EUROPEAN FEILE 24

O equipo de Fútbol Gaélico xestionado pola ANPA do noso centro vén de proclamarse subcampión na European Feile 24 que se celebrou no Centro de Negocios Montecastelo de Vigo a pasada fin de semana.

O noso equipo enfrontouse na eliminatoria de grupos contra o Bruselas, o Xelmirez I e o Basei de Suiza. Perderon o primeiro partido fronte o Bruselas e gañaron os outros dous pasando a semifinais coma segunda de grupo.

Na semifinal enfrontáronse ao primeiro clasificado do outro grupo, o Keltoi de Vigo, resultando vencedores nun  partido moi emocinante.

Na final non puideron superar ao Bruselas, obtendo un segundo posto moi meritorio e acadando un fito nunca antes conseguido, que un equipo galego chegara á final deste Torneo.

Premento nas imaxes poderedes acceder á cobertura do torneo polos distintos medios periodísticos. (Televisión de Galicia a partir do minuto 50)

Archivo:Televisión de Galicia Logo.svg - Wikipedia, la enciclopedia libre                                           Top lider - Radio Lider

Parabéns rapaces e rapazas!!!

Como ben proclamaba a pancarta que vos acompañaba, estamos orgullos e orgullosas de todos vós!