Aplicacións online

TELEVISIÓN ONLINE

Televisións online hai moitas, pero o curioso desta é o sinxelo que é de insertar en calquera blog ou páxina.

Hai canles en diversos idiomas, ainda que non todos funcionan.

COTOVÍA: sistema de conversión texto-voz bilingüe castelán-galego

Funciona bastante ben, tendo en conta dificultade inherente a esta tarefas, e esplendidamente ben se temos en conta que é online, sen instalación.

De momento é unha demo, pero operativa, podes baixar o resultado.

Ligazón: COTOVÍA

DUAL MAPS

DUAL MAPS, Interesante aplicación para sincronizar diversas aplicacións online de mapas.

Se picades en Leer máis vedes o resultado para o IES (premede nas frechas pequenas ata ver tres ventás; logo comprobade que están sincronizadas)

DIGALEGO: Diccionario galego online

O diccionario galego de Ir Indo pode consultarse online AQUÍ pero ademáis pode utilizarse dende calquera web dun xeito realmente cómodo, sen maís que agregar esta ligazón a Marcadores (no Mozilla Firefox) ou Favoritos (no Explorer). Útil.