Bioloxía e xeoloxía

• María Cristina Trillo Pereira   cristp@iesdavidbujan.gal

Programacións didácticas

Olimpiada de Bioloxía 2024

O pasado venres 23 de febreiro o noso alumno de 2º de Bacharelato Juan González Seijas participou na fase presencial da Olimpiada de Bioloxía, que tivo lugar na Facultade de Bioloxía da Universidade de Vigo, tras ter superado a fase previa online.

Durante a xornada, ademáis de realizar un exame teórico e diversas actividades prácticas, asistiu a unha conferencia sobre o Anisakis impartida polo profesor da Facultade o Dr Raúl Iglesias Blanco.

Parabéns pola superación da fase previa e polo bo aproveitamento da xornada!

Avaliacións STEMBACH

Este mes de abril tiveron lugar as avaliacións do alumnado STEMBACH de 2º de Bacharelato. O día 12 expuxeron Xiana Valiño Rodríguez, Óscar Caínzos Rodríguez e Daniel Viñas Barciela o traballo "O papel das solucións baseadas na natureza da mitigación dos asolagamentos e control da contaminación nas cidades". O día 26 foi a quenda de Moraima Núñez Álvarez, Elena Hortas Salas e Icía Moure Cernadas co traballo "Búsqueda de antibióticos en muestras de suelo". Ambos os traballos mereceron unha cualificación de sobresaliente.

Participación na Olimpiada de Bioloxía 2023

O pasado venres 17 de Febreiro Nicolás López Méndez, alumno de 2º de Bacharelato, participou na Olimpiada de Bioloxía que tivo lugar na Facultade de Bioloxía da USC. Durante a xornada realizou unha proba teórica e outra práctica, e asistiu á conferencia La genética en el museo del Prado", impartida polo catedrático de Xenética da USC Gonzalo Álvarez Jurado.

Olimpiada Bioloxía

CURSO 2022-23: PROFESORADO E PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS