portada30

Reserva de Prazas Curso 24_25

Dende o día de hoxe, pódese consultar presencialmente a listaxe de alumnado admitido procedente de centros adscritos. Todas as solicitudes de alumnos/as de centros adscritos están admitos/as. Reserva curso 2024/2025.

Pódese consultar  a través da aplicación informática admisionalumnado, sendo necesario a chave 365 ou certificado dixital da Fábrica Naciona de Moeda e Timbre

Cumprindo as normas vixentes en materia de protección de datos persoais, NON se poderá consultar por ningún outro medio físico ou electrónico, nin se poderá dar información telefónica.

Durante o mes de maio-xuño haberá unha xornada de portas abertas para o novo alumnado admitido. Informaráse  da data a través desta páxina web

RECORDASE formalizar a matrícula do 24 de xuño ao 7 de xullo.

A dirección,

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer