Receitas de Outono

22/11/2023 16:07

Boas!! Xa temos o libro de receitas de outono listo, quentiño recen saído do forno...agora toca probar a facer as receitas na casa!! Que aproveite!!

E aquí podedes descargar o libro en pdf:: fai CLICK

Visita de Antía Yáñez ao alumnado do Club de Lectura

17/04/2023

O pasado xoves, 13 de abril, visitou o noso centro a escritora galega máis lida no 2022, Antía Yáñez. Estivo co alumnado do Club de Lectura de 5° e 6° de EP. Faloulles do seu libro "Plan de rescate" e asinoulles os exemplares. A rapazada tamén puido facerlle preguntas sobre a súa obra e conversar con ela.

Presentación alumnado 2º ESO A Premios Nobel de Europa

O alumnado de 2º ESO A preparou para o Día da Paz este material que queremos compartir! Graciñas!

Presentación Premios Nobel da Paz en Europa

DIA DA MULLER. 8 DE MARZO.

06/03/2020 09:38

O 8 de marzo é un día  para lembrar as dificultades que moitas mulleres atopan para exercer os seus dereitos. Recordamos a loita polos dereitos das mulleres falando nas clases sobre o tema e visitando as exposicións cos traballos realizados nas aulas, como A MULLER NA INDIA (4º de EP) e SE NOS VEN, EXISTIMOS (1º ESO). Tamén falamos neste día das mulleres asiáticas que xa tivemos presentes noutras celebracións: Malala Yousafzai (25N, Día contra a violencia de xénero), Sadako Sasaki e as mulleres PREMIO NOBEL DA PAZ asiáticas Teresa de Calcuta, Nadia Murad, Shirin Ebadi e Malala Yousafzai (30X, Día da Paz), así como todas aquelas que viven e loitan nos países asiáticos que están sendo estudados nas nosas aulas (India, Vietnam, Timor, China, Xapón...). Tamén contamos cunha exposición bibliográfica sobre o tema da muller, con parte dos fondos dos que dispón a nosa biblioteca.

HOMENAXE A ASIA NO ENTROIDO 2020

21/02/2020 17:33

O Proxecto Documental Integrado do curso 2019-2020 leva por título EXPEDICIÓN AOS CONTINENTES: ASIA. Ten como obxectivos principais coñecer a cultura e modo de vida asiáticos a través do estudo de determinados aspectos (os que cadaquén escolla en función do nivel educativo e do interese), facilitar que se valoren as diferenzas e fomentar o respecto e a tolerancia. Por iso hoxe, no desfile do Entroido, rendemos homenaxe a xente que vive en Asia vestindo como eles o fan neste momento ou o fixeron no pasado, segundo as súas culturas respectivas.

EI, 4º EP, 2º ESO

1º EP

Mundo árabe

2º EP

Timor Oriental

3º EP, 5º EP, 6º EP

Vietnam

China

As diferentes culturas asiáticas

Os alumnos de 4º de ESO, seguindo as nosas tradicións, acompañaron o MECO.

A vestimenta asiática. Memoria gráfica.

DÍA DA PAZ

30/01/2019

DÍA DA PAZ

Hoxe celebramos o día da paz. Seguindo co proxecto da biblioteca sobre África, o alumnado e os profesores e profesoras das tres etapas educativas, investigaron a diferentes "Premios Nobel da Paz" deste continente. Cos resultados das investigacións fixemos unha exposición. Parabéns a toda a comunidade educativa pola implicación é o traballo en equipo!

Ademáis fixemos un acto conxunto no que entre todos formamos o mapa de África e a palabra PAZ. Tamén cantamos o tema "Sonrisa" de Ana Torroja, unha canción chea de positividade e da que tivemos que poñer un "bis" porque o alumnado estaba desfrutando moito.

Aquí van unhas fotos.

VIDEO TERERAI TRENT

Como sabedes, o proxecto da biblioteca desde ano trata sobre África. As conmemoracións que fagamos, relacionaranse  con esta tématica.

Para o día  "Contra a violencia de xénero", decidimos investigar á activista africana Tererai Trent. Todas as estapas buscaron información e reflexionaron sobre a vida desta fantástica muller. Aquí tedes o produto desta investigación.

BIBLIOTECA DO CPI CASTRO BAXOI

O CPI CASTRO BAXOI

NA REVISTA EDUGA

Acaba de saír o novo número da revista EDUGA e na sección BIBLIOTECAS- BOAS PRÁCTICAS está o artigo que enviamos sobre a experiencia cos escornabots no noso cole. Felicidades a todos!!!!

Podedes velo neste enlace:

CURSO 2016-17

ITINERARIOS LECTORES. CURSO 2016-17.

Nos arquivos adxuntos podedes atopar os itinerarios lectores para os diferentes cursos e etapas.

O CLUB DE LECTURA SALICORNIA NO BALNEARIO DE MONDARIZ

26/05/2016 15:23

Celebramos a finalización dun ano de traballo compartido arredor da lectura cunha visita ao Balneario de Mondariz para coñecer mellor un dos aspectos sanitarios, lúdicos e sociais máis destacables do século XIX en Galicia. O mundo en revolución foi o  tema que propuxo a Biblioteca este curso como centro de interese e estudo e o Club de Lectura Salicornia quixo mergullarse nesta etapa histórica coa lectura de varias obras literarias e a investigación sobre a importancia da cultura termal.

Pero tamén quixemos experimetar e alá fomos. Explicáronnos como era a vida no Balneario de Mondariz no século XIX e tamén o que podamos atopar hoxe alí... Asegurámosvos que é una auténtico pracer probar a auga da fonte da Gándara, que tantos beneficios aporta ao noso corpo por dentro, e tamén a auga do spa, que tan relaxadiños nos deixou.

Á beira do río comemos, lemos textos de escritores do XIX que disfrutaron das ledicias do balneario e escribimos micro-relatos.

Unha xornada ben completa!