AXUDAS NEAE

 

===========================================================

PROXECTO ERASMUS: SÉGUENOS NAS REDES!!

Podedes seguir o noso proxecto Erasmus+ a través das redes sociais escaneando este QR.

 

 

========================================================

 

 

ACTIVIDADES TEI

Estas semanas no Programa TEI, estivemos a desenvolver actividades de reflexión e debate nas titorías para coñecer situacións de acoso co fin de empatizar coas persoas que o sofren. Posteriormente fixeron cartaces entre titoras-es e titorizadas-os para concienciar a toda a comunidade educativa.

 

No mes de decembro o alumnado de 5º elaborou para a súa parella TEI postais que enviaron en Correos, e se fixeron diferentes actividades de cohesión como unha entrevista de elaboración propia para coñecer mellor ás titorizadas e titorizados e xogos cooperativos con paracaídas, ademais de propostas de mellora da inclusión, autoestima e empatía nas titorías.

 

 

Para finalizar o trimestre, participou nunha actividade de cohesión con retos de xogos populares e o alumnado de 5º participou nunha actividade sobre modelos de comunicación e prácticas en resolución de conflictos.

    

 

=========================================================== 

 

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024/25

 

===========================================================

ADMISION ALUMNADO CURSO 2023/24

         PINCHA NA IMAXE PARA TER INFORMACIÓN RESUMIDA POR DATAS            

 

Prazo de presentación: do 1 ao 20 de marzo de forma presencial na secretaría do centro ou de maneira electronica.

Documentación:

      - Formulario ED550B, ANEXO II e ANEXO II-BIS (DEBIDAMENTE FIRMADAS POLA PERSONA SOLICITANTE E POLA OUTRA PERSONA PROXENITORA) que se pode descargar na web do centro ou no portal da Consellería de Educación.

      - Copia do DNI, do libro de familia ou documentación acreditativa do requisito de idade do alumno/a.

      - Certificado de empadroamento municipal. 

      - No caso de optar a un curso de Primaria, deberán achegar tamén certificación de matrícula do centro de procedencia. 

      - No caso de separación ou divorcio, será necesario a sinatura de ambos proxenitores, agás, que a patria potestade estea atribuida, con carácter exclusivo, a un deles, ou en situacións de violencia de xénero. Será necesario presentar o convenio regulador correspondente para o seu cotexo.

   Nestas iconas podedes ampliar a información e descargar o impreso.

       INFORMACIÓN                  IMPRESO 

  

 

                                                   ZONA DE INFLUENCIA

       

NO CASO DE SOLICITUDES EMPATADAS, ESTE ANO RESOLVERASE SEGUNDO A RESOLUCIÓN DE 27 DE FEBREIRO DE 2024, DA DIRECCIÓN XERAL DE CENTROS, POLA QUE SE FAI PÚBLICO O RESULTADO DO SORTEO AO QUE FAI REFERENCIA O ARTIGO 34 DA ORDE DO 21 DE OUTUBRO DE 2022.     

 ==========================================================

ENTROIDO 2024

 

===========================================================

ENTROIDO 2024. MANDADIÑOS

 

==================================================================

XORNADA DE PORTAS ABERTAS CURSO 24/25

 

===========================================================

 

                                                     

RESERVA DE PRAZA PARA O ALUMNADO DE 6º EP PARA O CURSO 2024/25 NOS IES ADSCRITOS

Comeza o prazo para facer a RESERVA NO INSTITUTO (IES ADORMIDERAS OU IES RAMÓN MENÉNDEZ PIDAL-ZALAETA) PARA O CURSO 24/25 do alumnado que agora está cursando 6º de Primaria.

A continuación vos deixamos toda a información necesaria e a solicitude (entregada aos nenos e nenas) que teredes que cubrir, asinar e presentar desde o día 15 de xaneiro ata o 5 de febreiro de 2024, ambos inclusive.

NORMATIVA

- Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. 

- Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

- Vía electrónica mediante formulario normalizado disponible na aplicación informática admisionalumnado (https://edu.xunta.gal/admisionalumnado), a través da Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

- Ou de maneira presencial entregando a documentación debidamente cumprimentada ao seu titor ou titora. 

 DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

- Solicitude e Anexo I-bis (Documentación que leva o alumnado)

- Copia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o/a alumno/a e as persoas proxenitoras. 

  

 

=========================================================

 

Distribuir contido

logo conselleria

ligazón abalar

  ligazón edixgal

    ligazón eva

          bibliotecas escolares

      

  ligazón programa tei

  FSE