Actividades e saídas. Infantil e Primaria

Cross en Carballo

O pasado venres 26 de xaneiro os nenas e nenos de 5º e 6º de primaria participaron nunha competición de Cross Carballo.

Temos que felicitar a todo o alumnado participante polo esforzo realizado para rematar a carreira! Tamén felicitar a Noa e Lara xa que foron clasificadas para o campionato Provincial de cross de centros Educativos, quedando no segundo e quinto posto da categoría alevín femenino. Parabéns!
Aquí tedes as fotos dos nosos equipos!

Nadal 2023 Primaria

Na ligazón de abaixo tedes as nosas fotos e vídeos das actividades de Nadal en Infantil e Primaria, desfrutádeas!

Nadal 2023

CELEBRACIÓN DO DÍA DA FAMILIA (15 DE MAIO)

Como de costume, no noso centro celebramos o Día da Familia.

FELIZ DÍA A TOD@S!!!

ODAIKO PERCUSSION GROUP. (SEMANA CULTURAL)

Este venres actuou para nós o grupo de percusión Odaiko. Bailamos ao ritmo dos seus instrumentos.

SOS ACCIDENTES. SEMANA CULTURAL

O alumnado de infantil e primaria recibiron unha sesión de prevención e aprendizaxe para a prevención de accidentes de circulación.

CIRCANELO, DANZA E ACROBACIAS. SEMANA CULTURAL.

Este martes contamos con visita de Circanelo. Fíxonos pasar unha agradable xornada de danza, acrobacias e risas.

CHEGAMOS AO FINAL DOS MANDADIÑOS.

O CUARTO MANDADIÑO.

O TERCEIRO MANDADIÑO.