Novas importantes

Nova edición dos cursos de Capacitación Dixital

A partires do mes de maio poderedes realizar na nosa escola un curso de capacitación dixital de 30 horas de duración totalmente gratuíto e obter o certificado oficial correspondente. Se premes na imaxe descargarás o díptico informativo en pdf con toda a información sobre horarios e contidos.

Podes matricularte presencialmente na EPA de Ourense ou ben cubrindo e envíando o seguinte formulario

O prazo de inscrición iníciase a volta das vacacións de semana santa, o 2 de abril e esténdese todo o mes ata o 30 de abril.

Opcións alumnado 2º Bacharelato con pendentes

Fai clic na imaxe para descargar o arquivo en pdf

Calendario exames bacharelato 2ª Avaliación

Xa dispoñible para a vosa consulta o calendario de exames de Bacharelato da segunda avaliación. As probas realizaranse desde o luns 26 ao xoves 29 de febreiro.

Fai clic sobre as imaxes para consultar a información en pdf.

Vémonos o xoves 15 de febreiro

Calendario exames finais da ESA e ESAD do primeiro cuadrimestre

Xa tedes publicado o calendario de exames finais do primeiro cuadrimestre tanto para a ESA como para ESAD

No seguinte pdf poderás consultar toda a información

Información matrícula probas libres para a obtención do graduado para maiores de 18 anos

PREME NA IMAXE PARA DESCARGAR EN PDF

CALENDARIO DA CONVOCATORIA DE ABRIL

Calendario exames bacharelato 1ª Avaliación

Xa dispoñible para a vosa consulta o calendario de exames de Bacharelato da primeira avaliación. As probas realizaranse desde o luns 20 ao xoves 23 de novembro.

Fai clic sobre as imaxes para consultar a información en pdf.

Concurso de debuxos e microrrelatos terroríficos 2023

Xa volve unha nova edición do noso concurso de debuxos e microrrelatos terroríficos!!

BASES DO CONCURSO:
1. Bases Xerais:
- Enviar un correo a debuxoserelatos.epa23@gmail.com
- ASUNTO: o voso pseudónimo.
- CORPO DA MENSAXE: Nome e apelidos, curso e grupo, teléfono de contacto.

2. Modalidades de concurso:
- DEBUXO:
- Folio A-4
- Encabezamento co voso pseudónimo.
- Modalidade aconsellable para a ESA.
- MICRORRELATOS:
- Folio A4, á man e en galego. Será conveniente respectar a extensión máxima dunha cara do folio.
- Modalidade aconsellable para Bacharelato.

E lembrade que podedes participar en calquera das modalidades, aínda que sería mellor respectar o aconsellado.
Os traballos non deben levar ningún sinal ou dato que permitan identificar ao alumnado participante.

Inicio curso de capacitación dixital

Todas as persoas interesadas que se inscribiron para a realización do cursiño de capacitación dixital foron admitidas no horario da súa primeira preferencia. Desta maneira, o vindeiro luns 2 de outubro inícianse os grupos con horarios de 9:00 a 11:00 da mañá e 20:00 a 22:00 da tarde. O seguinte día, o martes 3 de outubro, comezará a docencia no terceito grupo con horario de 11:00 a 13:00 horas.

As sesións terán lugar na Aula de Capacitación Dixital da Epapu Ourense, estreada para ocasión e localizada no segundo andar do noso edificio.

Vémonos a vindeira semana!!!