Correlingua 2023

Na casa, na escola bota a lingua fóra

A festa do Correlingua celebrouse na Coruña o 5 de maio e  congregou a varios centos de estudantes de toda a provincia (participaron moitos centros da Coruña, pero tamén de Oleiros, Cerceda, Laxe, Arteixo, Cambre, Carral, Vimianzo, Laracha…) na contorna da Torre de Hércules. Un gran escenario acollía este evento normalizador co lema “Na casa, na escola, bota a lingua fóra”, ao que a cativada respondeu con alegría e emoción.O evento, artellado pola Asociación Cultural Correlingua (na que colabora CIG-Ensino, a Mesa pola Normalización Lingüística e a Asociación Socio-Pedagóxica Galega así como varios concellos do país e a deputación), leva dende 2006 sendo unha cita ineludible para ducias de coles de todo o país, comprometidos coa nosa lingua. (Ubaldo Cerqueiro, Xornal da Coruña)

Do IES David Buján participou o alumnado de 1º da ESO. O tempo estivo solleiro e o paseo ata a Torre foi moi agradable. O noso alumnado estivo moi activo procurando empregar a nosa lingua en todo o percorrido.. O noso centro participou no concurso de faixas, aínda que este ano o gañador foi o centro de Cerceda.

blog | by Dr. Radut