try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CPI Antonio Orza Couto

LER EN NADAL

O Equipo da biblioteca Xosé Neira Vilas, deséxavos un Bo Nadal.

Se premedes na imaxe, teredes acceso ás nosas recomendacións lectoras para este tempo de lecer.

PASADE UN BO NADAL CUN LIBRO NA MAN !!!!

PARABÉNS!!

Parabéns á alumna de 5º de Educación Primaria, Alejandra Neiro Dopico, gañadora do II concurso de debuxo "Sentir en galego", organizado polo noso equipo de dinamización da lingua galega.
A súa ilsutración será o logotipo da 7ª edición do concurso de poesía e relato curto "Sentir en galego".

Exames na ESO no mes de decembro

Preme en cada curso para ver o seu calendario de exames:

1º ESO     2ºESO    3º ESO    4º ESO

II concurso de curtametraxes "Non te cortes no Forte!"

Atención, atención!! Aviso para o alumnado de 3º Ciclo de Primaria e E.S.O.!

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega convídavos a participar na 2ª edición do concurso de curtametraxes "Non te cortes no Forte!".

Premede na imaxe para acceder ás bases da convocatoria e animádevos a crear os vosos filmes. Tedes de prazo ata o 27 de febreiro.

Aaaaaacción!!!

LISTADO LIBROS DE TEXTO CURSO 2014/2015

Premede nos adxuntos para ter acceso ao listado de libros de texto para Educación Primaria, Educación Secundaria e Educación Infantil.

Comunicamos que o noso centro no curso académico 2014/2015 vai a participar no Proxecto E-DIXGAL en función do cal, o alumnado de 5º de Educación Primaria vai a ter libro dixital.

INSTRUCIÓN COMEDORES ESCOLARES CURSO 2014/2015

A Secretaría xeral Técnica da consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, vén de publicar a instrución 1/2014 do 5 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2014/2015.

Premede nos adxuntos para ter acceso á circular informativa elaborada polo centro e ao Anexo II de autodeclaración e especificacións.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2014/2015

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, vén de publicar no DOG do 30 de maio de 2014 a "Orde do 28 de maio de 2014 pola que se convocan axudas para a adquisición de libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial, en centros sostidos con fondos públicos, para o seu uso no curso escolar 2014/15"

Premede nos adxuntos para ter acceso á seguinte documentación:

- Documento informativo resumo da Orde cos requisitos, obrigas, prazos e forma de presentación.

- Anexo I de solicitude da axuda.

TÍTULOS DE EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA

Xa están a disposición dos interesados na secretaría do centro, os títulos de Educación Secundaria Obrigatoria (Plan LOE) das promocións que remataron o curso 2011/2012 e anteriores.

NOVIDADE! Como conseguir vídeos e fotos do curso anterior

Preme para ver a foto ampliada Xa podes conseguir vídeos e fotos do curso 2014-15 a través do servizo de préstamo da biblioteca.

Descarga de documentos

Preme en adxuntos para despregar os documentos (autorizacións, solicitudes, xustficacións...) que podes descargar.