Premios Xoán Díaz 2023

O venres, 19 de maio, no transcurso dunha gala que se celebrou no IES David Buján, tivo lugar a entrega de premios do XXIX Certame Literario Xoán Díaz

Despois de dúas edicións en que este acto non se puido facer, a gala da entrega de premios do XXIX Certame Literario Xoán Díaz volveu á normalidade. O acto celebrouse o 19 de maio de 2023 no salón de actos do IES David Buján e contou coa presenza de varios membros da familia de Xoán.

O acto, presentado por dous alumnos do centro, foi inagurado por un discurso do director do IES David Buján, Ricardo Rodríguez Portela, que felicitou os gañadores e recordou a esencia deste consolidado certame literario. Tamén tomaron a palabra os outros membros da mesa: Belén Vidal, directora do IES Afonso X O Sabio, Mercedez Díaz, irmá de Xoán, Mónica Varela, concelleira de Cultura do Concello de Cambre e José Luis Villar, presidente do xurado, que leu a acta.

A gala, amenizada por un coro do IES David Buján e un grupo de pandeiretas e gaita da Escola de Música e Baile "As Mariñas", de Cambre, contou coa presenza dos premiados e premiadas, que leron un anaquiño da súa obra no momento de recoller o seu galardón.