Grupo de Traballo Web

A ESTRUCTURA INTERNA DA TERRA POR D. JUAN RAMÓN VIDAL ROMANÍ

Juan Ramón Vidal Romaní foi Profesor nas Universidades de Santiago de Compostela e A Coruña (1979-1992). Catedrático de Universidade en Xeodinámica Externa (desde 1992 hasta la actualidade) na UDC. Director do Instituto Universitario de Xeología “Isidro Parga Pondal” desde 1986 hasta a actualidade. Dirixiu 20 teses doutorais sobre distintos aspectos do Cuaternario de Galicia  É o editor Científico de Cadernos do Laboratorio Xeolóxico de Laxe (37 números) e Serie Nova Terra (46 números). É Revisor científico das revistas Geomorphology, Geodinámica Acta, Geología Croática, Sedimentary Geology, International Journal of Osteoarcheology, Geogaceta, Cuaternario y Geomorfología, Tierra y Tecnología, Litosphere. Ten publicado 100 libros ou capítulos de libros, 37 mapas xeomorfológicos e  156 traballos en revistas nacionais e extranxeiras. O seu ámbito de traballo está xenéricamente dedicado al Cuaternario de Galicia, karst pseudokarst en rocas graníticas, niveis mariños, glaciarismo, xemorfoloxía e depósitos en ambientes graníticos. É colaborador de distintos periódicos galegos (La Voz de Galicia, Diario de Ferrol, El Correo Gallego e El Progreso).

As conferencias sobre a Estructura Interna da Terra terán lugar no salón de actos do CPI de Castroverde o 30 de outubro de 2014, no seguinte horario:

• 10:35-11:25  horas no salón de actos: Conferencia dirixida ó alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria. Poden asistir os familiares.
  • 12:40- 13:25  horas no salón de actos: Conferencia dirixida ó alumnado de ESO e público adulto en xeral que desexe participar.

TERTULIA LITERARIA DIALÓXICA: VIAXE AO CENTRO DA TERRA

O 30 de outubro de 2014,  a partir das 16.25 horas,  terá lugar a Tertulia Literaria Dialóxica sobre o libro "Viaxe ao centro da Terra" de Xulio Verne. Celebrarase na biblioteca escolar do CPI de Castroverde e poderán asistir tódalas persoas que o desexen: tanto alumnado, familiares, profesorado, ...

Viaxe ao centro da Terra (título orixinal en francés: Voyage au centre de la Terre) é unha novela de Xulio Verne, publicada o 25 de novembro de 1864, a máis imaxinativa e menos científica das súas obras, que trata da expedición dun profesor de mineraloxía, o seu sobriño e un guía ao interior do planeta Terra.

É unha das poucas novelas de Xulio Verne que non foi serializada e está inspirada polo indicios xeolóxicos de 1863 de Charles Lyell acerca da antigüidade do home: os xeólogos abandonaran o relato bíblico literal do desenvolvemento da Terra e, en xeral, pensábase que o fin do último período glacial marcou a primeira aparición da humanidade; pero Lyell baseouse en novos descubrimentos para situar a orixe dos seres humanos moito máis atrás do pasado xeolóxico profundo.

LIBRO POR CAPÍTULOS                                LIBRO EN PDF

O COLEXIO NO MÓBIL: UNHA APLICACIÓN PARA AS FAMILIAS

O CPI de Castroverde é centro piloto para probar a nova aplicación para teléfonos móbiles que poden utilizar as familias: "abalarMóbil".

Esta aplicación xa está activa no centro e pódese descargar dende Play Store (se o teléfono ten sistema operativo Android) ou dende a Apple Store (se é un iPhone). Despois de instalada, a aplicación solicitará sempre un pin para asegurar a privacidade do usuario.

As familias que descarguen abalarMóbil van poder dispoñer das seguintes funcionalidades:

Acceder aos datos persoais
Consultar as cualificacións
Consultar e xustificar as faltas de asistencia
Consultar as faltas de conduta
Solicitar unha cita de titoría
Consultar os datos do centro educativo
Consultar os avisos ou notificacións por parte do profesorado ou do centro educativo.
Consultar as  incidencias creadas polo profesorado
Modificar o idioma da aplicación

Esta nova vía de comunicación será implantada máis adiante no resto dos centros educativos galegos.

Animamos aos pais e nais a descargar e instalar esta aplicación no seu teléfono móbil.

Na seguinte ligazón pódese acceder a máis información:

As instrucións para instalar e utilizar a aplicación "abalarMóbil" está nesta GUÍA PARA AS FAMILIAS.

ALUMNOS DE CASTROVERDE, FINALISTAS DE UN CONCURSO INTERNACIONAL DE CIENCIA

Os alumnos de 1º de Primaria, coordinados pola súa titora, María José García, quedaron finalistas do concurso internacional Ciencia en Acción, certame organizado de xeito conxunto entre España e Portugal para fomentar o estudo desta disciplaina educativa en tódolos niveis educativos.

ENLACE Á NOTICIA NO PROGRESO

clase

XA ESTAMOS EN MARCHA

Xa estamos de volta. Cargamos as pilas para empezar un novo curso.

volta a clase