Benvidas e benvidos ao noso centro

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O próximo 26 de febreiro, xoves, celebrarase unha "XORNADA DE PORTAS ABERTAS"

Se queredes coñecer o noso colexio, estades todos invitados.

ENTROIDO 2015

Queremos agradecer a todas as familias a súa colaboración na celebración do Entroido.

Feliz Entroido!!!

Comunicado ás familias

Estimadas familias:

Comunicámosvos que a actividade programada"Marcha Pola Paz" queda suspendida.

Non se considerou oportuno ir á Torre de Hércules polo mal tempo que estivo a facer estas últimas semanas.

Trataremos de facer outra actividade, con todo o alumnado do Centro, as inmediacións da Torre no mes de maio ou xuño.

Un cordial saúdo

Directora do Centro

Nadal 2014

Este mes de decembro non paramos.

No bosque de outono, que temos na entrada do colexio, entre todo o alumnado fixemos un gran belén. Estamos moi orgullosos do ben que nos quedou.

O venres tivemos o festival de Nadal

Divertímonos moito

FELIZ ANO NOVO!!

VACACIÓNS DE NADAL

De acordo coa circular de principio de curso, recordámoslle que o período de vacacións de Nadal vai dende o día 22 de decembro ao día 7 de xaneiro de 2015, ambos os dous inclusive.

Felices festas!

VISITA DE PAPA NOEL

Hoxe tivemos a visita de Papa Noel.

Papa Noel contoulles un conto aos nenos e nenas de E. Infantil sobre os xoguetes e ao final recolleu as súas cartas.

Papa Noel e o seu paxe tamén recolleron as cartas que escribiron os rapaces e rapazas de primeiro e segundo.

CURTO METRAXE

O curso pasado, no colexio fíxose unha actividade de Curto metraxe. Os rapaces e rapazas aprenderon moito sobre as cámaras, o son, os tipos de planos...
Escribiron unha historia, representárona e gravárona. Aquí tedes o resultado final.

CELEBRACIÓN DO OUTONO

Para celebrar o Outono neste curso, propoñemos unha actividade común para todo o alumnado do Colexio, na que se precisa a colaboración das familias.

Dita actividade consiste en que as nenas e os nenos fagan un colar cos froitos, follas,... do outono.

Na semana do 4 ao 7 de novembro, os colares decorados entregaranse nas respectivas titorías. Posteriormente faremos unha exposición na entrada do centro.

Moitas grazas pola vosa colaboración.