RESULTADOS VOTACIÓN PROXECTO XORNADA LECTIVA CONTINUADA EN SESIÓN ÚNICA DE MAÑÁ

O resultado foi o seguinte:

Votos favorables:52
Votos en contra:33

Polo tanto, non se acadou o voto positivo do 58% do censo total de nais/pais ou titores legais para a solicitude da implantación de xornada lectiva continuada en sesión única de mañá.

TERTULIA LITERARIA DIALÓXICA SOBRE O CANCIONEIRO DE PETRARCA

Na biblioteca escolar a partir das 16.25 horas tivo lugar a Tertulia, que nesta ocasión contou cun participante moi especial, o gran tradutor Darío Xohán Cabana. Os asistentes falaron de moitos temas, entre eles, da beleza da poesía de Petrarca, da existencia real de Laura, da evolución dos sentimentos de amor ó longo do libro, da diferencia entre a vida real de Petrarca e do que manifestaba na obra, da coidadosa selección das palabras que aparecen, da importancia do Cancioneiro e como influenciou a poesía de outros moitos autores europeos, entre eles o portugués Luís de Camoes...

DARÍO XOHÁN CABANA CO ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA E SECUNDARIA DO CPI DE CASTROVERDE

O xenial escritor e tradutor Darío Xohán Cabana estivo no CPI de Castroverde o 25 de febreiro de 2015. Estivo falando co alumnado de primaria e de secundaria de diferentes libros que leron previamente os rapaces e rapazas.  O alumnado formuloulle infinidade de preguntas sobre a súa vida e sobre persoaxes da súa obra. O CPI de Castroverde agradece a enorme aportación deste sabio, membro da Real Academia Galega, do que tanto aprendemos sobre cultura galega e cultura universal. No vídeo vemos a súa explicación do que supuxo históricamente o amor "ideal" para a muller.

CONVIVENCIA: SOCIALIZACIÓN PREVENTIVA DA VIOLENCIA DE XÉNERO

O 19 de febreiro de 2015, de 16.25 a 20.25, no CPI de Castoverde, terá lugar unha actividade de formación impartida polo profesor Marcos Castro Sandúa.

Nesta sesión trataranse e debaterase sobre diversos temas que contribúen á socialización preventiva da violencia de xénero; é dicir, a fomentar unhas relacións libres de violencia. Analizaranse as raíces da violencia, o seu estreito vínculo coa atracción e como isto é o resultado dun modelo tradicional e maioritario das relacións afectivo-sexuais nas que todos e todas nos socializamos. Verase tamén como desde a escola se pode contribuír a construír un modelo alternativo e de éxito que faga posible unhas relacións afectivo-sexuais plenamente satisfactorias.

O profesor Marcos Castro é profesor de Educación Secundaria e tamén profesor na Universidade de Barcelona, no Departamento de Teoría Sociolóxica. Desenvolve a súa investigación na liña da socialización preventiva da violencia de xénero desde o deporte e a Educación Física.

Agradecemos ó profesor Marcos Castro Sandúa a colaboración que ten prestado ó longo dos últimos cursos a través das actividades realizadas co alumnado de educación secundaria do CPI de Castroverde, como experto nestes temas.

Animamos a todas as persoas interesadas a asistir a esta sesión de  formación que se impartirá a través de videoconferencia desde Barcelona e que terá lugar na aula de 6º de Educación Primaria do CPI de Castroverde.