Benvidas e benvidos ao noso centro

O aire que nos rodea

Os rapaces e rapazas de 6º fixeron un taller moi interesante sobre a "Contaminación atmosférica e acústica"

Logo fixeron, no Parque de Santa Margarita, medicións da contaminación que se produce na nosa cidade e quedaron abraiados.

Non imaxinaban que houbese e fixesen tanto ruido.

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2015 - 2016

A admisión do alumnado neste Centro para o curso 2014 / 2015 axustarase a normativa vixente e o proceso que se indican.

O CRITERIO COMPLEMANTARIO

Criterio complementario

aprobado polo Consello escolar

do noso centro o día 25 de

febreiro do 2015

Solicitar en primeiro lugar un

centro de ensino público

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O próximo 26 de febreiro, xoves, celebrarase unha "XORNADA DE PORTAS ABERTAS"

Se queredes coñecer o noso colexio, estades todos invitados.

ENTROIDO 2015

Queremos agradecer a todas as familias a súa colaboración na celebración do Entroido.

Feliz Entroido!!!

Comunicado ás familias

Estimadas familias:

Comunicámosvos que a actividade programada"Marcha Pola Paz" queda suspendida.

Non se considerou oportuno ir á Torre de Hércules polo mal tempo que estivo a facer estas últimas semanas.

Trataremos de facer outra actividade, con todo o alumnado do Centro, as inmediacións da Torre no mes de maio ou xuño.

Un cordial saúdo

Directora do Centro

Nadal 2014

Este mes de decembro non paramos.

No bosque de outono, que temos na entrada do colexio, entre todo o alumnado fixemos un gran belén. Estamos moi orgullosos do ben que nos quedou.

O venres tivemos o festival de Nadal

Divertímonos moito

FELIZ ANO NOVO!!

VACACIÓNS DE NADAL

De acordo coa circular de principio de curso, recordámoslle que o período de vacacións de Nadal vai dende o día 22 de decembro ao día 7 de xaneiro de 2015, ambos os dous inclusive.

Felices festas!