TENIS DE MESA: ACTIVIDADE COS ALUMNOS DA FONSAGRADA

Os alumnos e alumnas de 3º de ESO e 3º PDC tiveron unha sesión de convivencia o día 28 de febreiro cos de Fonsagrada, durante a que participaron nun torneo de tenis de mesa.

INTELIXENCIA VERBAL PARA ALUMNADO

26/01/2015 13:25

O alumnado de  6º de Educación Primaria, xunto co alumnado de todos os cursos da ESO terá unha sesión de formación con Antonio Coque, (autor de varios libros, entre eles: “Intelixencia verbal”).

Antonio Coque é licenciado en dereito e avogado do Ilustre Colexio de Avogados de Madrid. Estudou comunicación na Universidade do Norte de Florida (USA).

Como experto en comunicación imparte seminarios, cursos e conferencias do método Defensa verbal & Persuasión así como en técnicas de comunicación, habilidades sociais, liderado, negociación, mediación, coaching e persuasión útiles para diferentes áreas profesionais en institucións, empresas, centros e organizacións.

Na súa intervención no CPI de Castroverde centrarase na aplicación destas técnicas de comunicación para que o alumnado saiba como resolver conflitos e  mellorar as súas competencias comunicativas.

A sesión terá lugar o luns 26 de xaneiro de 2015, de 13:25 a 14:15 horas e poden asistir os familiares do alumnado que estean interesados.

TERTULIA CIENTÍFICA

FÍSICA E UNIVERSO

O xoves, 15 de xaneiro de 2015, tivo lugar a Tertulia Cienttífica sobre tres artigos do catedrático de electromagnetismo da USC, Jorge Mira, publicados no periódico "La Voz de Galicia".

Durante a Tertulia, celebrada na biblioteca escolar do CPI de Castroverde, proxectáronse páxinas de Internet e vídeos aclaratorios dos fenómenos físicos aos que se fai referencia nos artigos. Algún vídeo en inglés foi traducido en tempo real. Agradecemos as interesantísimas aportacións de todos os asistentes e, especialmente do noso ex-alumno, Pablo Calderón, xa que os seus coñecementos de enxeñería aeroespacial nos foron de gran utilidade.

Con respecto ós artigos lidos,  deron lugar a numerosas reflexións sobre a evolución da vida, do universo e as leis que rixen esta evolución desde a física clásica ata a mecánica cuántica e a relatividade. Os asistentes sabemos moitas máis cousas que non coñecíamos sobre a enxeñería aeroespacial e sobre o lugar espazotemporal que ocupamos na parte do universo da que é posible que nos chegue información (que podemos "ver").

Achégase un VÍDEO dun momento da tertulia.

UTILIDADE DA NEUROCIENCIA EN EDUCACIÓN

A APRENDIZAXE E A MEMORIA DESDE UNHA PERSPECTIVA NEUROCIENTÍFICA
Animamos a asistir tanto ó profesorado como ás familias e alumnado a esta sesión de formación sobre os últimos descubrimentos científicos sobre a memoria, a aprendizaxe e os estados emocionais internos. Terá lugar o venres, 30 de xaneiro, a partir das 16.30 horas no salón de actos do CPI de Castroverde e estará impartida polo profesor José María Delgado García.

O profesor José María Delgado-García licenciouse en Medicina e Cirurxía na Universidade de Sevilla, doutorouse en Medicina na mesma universidade, especializouse en psiquiatría e  tras varios anos completando  a súa formación en diferentes centros internacionais regresou a España para fundar o Laboratorio de Neurociencia da Universidade de Sevilla. A súa contribución máis importante no ámbito das neurociencias é a serie de estudios sobre aprendizaxe e memoria, cunha liña experimental  que é orixinal do seu laboratorio e foi recoñecida  pola revista Science como un dos dez descubrimentos máis importantes do ano 2006. O profesor Delgado foi presidente das Sociedades Españolas de Fisioloxía e de Neurociencias e polas súas contribucións científicas ten recibido varios premios como o XIII Premio Maimónides de Investigación Científica e Técnica. Actualmente é Catedrático de Fisioloxía da Facultade de Ciencias Experimentais da Universidade Pablo de Olavide de Sevilla  e Director da División de Neurociencias desta mesma Universidade.