blogue develosuarez

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

O pasado venres 23 de febrerio, día de lembranza do nacemento de Rosalía de Castro en 1837, realizamos no centro varias actividades para recordar a escritora iniciadora do Rexurdimento.

RECITAL DE POESÍA

O alumnado de Proxecto Competencial (2º ESO) encargouse de facer un recitado poético da obra de Rosalía.

TAREFA CREATIVA

Mentres que os alumnos e alumnas escoitaban de fondo a versión musicada de Guadi Galego do poema "Tecín soia a miña tea", foron tecendo os versos de dito poema e saíron auténticas creacións:

TALLER DE POSTAIS

Os rapaces e rapazas escolleron un poema de Rosalía e, acompañado dunha ilustración, escribírino nunha postal que logo enviaron por correo a quen eles quixeron. Aquí tedes algún exemplo:

VISITA DE ANDREA MACEIRAS

O pasado 21 de febreiro o noso centro contou coa visita da escritora Andrea Maceiras. A autora mantivo unha conversa co alumnado de 1º ESO do seu libro Alma de elefante e con rapaces e rapazas de 4º ESO para falar de Que me pare o corazón se te esquezo. Coa axuda dunha presentación dinámica explicounos as orixes das novelas para logo manter unha suxestiva conversa sobre elas. Por último, mantivo un coloquio co alumando no que Andrea respondeu a preguntas sobre os seus inicios como escritora, o longo proceso de creación dos libros, das dinámicas creativas, etc.

Andrea, grazas por visitarnos!