Documentación e información de interese

ESCOLA DE NAIS E PAIS (2019/2020): "CANDO A CONDUTA É UN PROBLEMA" - DOCUMENTACIÓN

28.11.2019
Europe/Madrid
Imagen relacionada

O xoves 28 de novembro tivemos o pracer de contar coa presencia de Begoña Iglesias Castro, Orientadora e psicóloga da área educativa do Colexio de Psicólogos de Galicia, para impartir unha charla sobre os problemas de conduta nos menores.

Deixou á nosa disposición varios documentos cunha serie de pautas de actuación.

Dada a gran demanda recibida, podedes acceder a eles nos ficheiros adxuntos

ESCOLA DE NAIS E PAIS (2019/2020): "CANDO A CONDUTA É UN PROBLEMA"

28.11.2019
Europe/Madrid

Convidamos a todos/-as os/as pais/nais do alumnado do centro a participar nesta actividade enmarcada no Plan de Formación Permanente do noso CPI.

Begoña Castro Iglesias, orientadora e psicóloga educativa, impartiu unha interesante charla relacionada coa atención á diversidade: "Cando a conduta é un problema".

A xuntanza tivo lugar o xoves 28 de novembro, de 17.30h a 19.30h, na Biblioteca do edificio de Secundaria.

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013