Grupo de Traballo Web

CONVOCADOS OS CAMPUS CIENTÍFICOS DE VERÁN

No BOE figura a convocatoria dos Campus Científicos de verán para alumnado de 4º de ESO e 1º de BAC.

FERRAMENTAS PARA A MELLORA DALGUNHAS COMPETENCIAS BÁSICAS

23/04/2014 16:25

O 23 de abril de 2014 terá lugar unha actividade de formación impartida por D. Jorge Mira Pérez dirixida ó profesorado do CPI e ás voluntarias e voluntarios dos Grupos Interactivos, así como ás outras persoas que colaboran directamente na formación do alumnado (como o profesorado en prácticas). A actividade desenvolverase entre as 16:25 e as 18:25 horas no salón de actos do CPI.

CONFERENCIA DE JORGE MIRA: A QUE DISTANCIA ESTÁ O CEO?

23/04/2014 12:35

O 23 de abril de 2014 terán lugar unhas actividades de  divulgación científica, de resolución de problemas e cálculo matemático. Poden asistir todas as persoas interesadas.
Os horarios aproximados son os seguintes:
12:35 a 13:05- Xogo "Verbas van"
13:05 a 14:15- Conferencia  "A que distancia está o ceo?"
O Dr. Jorge Mira Pérez, á marxe do seu labor en diferentes medios de comunicación, tamén é catedrático de electromagnetismo e director do Departamento de Física aplicada da Facultade de Física da USC. Ten recibido numerosos premios pola súa traxectoria de investigación e é director do Programa ConCiencia, artellado en base a visitas de Premios Nobel a Galicia.

TERTULIA LITERARIA DIALÓXICA: ANTÍGONA

O 28 de abril de 2014, ás 16:25 horas na biblioteca escolar, terá lugar unha tertulia que tratará sobre a obra Antígona de Sófocles. Analizaremos este mito produto dunha sociedade que organiza e estructura as relacións humanas, a feminidade e a masculinidade, as institucións... Están invitadas todas as persoas que desexen asistir: familiares, alumnado, veciñas  e veciños, voluntariado, etc. Se algunha persoa desexa o texto en papel pode solicitalo en conserxería do CPI.

TEXTO de ANTÍGONA

ACTIVIDADES FORMATIVAS EN LINGUAS EXTRANXEIRAS PARA ALUMNADO DE ESO

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 680 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2014.

Poderá solicitar estas axudas o alumnado de centros sostidos con fondos públicos da Comunidade Autónoma de Galicia de ESO e Bacharelato.
Accede á convocatoria se precisas máis información. O plazo de solicitude remata a finais de abril.