Documentos de centro

NOFC CURSO 2023-2024

Publícanse as Normas de Funcionamento e Convivencia do IES de Poio para o curso 2023-2024.

PLAN DE IGUALDADE CURSO 2023-2024

No documento adxunto atópase o Plan de Igualdade do IES de Poio para o curso 2023-2024.

PROXECTO LINGÜÍSTICO DE CENTRO

Publícase o Proxecto lingüístico de centro (PLC) aprobado polo claustro do IES de Poio o 9 de maio de 2023 e polo Consello Escolar o 15 de maio de 2023.

Concreción curricular (2022-2023)

Achégase a concreción curricular do curso 2022-2023 aprobada polo claustro o 9 de maio de 2023.

PLAN DE ACCIÓN TITORIAL (PAT)

Ponse a disposición da comunidade educativa o Plan de Acción Titorial.

SOLICITUDES DE INFORMACIÓN ACADÉMICA

Ao abeiro do publicado pola Consellería de Cultura, Educación, Formación profesional e Universidades no novo PROTOCOLO DE PROTECCIÓN DE DATOS PERSOAIS, póñense a disposición da comunidade educativa os anexos que cómpre presentar para recibir información académica no caso de proxenitores non custodios, alumnado maior de idade e acompañantes que non sexan titores legais.

1. Solicitude de acceso ás cualificacións académicas ou de información relacionada co absentismo escolar do alumnado maior de idade.

2. Solicitude de información por parte de proxenitor non custodio.

3. Compromiso de confidencialidade para acompañantes.

PLAN XERAL DE ATENCIÓN Á DIVERSIDADE (PXAD)

En arquivo adxunto atópase o PXAD - Plan Xeral de Atención á diversidade do IES de Poio do curso 23-24

NOFC (Normas de organización, funcionamento e convivencia)

NOFC  - NORMAS DE ORGANIZACIÓN, FUNCIONAMENTO E CONVIVENCIA do IES de Poio aprobadas polo Consello Escolar deste centro en sesión mantida o 31 de xaneiro de 2023.

PLAN DE IGUALDADE 2022/2023

No documento adxunto atópase o Plan de Igualdade vixente no curso 2022/2023 no IES de Poio.