ACTIVIDADES LITERARIAS PARA ABRIL!

Tagged:

Chega o mes de abril e con el unha chuvia de actividades literarias para conmemorar o Día do Libro.

Ademais das propostas que faremos por clase, queremos propoñervos algunhas actividades para as que pedimos a vosa colaboración:

• En primeiro lugar queremos que vos convirtades en "booktubers" e nos enviedes un vídeo ao correo da biblio (bibliotecaforte@gmail.com) recomendando un libro e explicando que é o que ten que o fai tan especial. Recompilaremos os vídeos e publicarémolos durante a Semana do Libro para que poidades descubrir novas lecturas.

• Que o teu non é o vídeo? Non importa, tamén podes enviar unha foto artística do libro que queiras recomendar e explicar os motivos da túa escolla. Pode ser a través do correo anterior ou do Instagram co hashtag #amiñalecturarecomendada e etiquetándonos (@biblioforte)

• Se o que che gusta é escribir, tamén temos actividades para ti! Podes participar no concurso de microrrelatos en lingua castelá que organizamos para o alumnado de Secundaria.  Podedes consultar as bases no noso blog ou ben no noso Instagram.

Animádevos, tedes ata o 20 de abril!

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013