LEXISLACIÓN LOMCE

Aquí podedes consultar o Borrador do proxecto do Decreto polo que se establece o currículo da Educación Secundaria na Comunidade Autónoma de Galicia

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO NO CURSO 2014-2015.

Nos seguintes enlaces, poden consultarse todos os aspectos relacionados co proceso de admisión de alumnado en centros públicos, nas diferentes etapas educativas:

• Calendario de reserva e admisión e as vacantes.
  • Pasos a seguir  no proceso de admisión.
  • Decreto 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros públicos que imparten ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil , educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato.
  •  Orde do 12 de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil , educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato.
  • Corrección de erros da Orde do 12 de marzo.