Secretaría

RESERVA DE PRAZA PARA O ALUMNADO DE 6º EP PARA O CURSO 2024/25 NOS IES ADSCRITOS

Comeza o prazo para facer a RESERVA NO INSTITUTO (IES ADORMIDERAS OU IES RAMÓN MENÉNDEZ PIDAL-ZALAETA) PARA O CURSO 24/25 do alumnado que agora está cursando 6º de Primaria.

A continuación vos deixamos toda a información necesaria e a solicitude (entregada aos nenos e nenas) que teredes que cubrir, asinar e presentar desde o día 15 de xaneiro ata o 5 de febreiro de 2024, ambos inclusive.

NORMATIVA

- Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. 

- Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

- Vía electrónica mediante formulario normalizado disponible na aplicación informática admisionalumnado (https://edu.xunta.gal/admisionalumnado), a través da Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

- Ou de maneira presencial entregando a documentación debidamente cumprimentada ao seu titor ou titora. 

 DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

- Solicitude e Anexo I-bis (Documentación que leva o alumnado)

- Copia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o/a alumno/a e as persoas proxenitoras. 

  

 

=========================================================

 

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2022/23

 

DESTINATARIOS:

* FONDO SOLIDARIO DE LIBROS: 3º e 4º EP

* AXUDAS ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO: 1º e 2º EP

* AXUDAS MATERIAL ESCOLAR: TODO O ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

FORMA DE PRESENTACIÓN:

- Vía telemática: a través da sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal)

- Presencial: na secretaría do centro. (ANEXO I E II)

 O alumnado de 6º de Primaria deberán presentar a súa solicitude no instituto no que teña a praza para o vindeiro curso (22/23). 

DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR:

- Copia do libro de familia na que figuren todos os membros da unidade familiar. En caso de separación ou divorcio, deberán achegar ademais a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor. 

- Certificado, no caso de discapacidade, dalgún membro da unidade familiar incluidos na solicitude. 

PRAZOS DE ENTREGA: 

DO 19 DE MAIO AO 22 DE XUÑO

             

 Para máis información podedes premer no seguinte enlace:   ORDE do 29 de abril de 2022  (DOGA num. 95 do 18/05/22)

                 

 

                              ANEXO I                           ANEXO II  

 

 

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO DE ED. PRIMARIA.

No DOG do 12/11/21 saíu publicada a orde pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado de EDUCACIÓN PRIMARIA

Orde do 28 de outubro de 2021

 

BENEFICIARIOS:

  1. Alumnado de Educación Primaria. 
  2. O alumnado que fose beneficiarios da axuda para adquirir material escolar no curso 2021/22 (o cheque de material de 50 euros). ESTAS FAMILIAS NON TERÁN QUE PRESENTAR SOLICITUDE, CONCÉDESELLES DE OFICIO. 
  3. Familias que non tiveron cheque de material escolar para este curso que cumpra algunha destas condicións:

            - que teñan unha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 euros (renda              correspondente ao exercicio 2019).

            - Alumnado matriculado en Educacíón Especial, ou suxeito á tutela ou garda da Xunta de Galicia ou que teñen unha discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da renda da unidade familiar. 

PRAZO DE PRESENTACIÓN

  • O prazo de presentación das solicitudes serán de dez (10) días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no DOG (é dicir, do 15 de novembro ata o 26 de novembro).
  • As solicitudes presentaranse de maneira presencial no colexio PREVIA CITA (solicitarase por teléfono 881960653)

DOCUMENTACIÓN

  • Impreso de solicitude
  • Copia do Libro de familia ou documento equivalente, onde figuren o alumno/a e os demais membros da unidade familiar. 
  • Outra documentación acreditativa en caso de separación ou divorcio, discapacidade do alumnado, situación de violencia de xénero...

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

(Resolución do 20 de setembro de 2021 (DOG do 29/09/21)
 

SORTEO PÚBLICO PARA A DESIGNACIÓN DOS MEMBROS DA XUNTA ELECTORAL (titulares e suplentes): XOVES, 28 DE OUTUBRO ÁS 11:30 HORAS

FAMILIAS DE NOVO INGRESO DE 3 ANOS PARA O CURSO 2021/22

Rematado o prazo de entrega das solicitudes, informamos ás familias que solicitastes a praza no noso centro para o vindeiro curso 2021/22, que podedes formalizar a matrícula do voso fillo/a.

Pinchade nas iconas para descargar os formularios da matrícula e da lingua materna:

 

                                   

DIA NON LECTIVO 2021

 

O martes 18 de maio non haberá clases segundo o acordo do Consello Escolar do centro e aprobación da Xefatura Territorial da Consellería de Educación. 

RECOLLIDA DO MATERIAL DO ALUMNADO

Como xa estamos na fase 2 poderedes vir ao centro a recoller o material que quedou nas aulas dos vosos fillos e fillas. Esto terémolo que facer de forma organizada para evitar aglomeracións e poder cumprir así co protocolo de seguridade sanitaria

Normas de acceso

 * Na medida do posible acudir unha persoa por familia

* Non se permitirá a entrada ao centro sen mascarilla. 

* Esperarase no porche mantendo a distancia de seguridade a que sexa o noso turno. 

 

 Os días para recoller os materiais son os seguintes:

 

DIA (10 a 13 h.)

CURSOS

Mércores 27/05

1º e 2º EP

Xoves 28/05

3º e 4º EP

Venres 29/05

5º e 6º EP 

Luns 01/06

5 anos

Martes 02/06

3 e 4 anos

 

 

PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2020/2021 PARA O ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN

No DOG do 6 de maio, publícase o Acordo sobre o restablecemento do proceso de admisión de alumnado para o curso 2020/21. 

- Presentación de solicitudes: do 11 ata o 18 de maio (ambos inclusive), podedes presentala de dúas maneiras:

1. Forma telemática: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

2. Forma presencial: na secretaría do centro en horario de 9 a 14, con cita previa chamando ao teléfono do centro (881-960653).

- Presentación da documentación acreditativa do baremo: ata o 26 de maio. 

- Publicación das listas provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño.

 Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño. 

Formalización da matrícula: do 1 ao 10 xullo de 2020

 

Recordamos a documentación a presentar xunto coa solicitude:

- Fotocopia do libro de familia

- Padrón

- En caso de haber unha separación dos proxenitores, haberá que presentar a sentencia de divorcio e a solicitude terá que estar firmada polo pai e a nai. 

- Informe de neae, se fose o caso. 

Deixámosvos o enlace ao DOG na seguinte icona

                                              

 

Admisión alumnado para o curso 2020-2021

 

Do 1 ó 23 de marzo é o prazo para de presentación das solicitudes de admisión do alumnado para o curso 2020-2021. Premer na imaxen para descargar o pdf.

ligazón descarga documentos admisión ligazón descarga documentos admisión
Información Solicitude

 Para descargar, premer nas iconas.

Distribuir contido

logo conselleria

ligazón abalar

  ligazón edixgal

    ligazón eva

          bibliotecas escolares

      

  ligazón programa tei

  FSE