Visitas de 2º de Primaria

Foi un curso cheo de actividades onde traballamos moito e tamén o pasamos moi ben.

A nosa primeira visita foi ao MAC onde aprendemos a interpretar obras de arte e onde fixemos unha foto que proxectamos en diferentes materiais.

O Entroido preparámolo con antelación xa que o personaxe elixido polos alumnos/as foi Bob Esponxa. Nesta actividade traballastes sobre todo os pais xa que o disfraz era complicado dabondo. Dende aquí volvo a darvos as grazas a todos pola vosa colaboración.

A lectura de contos na Biblioteca saíu moi ben. As nais que viñechedes fixéstelo xenial e os nenos/as disfrutaron moitísimo. Grazas a todos pola vosa colaboración.

Por último fixemos a visita ao Concello no que os alumnos portáronse de marabilla, mesmo nos felicitaron.