try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CPI Antonio Orza Couto

ADMISIÓN CURSO 2016/2017

Resultado de imagen de administración educativa imagenes

Premede nos adxuntos para ter acceso á información relativa ao proceso de admisión para o curso 2016/17.

Última nova: Publicación das listaxes provisionais de admitidos. Premede nos adxuntos para consultala

PREVENCIÓN DE ACOSO ESCOLAR

27/04/2016 10:34
Europe/Madrid

O DÍA 27 DE ABRIL OS ALUMNOS/AS DE 3º DE ESO TERÁN UNHA CHARLA INFORMATIVA SOBRE "PREVENCIÓN DO ACOSO ESCOLAR". A ACTIVIDADE ESTÁ ENMARCADA DENTRO DO PLAN DE ACCIÓN TITORIAL E DO PLAN DIRECTOR PARA A MELLORA DA CONVIVENCIA.

SERÁ IMPARTIDA POLA GARDA CIVIL.

COORDINA: DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN.

OS PERIGOS NAS REDES SOCIAIS

27/04/2016 10:25
Europe/Madrid

O DÍA 27 DE ABRIL OS ALUMNOS/AS DE 1º DE ESO TERÁN UNHA CHARLA INFORMATIVA SOBRE " OS PERIGOS NAS REDES SOCIAIS". ACTIVIDADE ENMARCADA DENTRO DAS ACTIVIDADES DO PLAN DE ACCIÓN TITORIAL

IMPARTE: GARDA CIVIL

COORDINA: DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

4ª CONVOCATORIA OFICIAL DE BOLSAS PARA CURSOS EN IRLANDA

Adxuntamos comunicación oficial da IV convocatoria das Bolsas Eurolingua que permitirán a mozos e mozas galegas realizar un Curso de inglés de dúas semanas de duración en Irlanda este    verán de forma completamente gratuita. A idade mínima son 14 anos e a nota mínima requerida para optar ás bolsas son 6 puntos de media no expediente académico. Das 15 bolsas     convocadas, resérvanse a lo menos 5 para mozos e mozas de institutos galegos.

Animádevos a solicitala, clicade aquí para acceder á información necesaria.

V Encontro de alumnos de Música de Secundaria e Bacharelato de Galicia

Mañá 8 de abril os alumnos de Música de 3º e 4º de ESO participarán xunto con outros sete centros de toda Galicia no V Encontro de alumnos de Música de Secundaria e Bacharelato de Galicia, que se celebrará en Noia co tema "Música galega do século XXI" e no que interpretarán o tema Memoria da noite de Luar na lubre ademais de participar en diversos obradoiros musicais (voz, rap, percusión e danza moderna).

Para quentar motores aquí tedes a ligazón a unha nova no xornal anunciando o acto.

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2016

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Unversitaria, vén de publicar no DOG do 28 de marzo convocatoria de axuda para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: DO 29 DE MARZO AO 28 DE ABRIL (ambos incluídos).

Premede no adxunto para ter acceso á información relativa á mesma.

Alumnado de 5º e 6º de Ed. Primaria asistirá á obra: estamos no verán!

Como vén sendo habitual durante o ano académico 2015-16, seguimos a gozar dunha tempada de teatro chea de novidades. Nesta ocasión, as nenas e nenos de 5º e 6º de Ed. Primaria asistirán o 30 de marzo á obra Estamos no verán, de Xoán Curiel.

A seguir poden visualizar un pequeno adianto do espectáculo:

TÍTULOS DE EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA

Xa están a disposición dos interesados na secretaría do centro, os títulos de Educación Secundaria Obrigatoria (Plan LOE) das promocións que remataron o curso 2011/2012 e anteriores.

NOVIDADE! Como conseguir vídeos e fotos do curso anterior

Preme para ver a foto ampliada Xa podes conseguir vídeos e fotos do pasado curso (2014-15) a través do servizo de préstamo da biblioteca.