Consello Escolar

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2022

CONVOCATORIA ELECCIÓNS DE MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR

Ao abeiro da Resolución do 19 de setembro de 2022 da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, o martes 29 de novembro celebraranse as eleccións ao Consello Escolar do IES de Poio, o órgano no que están representados tódolos membros da comunidade educativa.

A votación dos representantes legais do alumnado terá lugar o mesmo 29 de novembro en horario de 12:00 a 15:00 no Salón de Actos do instituto. A mesa electoral estará composta pola directora do centro, que actuará como presidenta, e catro representantes legais, actuando como secretario o de menor idade. O sorteo dos compoñentes da mesa electoral será público e levarase a cabo na administración do instituto o luns 21 de novembro ás 11:30.

Os censos electorais están a disposición de tódolos representantes legais para a súa consulta no taboleiro de secretaría do instituto en horario de 9:00 a 14:00 de luns a venres. Informamos de que son electores tódolos representantes legais de alumnado matriculado no centro e elexibles todos aqueles representantes legais que queiran presentar a súa candidatura. Calquera reclamación o censo publicado deberá presentarse por escrito na secretaría do centro educativo dirixida á Xunta Electoral ata as 14:00 do 17 de novembro.

O prazo de presentación de candidaturas abrangue do 11 ó 18 de novembro de 2022 polo que, se é do seu interese, poderán presentar as súas candidaturas na administración do centro educativo nese periodo en horario de 9:00 a 14:00.

Atentamente.

Dirección do IES de Poio

CONSELLO ESCOLAR 2021/2022

MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR DO IES DE POIO
Con data 9 de decembro de 2021 queda constituído o Consello Escolar do IES de Poio cos seguintes membros:

Dª María Rodríguez García
Dª Gabriela de los Santos Gago
Dª Elena García Rodríguez

REPRESENTANTES SECTOR DOCENTES:

Dª. Sabela Bará Louro
Dª. Montserrat Bragado Trigo
Dª: Rocío Gómez Arias
Dª. Paula López Senín
Dª. Mª del Carmen Mosquera González
Dª. Mª Ángeles Pandelo Lorenzo

Dª. Maider Rodríguez Puy

REPRESENTANTES SECTOR ALUMNADO:

Dª Claudia Alonso Hermida

Dª. Luna Campos Montes
Dª Nuria Da Silva Fernández
D. Steven Jorge Holguin

REPRESENTANTES SECTOR FAMILIAS:

Dª. Carolina Gómez Monteagudo
D. Juan Pedro Sanz Trujillo (representante nomeado pola ANPA)

REPRESENTANTE PERSOAL ADMINISTRACIÓN E SERVIZOS:

Dª. Mª Jesús Vázquez Garea

REPRESENTANTE CONCELLO:

Dª. Raquel Rodríguez Alonso

En Poio, a 10 de decembro de 2021

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Ao abeiro da Resolución do 20 de setembro de 2021 da Secretaría Xeral de Educación e FP, o vindeiro luns 22 de novembro celebraranse as eleccións de membros do Consello Escolar do IES de Poio.

O sorteo para a constitución das mesas electorais terá lugar o 17 de novembro ás 12.30h perante as persoas integrantes da Xunta Electoral.

As votacións dos diferentes sectores terán lugar o luns 22 de novembro no seguinte horario:

- ALUMNADO: 09-14h

- REPRESENTANTES LEGAIS DO ALUMNADO: 15-19h

- DOCENTES: 12.30h-13.00h

- PERSOAL DE ADMINISTRACIÓN E SERVIZOS: 14-15h

Lémbrase a todas as persoais integrantes da comunidade educativa que os censos electorais están á súa disposición no taboleiro de Administración e poden consultarse de 09 a 14h. O prazo para a presentación de candidaturas remata o martes 16 de novembro.