portada30

Programacións

Modificación da programación curso 21_22

Programación do departamento de Historia 20_21

No seguinte documento está a programación do departamento de Historia

Adaptación da programación 2019/20120

Para consultar a Adaptación da programación do curso 19_20 prema no nome da materia

Saída cultural: Santiago casco histórico- 20 maio 2016

Saída cultural polo casco histórico de Santiago. Data e hora: 20 de maio de 08:50 a 14:30 h. Grupos: 2º ESO. Departamentos: Historia e Música. Profesorado acompañante: María Giménez e David Faro.

Mesa Redonda cos Grupos Políticos con representación no Parlamento Galego - PP, PSOE, BNG e AGE- Día: 22 de maio.

Nome da actividade: Mesa Redonda cos Grupos Políticos con representación no Parlamento Galego - PP, PSOE, BNG e AGE-.

Día e hora: xoves 22 de maio ás 10:50 a 12:30h

Lugar: Salón de actos

Grupos: 2º Bach e 1º Bach D

Organiza:  Carme Alvariño

Observacións:

Charla sobre a represión na guerra e na postguerra a cargo do profesor e escritor Víctor Santidrián. 28 de marzo.

Nome da actividade: Charla sobre a represión na guerra e na postguerra a cargo do profesor e escritor Víctor Santidrián.

Día e hora: venres 28 de marzo de 10:50 a 12:30h

Lugar: salón de actos

Grupos: 2ºBach C e 2º Bach D de xeografía e Hª de Galicia

Saía do alumando do PCPI e do alumnado de ciencias do primeiro curso de bacharelato para visitar o porto de Vigo

Nome da actividade:  Visita ao porto de Vigo

Día e hora: martes 14 de maio de 9:00h a 18:40

Lugar: Vigo

Saída a Guimaraes (Proxecto Terra), nos días 4 e 5 de abril.

Nome da actividade:  Saída a Gimaraes (Proxecto Terra)

Días: xoves 4 e venres 5 de abril

Grupos: 3º e 4º ESO