OLIMPÍADA TECNOLÓXICA

IX OLÍMPÍADA TECNOLÓXICA "TECNOHOMENAXE"
Castroverde, 29 de maio de 2015

Estamos moi ilusionados coa IX Olimpíada na que contamos  coa participación  de seis centros educativos da provincia de  Lugo:  CPI de Cervantes, CPI de Seoane de O Caurel, IES Gregorio Fernández de Sarria, IES Leiras Pulpeiro de Lugo, CPI San Tomé do Carballo  de Taboada e CPI de Castroverde.

As actividades que terán lugar serán:

De 9:45 a 10:35, no CPI de Castroverde, conferencia do enxeñeiro agrónomo e profesor da USC da área de Proxectos e Enxeñería Martín Barrasa Rioja, "Seguridade e saúde no traballo"

De 11:00 a 13:20 desenvolvemento das probas da olimpíada tecnolóxica que terán lugar nos "pendellos da feira", no salón de plenos do Concello e na Igrexa. Haberá un total de 18 probas correspondentes a tres niveis educativos, 2º, 3º e 4º de ESO. Terán que ser resoltas por equipos heteroxéneos de alumnos con compoñentes dos diferentes centros educativos. As probas tratarán sobre informática, electrónica, deseño asistido por ordenador, comunicacións, robótica,... é dicir diferentes contidos do temario de tecnoloxía de ESO.

Simultaneamente no salón de actos do CPI de Castroverde terá lugar unha conferencia de Manuel Marey Pérez, profesor da USC, Enxeñeiro de Montes e antigo alumno do colexio de Castroverde titulada "De onde vimos e a onde imos na provincia de Lugo".

De 14:00 a 15:00, xantar no Pavillón Polideportivo A Ferreiría.

Entrega de premios ós gañadores da olimpíada e de un pequeno agasallo de agradecemento ós voluntarios e voluntarias que colaboraron de forma desinteresada  nos Grupos Interactivos da Comunidade de Aprendizaxe do CPI de Castroverde.

Actuación de Avelino González.

Realización dun tramo de Camiño Primitivo de Santiago coa colaboración dos Amigos do Patrimonio de Castroverde, desde Vilabade a Castroverde.

O nome desta edición, fai referencia á tecnoloxía e á Torre da Homenaxe de Castroverde. O Castelo de Castroverde construído sobre un castro que poida que sexa o que dá nome á vila, pertenceu á casa dos Lemos. Conservándose a torre de homenaxe, de 20 metros de altura, con parte das almenas e algunhas ventas ou fiestras. Conserva un escudo cos roeis dos Castros de Lemos. É unha obra do século XIV.

TERTULIA MUSICAL

O día  26 de maio de 2015 celebrouse a Tertulia musical sobre tres  composicións:

J. S. Bach 1685-1750,  Sonata para flauta e clave en Do Maior BWV 1033, Andante/Presto,Allegro, Adagio, Minueto 1 e 2.

Jules Massenet 1842-1912, Meditación de Thais (Versión de Itzhak Perlman).

Ennio Morricone, Gabriel´s Oboe.

A Tertulia comezou coa maxistral interpretación destas obras por parte de Cándido Díaz Muela coa flauta traveseira. Foi moi agradable compartir e dialogar  en igualdade sobre as diferentes sensacións que nos produciron cada unha das pezas e sobre os seus autores. Os vídeos que visulaizaron previamente á Tertulia os asistentes axudaron a comprender a afondar no coñecemnto das circunstancias que rodearon a cada compositor.

Todos e todas aprendemos moito, todos e todas aportaron moito, pero queremos agradecer especialmente a información complementaria facilitada por Cándido Díaz e as súas aclaracións que nos axudaron os non expertos a experimentar novas sensacións musicais.

TERTULIA MUSICAL

O martes, 26 de maio de 2015, a partir das 16.25 horas terá lugar unha Tertulia Dialóxica Musical na biblioteca do CPI de Castroverde. A esta Tertulia poden asistir todas as persoas que o desexen tanto alumnado, familiares e profesorado. Estará coordinada polo profesor Cándido Díaz Muela que ademais interpretará en directo os temas sobre os que tratará a Tertulia. Son os seguintes:

J. S. Bach 1685-1750
Sonata para flauta y clave en Do Mayor BWV 1033
Andante/Presto
Allegro
Adagio
Minueto 1 y 2.
Música instrumental y no religiosa del genio de la música occidental J.S. Bach. Viaje a través de la mente y los sentimientos.
Duración: 9 minutos.
Jules Massenet 1842-1912
Meditación de Thais.
Versión de Itzhak Perlman
Versión de Sarah Chang, dirige Plácido Domingo;
Duración: 4 minutos
Thais, entra en una larga meditación en la que debe decidir si valorar el mundo material y el amor carnal o el mundo místico y el amor eterno universal.

Ennio Morricone.
Gabriel´s Oboe.
Banda sonora de la película: La Misión.
El jesuita padre Gabriel intenta convencer a los nativos sudamericanos para que confíen en él  por medio de la música, tocando su oboe.
Año: 1986.
Duración: 2,11