CALENDARIO DE EXAMES EXTRAORDINARIOS DE EDUCACIÓN SECUNDARIA (CURSO 2014-2015)

Mércores

Xoves

L. Castelá

L. Castelá

FQ/CCNN

CCSS/Ámbito lingüístico

Bioloxía/Ámbito Científico

Galego

EF

Tecnoloxía

E.Plástica

A entrega de cualificacións terá lugar o venres, 4 de setembro de 2015 ás 10 horas na aula ocupada durante o curso.

CELEBRACIÓN DE REMATE DA ETAPA DE EDUCACIÓN INFANTIL "FESTA DA ALEGRÍA"

O día 17 de xuño de 2015, no CPI de Castroverde tivo lugar a celebración da tan agardada "FESTA DA ALEGRÍA", coa que os nenos/as de 6º de educación infantil quixeron celebrar o peche do 2º ciclo e o remate desta etapa, tan importante na súa vida.
Para a ocasión, contaron co apoio da súa familia e dos mestres que con tanta ilusión prepararon este convite.

XORNADA EN CERCEDA

Que dura é a vida dun estudante, e sobre todo a fin do curso.

GRADUACIÓN DO ALUMADO DE 4º DE ESO

O 18 de xuño de 2015 os alumnos e alumnas de 4º de ESO do CPI de Castroverde celebraron o acto da súa graduación en compañía dos seus familiares. A intervención do alumnado foi moi emotiva e nela recordaron moitos momentos alegres vividos no centro. Agradeceron a todos  e cada un dos seus profesores profesoras todo o que lles ensinaron e axudaron.  Felicitamos a todos e cada un dos rapaces e rapazas e ás súas familias non só polos resultados académicos senón tamén pola competencia social, autonomía e iniciativa que demostraron. Sentímonos moi orgullosos deles e desexámoslles moita sorte na nova etapa da súa vida que pronto comezarán.