Grupo de Traballo Web

EXCURSIÓN A OURENSE

Alumnas e alumnos de 2º curso da ESo fomos de excursión a Ourense onde visitamos os lugares mási emblemáticos da cidade.

DESPEDIDA DE RYAN

Ryan foi o noso auxiliar de conversa durante estes dous últimos cursos. Despedímonos del con moita emoción porque foi unha persoa moi importante para nós: ensinounos inglés de forma divertida, transmitiunos a súa alegría e inculcounos o desexo de aprender sobre a súa cultura. Ó mesmo tempo el foi quen de esforzarse por aprender a nosa lingua con resultados sorprendentes para alguén que non esperaba encontrar outro idioma aquí e empapouse dos noso costumes e cultura.

Esperamos que nos volva visitar moi pronto para seguir compartindo saberes e sentimentos e que lle vaia moi ben nesta nova fase da súa vida. Ata sempre Ryan.

secundaria primaria

OLIMPÍADA TECNOLÓXICA

O  30 de maio de 2014, o CPI de Castroverde, o CPI de Cervantes, o CPI Poeta Uxío Novoneyra de O Caurel, o CPI de Taboada, o IES Leiras Pulpeiro e o IES Gregorio Fernández de Sarria participaron na fase presencial da VIII Olimpíada Tecnolóxica que se celebrou en San Román de Cervantes.  Os equipos heteroxéneos de 6 alumnas e alumnos de 2º, 3º ou 4º de ESO  estiveron formados por alumnos e alumnas dos diferentes centros participantes. Previamente realizaron unha fase virtual.
Web da Asociación Educativa Tecnogalicia