ACREDITACIÓN DIXITAL PARA O ALUMNADO

A Consellería publicou instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado matriculado en 4º ESO e 2º BACH.

A acreditación ten dous niveis: Inicial e Intermedio. O nivel intermedio consta de 5 áreas.

A acreditación terá unha validez de 5 anos.

O alumnado que supere 4º ESO no curso 23-24 recibirá de xeito automático o certificado inicial a final de curso.

O alumnado que supere 2º BACH no curso 23-24 recibirá de xeito automático o certificado das áreas 1, 2, 3 e 5 do nivel intermedio cando remate o curso.

Nos centros ofrecerase a posibilidade de presentarse a unha proba e así poder acadar certificación do seguinte xeito:

- Alumnado matriculado en 4º ESO: pode presentarse a unha proba de certificación do nivel intermedio completo. Se aproba obterá o certificado ComDix intermedio completo (áreas 1, 2, 3, 4 e 5)

- Alumnado matriuclado en 2º BACH: ten dúas opcións

1. Preséntase a unha proba de certificación da área 4 do nivel intermedio. Se supera proba  e o 2º BACH recibirá ao final de curso o certificado ComDix de nivel Intermedio enteiro.
  2. Preséntase  a unha proba de certificación completa (áreas 1, 2, 3, 4 e 5) do nivel intermedio. Se supera a proba recibirá o certificado ComDix de nivel Intermedio completo.

Para poder realizar estas probas no centro debe solicitalas co modelo que se lles facilitará na secretaría do centro. Deberá entregarse cuberto antes do día 13 de marzo na secretaría do centro.

Máis información aquí.