try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CPI Antonio Orza Couto

ADMISIÓN CURSO 2016/2017

Resultado de imagen de administración educativa imagenes Premede nos adxuntos para ter acceso á información relativa ao proceso de admisión para o curso 2016/17.

MURAIS DO ENTROIDO NO CPI ANTONIO ORZA COUTO

Unha pequena mostra dos pequenos gran artistas que temos no colexio, axudaron rapaces e rapazas de 3º e 4º de ESO.

Gracias a todos pola colaboración. Entre todas e todos sumamos.

Festival de Entroido 2016

01/02/2016 11:10
Europe/Madrid

Este venres 5 de febreiro imos celebrar en Secundaria o Festival de Entroido, no que contaremos con música, comparsas e premios. O evento estará presentado por alumnado de 4º de ESO e terá lugar no ximnasio a partir das 12:15. Ide preparando o voso disfraz!!!

OBRADOIRO "SABER... HABILIDADES SOCIAIS"

27/01/2016 09:41
Europe/Madrid
M

OS DÍAS 27 DE XANEIRO, 3, 17 E 24 DE FEBREIRO LEVARASE A CABO UN OBRADOIRO DE "HABILIDADES SOCIAIS" DESTINADO AO ALUMNADO DE 1º DE ESO. SERÁ IMPARTIDO POR YOLANDA NEIRA( PSICÓLOGA DO CONCELLO).ABORDARÁ OS SEGUÍNTES CONTIDOS:

ESTILOS COMPORTAMENTAIS. ASERTIVIDADE.ELEMENTOS DA COMUNICACIÓN.ACTITUDES QUE FAVORECEN E ENTORPECEN.COMUNICACIÓN VERBAL E NON VERBAL. ADESTRAMENTO EN HABILIDADES SOCIAIS: ESCOITA ACTIVA E EMPATIA. RELACIÓNS ENTRE IGUAIS: RESOLUCIÓN DE CONFLICTOS. DICIR NON. DINÁMICA DE GRUPO E TÉCNICAS DE ADESTRAMENTO EN HABILIDADES SOCIAIS.

TÍTULOS DE EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA

Xa están a disposición dos interesados na secretaría do centro, os títulos de Educación Secundaria Obrigatoria (Plan LOE) das promocións que remataron o curso 2011/2012 e anteriores.

NOVIDADE! Como conseguir vídeos e fotos do curso anterior

Preme para ver a foto ampliada Xa podes conseguir vídeos e fotos do pasado curso (2014-15) a través do servizo de préstamo da biblioteca.

Descarga de documentos

Preme en adxuntos para despregar os documentos (autorizacións, solicitudes, xustficacións...) que podes descargar.