Novas importantes

Cambio data exame final ESAD

Segundo de Bacharelato: Exames finais convocatoria de maio

Xa tedes dispoñible o calendario de exames finais de maio de 2º de Bacharelato.

Preme na imaxe para descargar o pdf

Nova edición dos cursos de Capacitación Dixital

A partires do mes de maio poderedes realizar na nosa escola un curso de capacitación dixital de 30 horas de duración totalmente gratuíto e obter o certificado oficial correspondente. Se premes na imaxe descargarás o díptico informativo en pdf con toda a información sobre horarios e contidos.

Podes matricularte presencialmente na EPA de Ourense ou ben cubrindo e envíando o seguinte formulario

O prazo de inscrición iníciase a volta das vacacións de semana santa, o 2 de abril e esténdese todo o mes ata o 30 de abril.

Opcións alumnado 2º Bacharelato con pendentes

Fai clic na imaxe para descargar o arquivo en pdf

Calendario exames bacharelato 2ª Avaliación

Xa dispoñible para a vosa consulta o calendario de exames de Bacharelato da segunda avaliación. As probas realizaranse desde o luns 26 ao xoves 29 de febreiro.

Fai clic sobre as imaxes para consultar a información en pdf.

Vémonos o xoves 15 de febreiro

Calendario exames finais da ESA e ESAD do primeiro cuadrimestre

Xa tedes publicado o calendario de exames finais do primeiro cuadrimestre tanto para a ESA como para ESAD

No seguinte pdf poderás consultar toda a información