Lengua Castellana y Literatura

8 DE MARZO, DÍA INTERNACIONAL DAS MULLERES, NO IES DE POIO

A Asemblea Feminista-LGTB do alumnado, que se constituíu a comezos deste segundo trimestre, organizou o acto principal con motivo do Día Internacional das Mulleres, no que alumnas integrantes da asemblea leron textos propios que amosaban a desigualdade de xénero e no que tamén se interpretou a canción “O que é noso”.

Neste vídeo podedes ver un resumo da actividade que se desenvolveu nos recreos. Tamén podedes atopar os textos no documento adxunto.

Ademais, o alumnado de 1º BACH de Literatura Universal estreou a súa proposta escénica "8 marzo. 8 mulleres pioneiras na historia e na literatura". O alumnado de 2º ESO e 1º BACH está participando nas representacións que se están a desenvolver no Salón de Actos ao longo do mes de marzo.

FAINO VISIBLE! 25N HOXE E TODOS OS DÍAS DO ANO

O alumnado de 1º de BACH de Literatura Universal, coordinado pola súa profesora Rocío, preparou unha acción colectiva para visibilizar as violencias machistas.

Este trimestre están amosando o seu traballo diante do alumnado de 1º e 3º ESO, participante na Titoría entre iguais, que traballará de maneira colaborativa nas sesións de titoría para reflexionar sobre as manifestacións e actitudes machistas.

Ademais, nunha das representacións contamos coa presenza de Silvia Díaz, concelleira de Igualdade, e Raquel Rodríguez, concelleira de Educación.

Moitas grazas polo voso traballo e compromiso Raquel, Lúa, Berto, Carla, Uxía, Ainhoa, Eva, María, Elías, Uxía e Sergio.

Artigo na sección "Faro da educación" do Faro de Vigo sobre as actividades que se están a desenvolver no centro.

PERIÓDICO TRIMESTRAL DOS ALUMNOS/AS DE 3º ESO

E xa temos o último exemplar do periódico do IES de Poio feito polos alumnos/as de 3º ESO baixo a dirección da profesora Fátima Barreiro:

TRABALLANDO COS MEDIOS DE COMUNICACIÓN

Xa está aquí o seguinte número do periódico trimestral  elaborado polos alumnos de terceiro da ESO, baixo a supervisión da profesora Fátima Barreiro.

ENTÉRATE DAS NOVAS DO INSTITUTO!

Trabajando con los medios de comunicación en 3º

La nueva publicación trimestral del IES de Poio, realizada por el alumnado  3º A

BIENVENIDOS

¡BIENVENIDOS A LA PÁGINA WEB DEL DEPARTAMENTO DE LENGUA CASTELLANA Y LITERATURA DEL IES DE POIO!

CLICANDO EN LOS BOTONES SIGUIENTES PODRÁS ACCEDER A TODO TIPO DE MATERIALES DIDÁCTICOS Y LÚDICOS RELATIVOS A ESTA MATERIA.

ESPERAMOS QUE TE SEA DE UTILIDAD Y CONTAMOS CON TU COLABORACIÓN Y SUGERENCIAS PARA MEJORAR ESTAS PÁGINAS.

APUNTES BACHILLERATO

LECTURAS OBLIGATORIAS