certame de Poesía Infantil Nadal 2015: Daniel Gómez, Iago Vieira, Andrés Fernández,María Maragoto e Rodrigo Cruz.

Felicidades rapaces!!!!

Menú Comedor Escolar Mes de ABRIL

Fai clic no seguinte adxunto para ver o menú do mes de ABRIL

FESTIVAL DE NADAL

Xa temos colgadas as fotos do Festival de Nadal 2015, e o vídeo terémolo en breve. Seguro que queredes velas, así que o teredes doado se premedes nesta ligazón

JUST READ- ERASMUS + PROJECT

Aquí poderás ver todas as fotos relacionadas coas actividades que se programaron para a visita dos nosos socios no proxecto europeo Just Read, durante a semana do 23 ao 28 de novembro.

Houbo actividades realmente interesantes, como o obradoiro de Xosé Tomás sobre banda diseñada; e visitas tamén moi instructivas como a que fixemos ás instalacións de La Voz de Galicia ou á imprenta LAR.

Para ver todas as fotos relacionadas só tes que premer aquí

MAGOSTO 2015

O pasado venres 13 celebramos o Magosto no noso colexio.

Coma sempre, cada grupo estivo preparando un tocado moi especial para lucilo ese día, o un cestiño o similar para levar as castañas asadas e poder degustalas comodamente cos compañeiros e compañeiras de aula.

Este ano fixemos a maiores unha exposición de peóns na porta de acceso ao patio onde se podían contemplar a nosa creatividade plasmada nesles. Alí tamén estaban ao noso acceso para poder bailalos durante os recreos.

Tamén como novidade, fixemos xogos populares. Divididos en dous equipos, xogamos ao brilé, aos zancos, peóns, corda, pano, tiro de castana e tiro á rá. E os máis pequenos tamén fixeron as carreiras de sacos e a busca de castañas.

Ben, como din que unha imaxe vale máis que mil palabras, o mesmo é mellor que vexades por vós mesmos o ben que o pasamos ao tempo do que aprendemos, para iso, preme aquí

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2015-16 (Enviada e pendente de aprobación)

Para ver a listaxe de cada curso faga clic no que desexe ver:

FOTOS FESTIVAL FIN DE CURSO 2014-2015

Queridas familias...

Xa temos colgadas as fotos do Festival organizado para Fin de Curso. Poderedes velas na nosa Galería e para que vos sexa máis doado atopalas, preparamos este LiNK