Polo creativo

USO DE TABLETS DE POLOS CREATIVOS NA AULA MAKER

Entre o material pertencente aos Polos Creativos, dispoñemos de 6 tablets que se poden empregar para traballos específicos das diferentes materias para todo o alumnado, ou para os tempos de lecer na chamada aula maker, baixo a supervisión da profesora de garda. No mundo actual, a alfabetización dixital é imprescindible, e ademais, os videoxogos empregados con supervisión e control, inclúen beneficios como o desenvolvemento da atención, a creatividade, a memoria, os idiomas ou o traballo en equipo. Os videoxogos poden axilizar a capacidade de lidiar con imprevistos ao plantexar problemas e establecer un tempo para resolvelos. Tamén poden ser empregados con fines máis específicos en alumnado con necesidades educativas especiais, como traballar a motricidade fina, habilidades comunicativas, etc.

O LATÍN E AS NOVAS TECNOLOXÍAS

Este trimestre na materia de latín de 4°ESO estamos aprendendo a historia e a arquitectura da cidade de Roma coa axuda dunha maqueta que estamos a facer utilizando os bolígrafos de impresión en 3D e as tablets para buscar a informar e modelos en 3D da cidade.

Quen dixo que o latín non podía ser a lingua das novas tecnoloxías!

LECTURAS NA CASA COAS FAMILIAS. 6º DE EI

Usamos este libro co alumnado de 6º de EI para traballar sobre os animais salvaxes. En concreto tratáronses estes puntos:

- Léxico dos animais e adxectivos.

- Estruturas: She/ He was too... They sent me a... Back...

- Reflexión sobre a non conveniencia de traer animais á casa guiados polo que nos poidan gustar, sobre o respeto e coidado dos seres vivos en xeral, etc.

E como colofón, cada alumno leva un día o libro "Dear Zoo" para a casa. A finalidade é que compartan a lectura do libro coa súa familia e que escoiten xuntos como conseguimos contar esta historia xa que cada exemplar leva un código qr para acceder ao audio que gravamos na casa.

E por se alguén o quere escoitar, só hai que premer no adxunto, ó final desta publicación. Agardamos que vos guste!