Luns Abril 27, 2015
Start: 27.04.2015 16:15

Dende a dirección convidamos ás familias a que se acheguen ao edificio de primaria en horario de 16,15 a 17,15 os días lectivos para visitar a exposición BOOK ART composta por obras feitas polos alumnos de educación primaria e as súas familias usando como materia prima un libro en desuso.

Tamén poderán ver a exposición de maquetas "A PAISAXE" ralizadas por familias e alumnos de 1º de Educación Primaria.

Martes Abril 28, 2015

Mércores Abril 29, 2015

Xoves Abril 30, 2015

Venres Maio 01, 2015

Sábado Maio 02, 2015

Domingo Maio 03, 2015

Luns Maio 04, 2015

Martes Maio 05, 2015

Mércores Maio 06, 2015

Xoves Maio 07, 2015

Venres Maio 08, 2015

Sábado Maio 09, 2015

Domingo Maio 10, 2015

Luns Maio 11, 2015

Start: 11.05.2015 10:00

En nada comeza a IV SEMANA CULTURAL organizada polo noso centro. Premede no adxunto para ter acceso ao triptico ca programación das actividades.

Martes Maio 12, 2015

Mércores Maio 13, 2015