LISTA DE LIBROS CURSO 2015/2016

Publicase a lista de libros do curso  2015/2016

DOCUMENTACION SOLICITUDE DE PARTICIPACION NO FONDO DE LIBROS

Información sobre a documentación necesaria para poder participar no fondo de libros de 2º e 4º ESO no vindeiro curso 2015-2016

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Publicada a orde do 21 de maio de 2015 pola que se regula o fondo solidario de libros de texto destinado ao alumnado matriculado en 3º e 5º de primaria e 2º e 4º de secundaria, en centros públicos para o curso escolar 2015/2016

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO NO CURSO 2014-2015.

Nos seguintes enlaces, poden consultarse todos os aspectos relacionados co proceso de admisión de alumnado en centros públicos, nas diferentes etapas educativas:

• Calendario de reserva e admisión e as vacantes.
  • Pasos a seguir  no proceso de admisión.
  • Decreto 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros públicos que imparten ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil , educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato.
  •  Orde do 12 de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil , educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato.
  • Corrección de erros da Orde do 12 de marzo.