try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CPI Antonio Orza Couto

ELECCIÓN AO CONSELLO ESCOLAR

Próximamente realizarase neste centro a renovación parcial do Consello Escolar, instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do centro.

Premede nos adxuntos que progresivamente se van a ir engadindo para estar ao día neste proceso.

SAMAÍN 2014

É tempo de Samaín... Se queredes coñecer con máis detalle esta celebración e atopar recursos e actividades sobre a mesma, premede na imaxe para acceder ao blog do noso Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

LISTADO LIBROS DE TEXTO CURSO 2014/2015

Premede nos adxuntos para ter acceso ao listado de libros de texto para Educación Primaria, Educación Secundaria e Educación Infantil.

Comunicamos que o noso centro no curso académico 2014/2015 vai a participar no Proxecto E-DIXGAL en función do cal, o alumnado de 5º de Educación Primaria vai a ter libro dixital.

INSTRUCIÓN COMEDORES ESCOLARES CURSO 2014/2015

A Secretaría xeral Técnica da consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, vén de publicar a instrución 1/2014 do 5 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2014/2015.

Premede nos adxuntos para ter acceso á circular informativa elaborada polo centro e ao Anexo II de autodeclaración e especificacións.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2014/2015

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, vén de publicar no DOG do 30 de maio de 2014 a "Orde do 28 de maio de 2014 pola que se convocan axudas para a adquisición de libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial, en centros sostidos con fondos públicos, para o seu uso no curso escolar 2014/15"

Premede nos adxuntos para ter acceso á seguinte documentación:

- Documento informativo resumo da Orde cos requisitos, obrigas, prazos e forma de presentación.

- Anexo I de solicitude da axuda.

TÍTULOS DE EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA

Xa están a disposición dos interesados na secretaría do centro, os títulos de Educación Secundaria Obrigatoria (Plan LOE) das promocións que remataron o curso 2011/2012 e anteriores.

NOVIDADE! Como conseguir vídeos e fotos do curso anterior

Preme para ver a foto ampliada Xa podes conseguir vídeos e fotos do curso 2013-14 a través do servizo de préstamo da biblioteca.

Descarga de documentos

Preme en adxuntos para despregar os documentos (autorizacións, solicitudes, xustficacións...) que podes descargar.