Grupo de Traballo Web

CONFERENCIA DE PABLO CALDERÓN NO CPI DE CASTROVERDE

O ex-alumno do CPI de Castroverde, Pablo Calderón, realizou unha conferencia o 19 de decembro de 2014 titulada "Dende as partículas subatómicas ata as grandes máquinas: en busca dos protagonistas das nosas vidas" na que achegou de forma moi clara  conceptos de fotónica, relatividade e aeronáutica.

Achegamos a continuación vídeos de diferentes momentos da charla

Explicando o que é un fotón

Explicando por que voan os avións

SORTEO DE CESTAS DE NADAL

Na foto os gañadores das dúas cestas de nadal sorteadas no CPI de Castroverde, elaboradas co produtos procedentes de donativos dos comerciantes da zona. Unha terceira cesta foi entregada aos servizos sociais do Concello.

TEATRO NO CÁDAVO E CASTROVERDE

Este fin de semana os alumnos de cuarto da ESO e de terceiro DC representaron no Cádavo e en Castroverde a súa obra de teatro La dama del alba de Alejandro Casona. Fixérono moi ben e dende aquí queremos felicitalos polo seu esforzó e dedicación, xa que lle adicaron moitas horas de estudo na casa e moitos recreos para ensaiar…¡Moitas felicidades!... Esperamos que a vosa experiencia fora satisfactoria…Tamén agradecer ao público a súa presencia, os seus ánimos e os seus aplausos. Ese día tamén sortearon a cesta cos productos navideños…noraboa aos afortunados!!!!!

DENDE AS PARTÍCULAS SUBATÓMICAS ATA AS GRANDES MÁQUINAS: EN BUSCA DOS PROTAGONISTAS DAS NOSAS VIDAS

O CPI de Castroverde comprácese en invitar a todas aquelas persoas que o desexen a esta conferencia que estará impartida por Pablo Calderón, ex-alumno do CPI de Castroverde. Pablo Calderón ademais de estudar Enxeñería Aeroespacial  estivo un ano investigando na UAM, en concreto no Laboratorio de Óptica Non Lineal e en colaboración co CMAM no campo da fotónica e da óptica electromagnética co obxectivo de dobrar a frecuencia da luz mediante o efecto túnel cuántico. Forma parte de FuVe, que é unha asociación aeronáutica ca que compiten  en EEUU, Maryland, cun autoxiro drone, e foron os únicos representantes de Europa na competición de AUVSI.Tamén estivo estivo en "Empresarios Agrupados" traballando en investigación da enerxía nuclear (fusión nuclear) e para o ITER.

A conferencia terá lugar o 19 de decembro de 2014 a partir das 13.25 horas. Está aberta a todas aquelas persoas que, xunto co alumnado de ESO, teña interese nestes temas.

Agradecemos o esforzo altruísta e desinteresado de Pablo Calderón que vai divulgar conceptos de ciencia que van desde a física cuántica ata a a enxeñería aeroespacial.

Achegamos no seguinte enlace un enderezo que nos remite para irnos introducindo no MUNDO CUÁNTICO.

NOVAS MASCULINIDADES, ALTERNATIVAS CONTRA VIOLENCIA DE XÉNERO

O profesor Marcos Castro Sandúa realizará unha videoconferencia onde se reflexionará e se farán propostas ós rapaces e rapazas  de ESO para previr situcións de deterioro da convivencia ou de violencia de xénero.

A conferencia está aberta a todas as familias que desexen participar, tanto de ESO como de infantil e primaria.

Terá lugar no salón de actos do CPI de Castroverde o xoves 18 de decembro de 2014 de 15.25 a 16.15 horas.