blogue deMato

Magosto en Primaria

Quen queira ver as fotos en tamaño orixinal  que pinche neste enlace; Fotos do MAGOSTO EN PRIMARIA

COGOMELOS NO ORZACOUTO

Tagged:

O alumnado de 5º de Primaria do CPI Antonio Orza Couto foi ao campo para facer unha    recollida de COGOMELOS.

AQUÍ TEDES O RESULTADO: "COGOMELOS 2013"

4º de Primaria coas Letras Galegas

Tagged:

Con motivo da celebración no noso centro da Semana Cultural o alumnado de 4º de Primaria baixo a batuta das suas titoras, as profesoras Mari Carmen Midón e Marisa Lodeiro, e coa colaboración do Equipo de Dinamización da Biblioteca elaboraron este vídeo adicado a Vidal Bolaño como conmemoración do Día das Letras Galegas 2013, día a quen se lle adicou a este escritor.

VER VÍDEO

O CANTO DO CUCO

Historial da nosa páxina en anteriores cursos

DÍA DA PAZ 2012

O alumnado de Primaria, xunto co seu profesorado, elaborou un estupendo vídeo con motivo da celebración do DÍA DA PAZ

PINCHEN E DISFRUTEN

CURSO ABALAR: JClic Avanzado

Como acordamos onte ao final do curso,  deíxovos aquí o arquivo de PowerPoint sobre o curso de JClic Avanzado que estamos a dar.
Baixa o arquivo adxunto e abreo co PowerPoint.
ANIMO!

GRAN FINAL DA 2ª EDICIÓN DO BIBLIOLABIRINTO

Por fin chegou o día da gran final da 2ª edición do BIBLIOLABIRINTO.

Para os que non estean enterados, chegaron a gran final 6 equipos: BOGAS - BOQUEIXÓN - ELI - ELO - LAUMAR e SURFISTAS.

A gran final será o mércores 12 de maio no recreo da mediodía e na aula de Informática.
OS FINALISTA PINCHADE AQUÍ PARA PARTICIPAR NA GRAN FINAL

BIBLIOLABIRINTO: ENTREGA DAS CLAVES 11 E 12

XA ESTAMOS REMATANDO A 2ª EDICIÓN DO BIBLIOLABIRINTO.

Coa entrega das 11ª  e 12ª claves o xoves 29 de abril rematamos xa coas claves da 2ª edición do Bibliolabirinto. A vindeira semana xa se coñecerá ao equipo gañador.

Enhoraboa aos que seguides e aos outros ánimo e a preparar a 3ª edición que vai a estar moito máis chuli.

Despois de 10 claves os equipos que continuan en competición son:
ADI -  BOGAS - BOQUEIXÓN - ELI - ELO - LAUMAR e SURFISTAS

¡ANIMO!

Podes ter moita máis información do xogo e imprimir a clave correspondente pinchando aquí (bibliolabirinto)

ENTREGADA A 10ª CLAVE DO BIBLIOLABIRINTO

Coa entrega da 10ª clave o xoves 22 de abril continuamos unha semana máis co noso xogo.
Despois de 9 claves os equipos que continuan en competición son: ADI -  BOGAS - BOQUEIXÓN - ELI - ELO - LAUMAR e SURFISTAS

EXPOSICION DE MATERIAL IMPRESO

NOTA INFORMATIVA

Con motivo da celebración da 1ª Exposición de Material Impreso antes do 1960 comunicamos a toda a Comunidade Educativa que a Aula da Biblioteca de Secundaria quedará inhabilitada como tal durante o tempo que dure dita Exposición (22 de abril ata o 17 de maio). Tan so funcionarán os préstamos e a recollida de libros.Como lugar de Lectura e Traballo Individual habilitarase a aula de xogos que está enfrente a Biblioteca. Durante este período dita aula deixará de funcionar como espacio para xogos de mesa.  ..................................................................................................................................

HORARIO DE VISITAS

LUNS A XOVES

VENRES
MAÑAS TARDES MAÑA
10,00 – 14,30 15,35 – 17,15 10,00 – 13,30

5ª CLAVE DE BIBLIOLABIRINTO

O vindeiro día 05 de marzo publicarase a 5ªCLAVE do BIBLIOLABIRINTO no recreo da mañá.
Non esquenzades recollela.
Así mesmo se queredes ver os equipos que aínda continúan no xogo pinchade neste enlace (equipos acertantes)
Se por calquera motivo non te fixeches coa 5ª clave, podes imprimila clicando neste enlace (Imprimir clave)

ENTREGA DA 7ª CLAVE DO BIBLIOLABIRINTO

Coa entrega da 7ª clave hoxe xoves 18 de marzo continuamos unha semana máis co noso xogo.

Despois de 6 claves os equipos que continuan en competición son:

ADI - BILLABONG - BOGAS - BOQUEIXÓN - ELI - EQUIPO AZUL - ELO - LAUMAR - LOS GALLEGOS Y SURFISTAS

EXPOSICIÓN DE MATERIAL IMPRESO EDITADO ANTES DE 1960

A exposición abarca todo tipo de material editado antes de 1960 (libros, TBOs, comics, novelas ...)

DATA DE RECOLLIDA: A data límite para traer o material será o día 1 de abril de 2010 DATA DE EXPOSICIÓNS: Entre o 22 de abril e o 17 de maio con motivo das celebracións do día do Libro (22 de abril) e as letras Galegas (17 de maio)

LUGAR DA EXPOSICIÓN: Planta Baixa do edificio de Secundaria PERSONA ENCARGADA PARA ENTREGARLLE O MATERIAL: Manuel Mato (Coordinador do Equipo da Biblioteca Escolar)

BIBLIOLABIRINTO: 2ª CLAVE

Publicación da resposta da 1ª clave(pincha aquí)

Xa podes imprimir a 2ª clave pinchando neste enlace (2ª clave)

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013