Programa de radio 2

21:06 minutes (38.64 MB)

RadioGaldo

Escoita a nosa radio. Preme na frecha e escoitarás o noso primeiro programa.

12:02 minutes (22.05 MB)

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2014-2015

ESTES SON OS LISTADOS DE LIBROS DE TEXTO POR NIVEL, PODES ACCEDER A ELES PREMENDO NO NOME DE CADA UN OU BEN ABRINDO O CORRESPONDENTE ARQUIVO ADXUNTO.

Ed.Infantil 3 anos

Ed.Infantil 4 anos

Ed.Infantil 5 anos

Ed.Primaria 1º curso

Ed.Primaria 2º curso

Ed.Primaria 3º curso

Ed.Primaria 4º curso

Ed.Primaria 5º curso

Ed.Primaria 6º curso

*NOTA: Os libros de 5º curso de Primaria están pendentes de confirmación posto que este centro solicitou a participación no Proxecto de Ensinanza Dixital e está á espera de resolución do mesmo.

Blog da visita Comenius a España

Ola a todos e todas.

Aquí tedes o vínculo ao blog que creamos para que podases seguir as actividades Comenius que preparamos para esta semana na que recibimos aos nosos socios de Polonia, Rumanía e Francia.

Cosumópolis 9

E seguimos coas novas xornalísticas. Referímonos a outra noticia que saíu en prensa relacionada con outra das actividades nas que participamos este curso, o Consumópolis.

Este é o terceiro curso en que un dos nosos equipos resulta premiado; esta vez co terceiro premio otorgado a un dos grupos de 5º de Primaria.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2014-2015

Para consultar a lista definitiva de alumnos admitidos para o vindeiro curso 2014-2015 abrir o arquivo adxunto.

Enquisa abalarMóbil para pais e nais de alumnos do centro

Case ao rematar o curso escolar, gustaríanos saber a vosa opinión sobre o funcionamento da aplicación abalarMóbil. Para iso, agradecemos que accedades a un breve cuestionario, totalmente anónimo, que temos preparado neste link

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNOS ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2014-2015

Para consultar a LISTAXE PROVISIONAL de admitidos par o vindeiro curso 2014-2015 abre o ficheiro adxunto.

ABERTO O PRAZO DE ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO 2014/2015

NORMATIVA: Orde do 12 de marzo do 2013 da Consellería de Educación e O.U. pola que regula o procedemento para a admisión do alumnado no 2º ciclo de Ed. Infantil e na E. Primaria (D.O.G. do 15/03/13). (Pódese consultar no taboleiro de anuncios do centro).

POSTOS ESCOLARES: Recóllense na copia adxunta da proposta de vacantes remitida ao Departamento Territorial da Consellería de Cultura, Educación e O.U. de Lugo.

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS: 3 rutas de Transporte Escolar e Comedor Escolar (regulado polo decreto 10/2007, do 25 de xaneiro  e a orde do 21 de febreiro de 2007, da Consellería de Educación e O.U.)

PRAZOS:

·         Presentación de solicitudes de admisión: do 1 ao 20 de marzo do 2014.

·         Presentación de documentación acreditativa dos criterios a baremar: do 25 de marzo ao  5 de abril do 2014.

·         Publicación de listaxes provisionais de admitidos/as: até o 25 de abril do 2014.  Poderase presentar reclamación pernate o Consello Escolar nos 5 días hábiles posteriores á publicación  da listaxe provisional de admitidos/as.

·         Publicación da listaxe definitiva de admitidos/as:  antes do 15 de maio do 2014. Contra esta listaxe poderase presentar recurso de alzada perante o/a titular da xefatura territorial no prazo dun mes a partir do día seguinte ao da súa publicación.

·         Formalización de matrícula: do 20 ao 30 de xuño do 2014.

NOTA INFORMATIVA:

Lémbraselles aos solicitantes:

1º. Que (conforme ás instruccións da Consellería de Cultura, Educación e O.U.), a solicitude axustada ao modelo oficial Anexo II será única e presentarase no centro que se solicite en primeiro lugar. O feito de presentar máis dunha solicitude conlevará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2º. Que o alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

3º. Que o alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admmisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

ANEXO II-IMPRESOS DESCARGABLES

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2013-2014

Adxúntase a listaxe definitiva de admisión para o curso 2013-2014. Contra esta lista de admitidos poderán presentar recurso de alzada diante do Xefe teritorial da Consellería de Cultira, Educación e O.U. no prazo dun mes.