try another color:
CEIP Plurilingüe Santa Rita
Galdo - Viveiro - LUGO | ceip.santarita@edu.xunta.es | Tf. 982598902

ABERTO O PRAZO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO 2014/2015

NORMATIVA: Orde do 12 de marzo do 2013 da Consellería de Educación e O.U. pola que regula o procedemento para a admisión do alumnado no 2º ciclo de Ed. Infantil e na E. Primaria (D.O.G. do 15/03/13). (Pódese consultar no taboleiro de anuncios do centro).

POSTOS ESCOLARES: Recóllense na copia adxunta da proposta de vacantes remitida ao Departamento Territorial da Consellería de Cultura, Educación e O.U. de Lugo.

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS: 3 rutas de Transporte Escolar e Comedor Escolar (regulado polo decreto 10/2007, do 25 de xaneiro  e a orde do 21 de febreiro de 2007, da Consellería de Educación e O.U.)

PRAZOS:

·         Presentación de solicitudes de admisión: do 1 ao 20 de marzo do 2014.

·         Presentación de documentación acreditativa dos criterios a baremar: do 25 de marzo ao  5 de abril do 2014.

·         Publicación de listaxes provisionais de admitidos/as: até o 25 de abril do 2014.  Poderase presentar reclamación pernate o Consello Escolar nos 5 días hábiles posteriores á publicación  da listaxe provisional de admitidos/as.

·         Publicación da listaxe definitiva de admitidos/as:  antes do 15 de maio do 2014. Contra esta listaxe poderase presentar recurso de alzada perante o/a titular da xefatura territorial no prazo dun mes a partir do día seguinte ao da súa publicación.

·         Formalización de matrícula: do 20 ao 30 de xuño do 2014.

NOTA INFORMATIVA:

Lémbraselles aos solicitantes:

1º. Que (conforme ás instruccións da Consellería de Cultura, Educación e O.U.), a solicitude axustada ao modelo oficial Anexo II será única e presentarase no centro que se solicite en primeiro lugar. O feito de presentar máis dunha solicitude conlevará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2º. Que o alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

3º. Que o alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admmisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

ANEXO II-IMPRESOS DESCARGABLES

Fotos do Entroido 2014

Xa temos colgadas a maior parte das fotos do Entroido, nas que podedes ver a cada un dos grupos vestindo os traxes típicos de cada un dos países cos que temos unha relación especial: EEUU,Italia, Polonia,Rumanía,Francia, España e Galicia. Para velas só tedes que ir á Galería de Imaxes, ou ben premer aquí

Cada un dos grupos aprendeu e bailou unha danza típica de cada un dos países dos que vestía o atuendo correspondente; foi moi divertido e enriquecedor. Pola tarde, puxémonos as botas na degustación de postres típicos da celebración grazas á colaboración das familias.

En breve subiremos tamén os vídeos das danzas nos blogs correspondentes, non volo perdades!

NOVIDADES!!!!

Ola a todos e todas!

Dicirvos que temos moitas novidades con respecto dos nosos blogs, sobre todo o da biblioteca, "Bibliogaldo" e o de Ed. Física e Música, "Canta e ségueme". Neles poderedes ver fotos e vídeos dos nosos traballos e celebracións, recomentacións e ligazóns a cousas moi interesentes e a material para traballo.

Só tedes que clicar neles!

COMO CHO CONTO! CURSO 2013-2014

Ola a todos e a todas!!!

Sabemos o moito que vos tardaba ter novas nosas, pero por fin, aquí estamos de novo para informarvos da máis candente actualidade no noso cole. Temos de todo: novos compañeiros e compañeiras, celebracións, multitude de actividades en aula,... ben, non vos ímos adiantar nada porque seguro que preferides enterarvos pola vosa conta, así que, aquí vos deixamos o boletín do primeiro trimestre deste curso.

Disfrutádeo, vós sodes os protas!!!!

BOLETÍN "COMO CHO CONTO!"

Queridos nenos, nenas, pais, nais,...e demais familia!

Por fin, despois dunha longa espera, aquí está, o derradeiro boletín de COMO CHO CONTO! deste curso. Vén cargadiño de novas e actividades que fixeron os pequenos e pequena.

Como sabemos que tamén estaredes interesados nos dos anteriores, pensamos poñérvolo fácil, así que só tedes que premer na imaxe correspondente para acceder a el

Disfrutádeos!...Ah!, e bo verán!

Primeiro trimestre Segundo trimestre Terceiro trimestre

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2013-2014

Esta é a relación de libros de texto para o vindeiro curso 2013-2014. Preme no enlace correspondente para acceder a cada lista

3 ANOS                                      1º CURSO

4 ANOS                                      2º CURSO

5 ANOS                                      3º CURSO

4º CURSO

5º CURSO

6º CURSO

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2013-2014

Adxúntase a listaxe definitiva de admisión para o curso 2013-2014. Contra esta lista de admitidos poderán presentar recurso de alzada diante do Xefe teritorial da Consellería de Cultira, Educación e O.U. no prazo dun mes.

ADMISIÓN ALUMNOS CURSO 2013-2014

Criterio complementario para a admisión de alumnos/as.

Ao abeiro do desposto no DECRETO 254/2012 e na  Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación dentro dos Criterios xerais de admisión do alumnado, apartado i) Por criterios complementarios consistentes noutras circunstancias relevantes apreciadas xustificadamente polo órgano competente do centro, acorda establecer o seguinte criterio:

i) Acumulación  ao punto b) Nai, pai, titora ou titor que traballe no centro