Listaxe provisional de alumnado admitido . Curso 2016/2017

Lista provisional de alumnado admitido  procedente de centros non adscritos para o curso 2016/2017

Recollida de Títulos Académicos 2013

Xa se poden recoller na Secretaría do centro os títulos académicos da ESO, do Bacharelato dos alumnos/as que remataron no ano 2013.  Asi mesmo, os alumnos/as do Ciclo de Conducción de Actividades FDMN que remataron no ano 2013 e 2014.

Protocolo de Protección de datos

Trátase dun documento vivo porque irá incorporando os diferentes cambios normativos europeos, estatais e autonómicos, así como os diferentes e progresivos ditames da Axencia Española de Protección de Datos, a medida que xurdan. Para facilitar o seguemento destes cambios, o documento incorpora unha táboa coa mención á versión de que se trata. Por todo iso recoméndase a súa consulta en formato electrónico.CLICAR AQUI

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2016

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 682 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016.

Para máis información, clique aquí

VACANTES E CALENDARIO DE RESERVA

Consultar o calendario de reserva e as vacantes do IES de Poio para o vindeiro curso 2016/2017, clique aqui

Admisión de alumnado en centros públicos 2016-17 [ESO e Bacharelato]

Xa está en marcha o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2016/2017. Fai clic nesta ligazón para acceder á información oficial.

Lembramos que, de acordo co establecido no artigo noveno da Orde de 12 de marzo de 2013 [ver adxunto], o alumnado matriculado nun centro docente público ou privado concertado ten garantida a súa permanencia nel nos termos establecidos no artigo 5.1 do Decreto 254/2012, do 13 de decembro, polo tanto, o cambio de curso, ciclo, nivel ou etapa non requirirá un novo procedemento de admisión, agás que coincida cun cambio de centro.

O prazo de admisión para o alumnado que desexe cambiar de centro ou ir a un centro non adscrito será o período comprendido entre o 1 e o 21 de marzo (Anexo II).

O alumnado que xa está matriculado no IES de Poio non deberá facer reserva de praza. No caso de que se queira pedir un cambio a outro centro, os pais ou titores do alumnos/as deberán pasar pola Secretaría do centro a cubrir o modelo de comunicación de non reserva para o vindeiro curso antes do día 25 de febreiro.

CALENDARIO CIUG - 2º BACHARELATO

RESUMO DO CALENDARIO DA CIUG PARA OS PROCEDEMENTOS DE REALIZACIÓN DAS PAU E DA INSCRIPCIÓN NO SISTEMA UNIVERSITARIO GALEGO

PUBLICACION LISTAXES FONDO LIBROS

Publicación das listaxes definitivas do Fondo de Libros para o curso 2015-2016

Admitidos

Excluidos

Os libros terán que ser recollidos polo pai  ou a nai os días 16 ou 17 de setembro de 09:00 a 14:00

Hai alumnado ao que lle serán comprados polo centro máis libros dos indicados nas listaxes ( a semana próxima)

Presentación Alumnado Curso 2015 - 2016

Presentacion curso 2015-2016

Luns 14 de Setembro

1º ESO: 10:00 no salón de actos.

2º / 3º / 4º ESO: 11:00 na aula co titor/a correspondente.

1º/2º Bacharelato: 11:30 na aula co titor/a correspondente.

Ciclo medio: 11:30 na aula co titor correspondente

IMPORTANTE Ese día non hai transporte escolar.

Os país non poden entrar cos coches no recinto escolar.

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

Publicada hoxe día 1 de Setembro a orde pola que se regulan a convocatoria de axudas para a adquisición de material escolar para o curso 2015 / 2016

descargar pdf AQUI