Benvidas e benvidos ao noso centro

Nadal 2014

Este mes de decembro non paramos.

No bosque de outono, que temos na entrada do colexio, entre todo o alumnado fixemos un gran belén. Estamos moi orgullosos do ben que nos quedou.

O venres tivemos o festival de Nadal

Divertímonos moito

FELIZ ANO NOVO!!

VISITA DE PAPA NOEL

Hoxe tivemos a visita de Papa Noel.

Papa Noel contoulles un conto aos nenos e nenas de E. Infantil sobre os xoguetes e ao final recolleu as súas cartas.

Papa Noel e o seu paxe tamén recolleron as cartas que escribiron os rapaces e rapazas de primeiro e segundo.

CURTO METRAXE

O curso pasado, no colexio fíxose unha actividade de Curto metraxe. Os rapaces e rapazas aprenderon moito sobre as cámaras, o son, os tipos de planos...
Escribiron unha historia, representárona e gravárona. Aquí tedes o resultado final.

CELEBRACIÓN DO OUTONO

Para celebrar o Outono neste curso, propoñemos unha actividade común para todo o alumnado do Colexio, na que se precisa a colaboración das familias.

Dita actividade consiste en que as nenas e os nenos fagan un colar cos froitos, follas,... do outono.

Na semana do 4 ao 7 de novembro, os colares decorados entregaranse nas respectivas titorías. Posteriormente faremos unha exposición na entrada do centro.

Moitas grazas pola vosa colaboración.

Revista 2013 - 2014

Aquí está a revista escolar que recolle materiais elaborados polo alumnado das diferentes etapas e algunhas das actividades do curso 2013-14. Agardamos que sexa do voso agrado.

LIBROS DE TEXTO 2014 / 2015

Letras Galegas

Este ano, as as Letras Galegas foron adicadas a Xosé María Díaz Castro.

Para conmemorar esta data na escola realizamos diferentes actividades, entre as que destacan o amadriñamento-apadriñamento nun circuito de xogos populares, a realización de traballos de banda deseñada ou o teatro. Nestas ligazóns podedes consultar e descargar as fotos e vídeos.

Castro de Elviña

Hoxe, o alumnado de 5º fixemos unha visita ao Castro de Elviña.

Coñecimos onde e como vivían os castrexos fai 2000 anos.

A visita foi moi interesante