try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
CPI Antonio Orza Couto

ADMISIÓN CURSO 2015/2016

Premede nos adxuntos para ter acceso á información relativa ao proceso de admisión para o curso 2015/16.

EXPOSICIÓN "BOOK ART" E MAQUETAS "A PAISAXE"

27/04/2015 16:15
15/05/2015 17:15
Europe/Madrid

Dende a dirección convidamos ás familias a que se acheguen ao edificio de primaria en horario de 16,15 a 17,15 os días lectivos para visitar a exposición BOOK ART composta por obras feitas polos alumnos de educación primaria e as súas familias usando como materia prima un libro en desuso.

Tamén poderán ver a exposición de maquetas "A PAISAXE" ralizadas por familias e alumnos de 1º de Educación Primaria.

Esperámosvos.

PARABÉNS!!

Parabéns á alumna de 5º de Educación Primaria, Alejandra Neiro Dopico, gañadora do II concurso de debuxo "Sentir en galego", organizado polo noso equipo de dinamización da lingua galega.
A súa ilsutración será o logotipo da 7ª edición do concurso de poesía e relato curto "Sentir en galego".

INSTRUCIÓN COMEDORES ESCOLARES CURSO 2014/2015

A Secretaría xeral Técnica da consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, vén de publicar a instrución 1/2014 do 5 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2014/2015.

Premede nos adxuntos para ter acceso á circular informativa elaborada polo centro e ao Anexo II de autodeclaración e especificacións.

TÍTULOS DE EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA

Xa están a disposición dos interesados na secretaría do centro, os títulos de Educación Secundaria Obrigatoria (Plan LOE) das promocións que remataron o curso 2011/2012 e anteriores.

NOVIDADE! Como conseguir vídeos e fotos do curso anterior

Preme para ver a foto ampliada Xa podes conseguir vídeos e fotos do curso 2014-15 a través do servizo de préstamo da biblioteca.

Descarga de documentos

Preme en adxuntos para despregar os documentos (autorizacións, solicitudes, xustficacións...) que podes descargar.