Grupo de Traballo Web

TERTULIA LITERARIA DIALÓXICA: O MITO DA CAVERNA DE PLATÓN

O xoves, 27 de novembro de 2014, ás 16.25 horas, na biblioteca escolar do CPI de Castroverde terá lugar unha Tertulia Literaria Dialóxica sobre  "O mito da caverna" de Platón. Pode asistir calquera persoa que estea interesada. Todas e todos poden solicitar o texto no centro educativo.

Platón describiu na súa alegoría da caverna un espazo cavernoso no cal se encontran un grupo de homes, prisioneiros desde o seu nacemento por cadeas que suxeitan o pescozo e as pernas, de forma que unicamente poden mirar cara á parede do fondo da caverna, sen poder nunca xirar a cabeza. Xusto atrás deles, hai un muro cun corredor e, seguidamente e por orde de proximidade respecto dos homes, unha fogueira e a entrada da cova que dá ao exterior. Polo corredor do muro circulan homes levando todo tipo de obxectos cuxas sombras, grazas á iluminación da fogueira, proxéctanse na parede que os prisioneiros poden ver.

Estes homes encadeados consideran como verdade as sombras dos obxectos. Debido ás circunstancias da súa prisión áchanse condenados a tomar unicamente por certas todas e cada unha das sombras proxectadas xa que non poden coñecer nada do que acontece ás súas costas.

Vídeo      Web co texto en galego e castelán

Tertulia do libro Viaxe ao Centro da Terra

Nesta ocasión  a lectura de textos da obra orixinal en francés por parte de varias alumnas foi a introdución a unha obra  de ficción que nos permitiu viaxar, falar de fenómenos físicos, das relacións humanas, de infinidade de temas... segundo as preferencias de cada asistente. Para ler a obra unhas persoas tiñan soportes dixitais e outras a obra en libros de papel.

TERTULIA LITERARIA DIALÓXICA: VIAXE AO CENTRO DA TERRA

O 30 de outubro de 2014,  a partir das 16.25 horas,  terá lugar a Tertulia Literaria Dialóxica sobre o libro "Viaxe ao centro da Terra" de Xulio Verne. Celebrarase na biblioteca escolar do CPI de Castroverde e poderán asistir tódalas persoas que o desexen: tanto alumnado, familiares, profesorado, ...

Viaxe ao centro da Terra (título orixinal en francés: Voyage au centre de la Terre) é unha novela de Xulio Verne, publicada o 25 de novembro de 1864, a máis imaxinativa e menos científica das súas obras, que trata da expedición dun profesor de mineraloxía, o seu sobriño e un guía ao interior do planeta Terra.

É unha das poucas novelas de Xulio Verne que non foi serializada e está inspirada polo indicios xeolóxicos de 1863 de Charles Lyell acerca da antigüidade do home: os xeólogos abandonaran o relato bíblico literal do desenvolvemento da Terra e, en xeral, pensábase que o fin do último período glacial marcou a primeira aparición da humanidade; pero Lyell baseouse en novos descubrimentos para situar a orixe dos seres humanos moito máis atrás do pasado xeolóxico profundo.

LIBRO POR CAPÍTULOS                                LIBRO EN PDF

O COLEXIO NO MÓBIL: UNHA APLICACIÓN PARA AS FAMILIAS

O CPI de Castroverde é centro piloto para probar a nova aplicación para teléfonos móbiles que poden utilizar as familias: "abalarMóbil".

Esta aplicación xa está activa no centro e pódese descargar dende Play Store (se o teléfono ten sistema operativo Android) ou dende a Apple Store (se é un iPhone). Despois de instalada, a aplicación solicitará sempre un pin para asegurar a privacidade do usuario.

As familias que descarguen abalarMóbil van poder dispoñer das seguintes funcionalidades:

Acceder aos datos persoais
Consultar as cualificacións
Consultar e xustificar as faltas de asistencia
Consultar as faltas de conduta
Solicitar unha cita de titoría
Consultar os datos do centro educativo
Consultar os avisos ou notificacións por parte do profesorado ou do centro educativo.
Consultar as  incidencias creadas polo profesorado
Modificar o idioma da aplicación

Esta nova vía de comunicación será implantada máis adiante no resto dos centros educativos galegos.

Animamos aos pais e nais a descargar e instalar esta aplicación no seu teléfono móbil.

Na seguinte ligazón pódese acceder a máis información:

As instrucións para instalar e utilizar a aplicación "abalarMóbil" está nesta GUÍA PARA AS FAMILIAS.