try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CPI Antonio Orza Couto

DATAS DE COMEZO DO CURSO 2014-2015

Premede no adxunto para ter acceso ás datas de comezo do curso 2014/2015 para Educación Infantil e Primaria e para Educación Secundaria.

LISTADO LIBROS DE TEXTO CURSO 2014/2015

Premede nos adxuntos para ter acceso ao listado de libros de texto para Educación Primaria, Educación Secundaria e Educación Infantil.

Comunicamos que o noso centro no curso académico 2014/2015 vai a participar no Proxecto E-DIXGAL en función do cal, o alumnado de 5º de Educación Primaria vai a ter libro dixital.

Exames de setembro na ESO

01/09/2014 09:30
02/09/2014 14:30
Europe/Madrid

Preme aquí para ver o calendario de exames.

As notas se entregarán o mércores día 3 conforme á seguinte orde:

1º ESO: 10:30 h

2º ESO: 11:00 h

3º ESO: 11:30 h

4º ESO: 12:30 h

MATRÍCULA / RESERVA CURSO 2014/2015

Os prazos de matrícula/reserva son os que seguen:

- Educación infantil e Primaria: do 20 ao 30 de xuño.

- Educación Secundaria: do 24 de xuño ao 10 de xullo. (só para o alumnado que aprobou todo en xuño).

Prazo extraordinario de matrícula:

Educación Secundaria: do 1 ao 9 de setembro de 2014.

INSTRUCIÓN COMEDORES ESCOLARES CURSO 2014/2015

A Secretaría xeral Técnica da consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, vén de publicar a instrución 1/2014 do 5 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2014/2015.

Premede nos adxuntos para ter acceso á circular informativa elaborada polo centro e ao Anexo II de autodeclaración e especificacións.

LER EN VERÁN

Un verán para LER !!!

O Equipo de Dinamización da Biblioteca
comunícalle á Comunidade Educativa
que o servizo de préstamos estará á súa
disposición ó longo do mes de xullo e as
devolucións pódense pospoñer ata o inicio
do novo curso escolar (a partir do 1 de
setembro ).

Para ter acceso ás recomendacións lectoras, preme na imaxe.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2014/2015

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, vén de publicar no DOG do 30 de maio de 2014 a "Orde do 28 de maio de 2014 pola que se convocan axudas para a adquisición de libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial, en centros sostidos con fondos públicos, para o seu uso no curso escolar 2014/15"

Premede nos adxuntos para ter acceso á seguinte documentación:

- Documento informativo resumo da Orde cos requisitos, obrigas, prazos e forma de presentación.

- Anexo I de solicitude da axuda.

HORARIO MES DE XUÑO, DATAS DE ENTREGA DE NOTAS E PRAZOS DE MATRÍCULA.

Premede no adxunto para ter acceso á seguinte información:

- Horario do mes de xuño.

- Calendario de entrega de boletíns e   reclamacións.

- Prazos de matrícula.

TÍTULOS DE EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA

Xa están a disposición dos interesados na secretaría do centro, os títulos de Educación Secundaria Obrigatoria (Plan LOE) das promocións que remataron o curso 2011/2012 e anteriores.

PROCESO DE SOLICITUDE DE ADMISIÓN CURSO ESCOLAR 2014/15

O vindeiro mes de marzo ábrese o prazo de solicitudes de admisión para o alumnado de novo ingreso ou traslado. Dende o centro queremos facilitar, na medida do posible, o proceso.  Premede nos adxuntos para ter acceso tanto ao documento informativo cos prazos e requisitos de formalización, como aos anexos e á Orde da convocatoria.

Premede no adxunto número 7 para ter acceso á listaxe provisional de admitidos

Publicada listaxe DEFINITIVA de admitidos (adxunto número 8)