Crónica do partido de futbol entre profesores e alumnos

O partido de fútbol que tivo lugar en Touro entre profesores e alumnos estivo moi disputado, ainda que, como é lóxico, gañaron os alumnos, cun marcador de 6-4 a favor dos alumnos que puido ser maior se non fose por algúns fallos cometidos polos propios xogadores aínda que tamén polo sistema de arbitraxe.

A alineación do equipo dos alumnos, ou o equipo dos gañadores, estaba formada por: Xaquín,Daniel,   Pablo, César, Diego, Rubén. E no banquiño Eloy.

A alineación do equipo dos profesores, ou o equipo dos perdedores, foi a seguinte: Daniel, Mariano, Sonia, Natasha, Paco, José Luis e   Tito.

A arbitraxe estivo en clara desventaxa, a favor do profesorado. Ar bitrando encontrábase: Tomás (pola banda esquerda) e Juan (pola banda dereita).

ENTREVISTA: A XAQUIN ALFONSO SOUTO DE 4º A por   Néstor de 4º A

A única frase que nos dixo o xogador, e creo que está bastante clara para os profesores é a seguinte:

-"Cando queirades, A REVANCHA!!!!!!!!!!!!!! "

Se queredes ver unhas fotos do partido picade aquí.

Ata outra amigos!!!!

No seguinte video, uns instantes do partido.