Ángel Carracedo no IES David Buján

O vindeiro xoves, 26 de maio, ás 12 da mañá,grazas a xestión da nosa alumna Ana Rascado. imos ter a honra de recibir no noso centro a D.Ángel Carracedo Álvarez, Catedrático e director do Instituto de Medicina Legal de Santiago de Compostela e da Fundación Galega de Medicina Xenómica, así como vicepresidente da Academia Internacional de Medicina Legal.

Letras 2016

portada app

Unha App para Manuel María no Día das Letras.

Programación: Alberto Suárez.

Ilustracións: Lorena Amor, Martín Avecilla, Saray Boo, Carmen Cabanas, Carmen Dovigo, Carolina González, Tamara Rama, Sara Rodríguez, David Torreiro e Aaron Veira.

Interface gráfica: Silvia Fernández.

Coordinación: Departamentos de Debuxo e Lingua galega.

Coa colaboración da Fundación Manuel María de Estudos Galegos.

Xornada inesquecible no IES David Buján

O pasado xoves, 26 de maio, tivemos unha xornada chea de emocións. Pola mañá, Ángel Carracedo –catedrático de Medicina Legal da USC- deleitounos coa súa sabedoría e humanidade e ,polo serán,  despedimos a unha promoción moi especial no instituto, a promoción que leva a distinción do noso, do seu 25 aniversario.

O IES David Buján premiado no Parlamento Xove

"O IES David Buján, Premio do certame de debate "Parlamento Xove" ao mellor dosier de investigación na categoría de bacharelato.  Recolleron o premio os alumnos Lucía Bestilleiro e Martín Villaverde o pasado día 16 de abril no Parlamento de Galicia".