Enlace Aula Virtual

Publicación da oferta de FP Dual en Ourense para o vindeiro curso 2022-2023

Xa está dispoñible a oferta de FP Dual na provincia de Ourense para o vindeiro curso 2022-2023. No seguinte documento pdf, poderaste informar dos ciclos que se impartirán, tanto medios como superiores, así como as localidades e centros onde se desenvolverán. O documento tamén incorpora o correo de contacto das persoas responsables dos centros onde se imparten e que poderán informarte directamente da oferta do seu centro.

Fai clic na seguinte imaxe para consultar o arquivo

Información relevante do departamento de orientación

Información solicitude becas curso 23/24: Preme no seguinte enlace

Terapia psicolóxica gratuíta incluída no seguro escolar