CARREIRA DE ORIENTACIÓN

O alumnado de 1º e 2º de ESO participou nunha carreira de orientación, no Campus de Lugo, como parte das actividades organizadas polo xefe do Departamento de Educación Física, o profesor Javier Liz. Achégase enlace a fotos de diferentes momentos da súa participación.

CONCURSO ESDELIBRO

A profesora Cristina González Grandas coordinou os traballos do alumnado de 4º de ESO para participar no concurso ESDELIBRO.

Achégase arquivo do traballo de Andrea Varela e Belén Corbelle sobre O papel da muller na música galega. As autoras realizaron diversas entrevistas ás cantantes galegas, facendo un gran traballo de investigación. Agradecemos a colaboración de todas elas.

TERTULIA MATEMÁTICA DIALÓXICA

NÚMEROS PRIMOS

O 20 de abril, ás 16.25 horas, terá lugar unha Tertulia Matemática sobre  un capítulo do libro "Los misterios de los números" de Marcus Du Satoy. Estará coordinada polo profesor de matemáticas, Marcelino Sampayo Ruíz. O capítulo trata sobre os números primos. As persoas que desexen asistir teñen á súa disposición o texto que se vai a comentar e poden solicitalo en conserxería ou dirección. Terá lugar na biblioteca escolar e está aberta a todos e todas.

NANOTECNOLOXÍA: LUIS M. LIZ MARZÁN NO CPI DE CASTROVERDE

Luis M. Liz  Marzán é  Doutor en Química pola Universidade de Santiago de Compostela (1992) e foi postdoutorado na Universidade de Utrecht e  profesor visitante na Universidade de Tohoku, Michigan, Melbourne e Hamburgo, así como no Instituto Max Planck de Coloides e Interfaces.  Despois de permanecer 15 anos como catedrático  e director dun equipo de investigación  de Química-Física na Universidade de Vigo, é actualmente Profesor Investigador Ikerbasque e Director Científico do Centro Vasco de Investigación Cooperativa en Biomateriales BiomaGUNE en San Sebastián. É coautor de máis 325 publicacións e 6 patentes, supervisou máis de 20 teses de doutoramento e recibiu importantes premios de investigación tanto nacionais como internacionais. É redactor Senior da revista científica Langmuir e é membro do consello consultivo editorial de varias revistas científicas sobre química, nanotecnoloxía e materiais.  As súas liñas de traballo actuais inclúen a síntese de nanopartículas, as súas interaccións, o estudo de nanopartículas plasmónicas, un campo con especial incidencia en diversas áreas, entre as que destaca a biomedicina  e desenvolvemento de ferramentas de diagnóstico e detección baseados  en nanopartículas.

As actividades que realizará o 10 de abril de 2015 no CPI de Castroverde son as seguintes:

XOGANDO A CAMBIAR DE ESCALA, DE 10.50 A 11:20:  Estará dirixida ó alumnado de educación primaria, de 3º a 6º.

NANOTECNOLOXÍA PARA O MUNDO CONTEMPORÁNEO, DE 11.25 A 12:15:   Conferencia para o alumnado de secundaria e todas as persoas que desexen asistir.