Día das Letras Galegas

Por mor da celebración do Día das Letras Galegas, dedicada este ano a María Victoria Morena, o actor Serafín Marcos representou este martes, 8 de maio, no Salón de Actos do noso instituto, a súa proposta : "Unha historia de amor".

Para visualizar mellor as imaxes, premer sobre elas

Día de Rosalía (24 de febreiro) e Día da muller traballadora (8 de marzo). 2016

Día de Rosalía (24 de febreiro) e Día da muller traballadora (8 de marzo). 2016. Ver a ligazóns correspondente a estas dúas commeracións na galería flick: (clic).

Estas actividades foromo promovidas polo equipo da Biblioteca, a Videdirección e a o equipo de Normalización Lingüística.

“CÁMARA…ACCIÓN!!!” Encontro co actor, produtor e director Rubén Riós. 7 de maio.

Nome da actividade: “CÁMARA…ACCIÓN!!!” Encontro co actor, produtor e director Rubén Riós

XX edición do certame de teatro Intercentros. 24 de abril

Nome da actividade: XX edición do certame de teatro Intercentros

Día e hora: venres, 24 de abril, de 12:00 a 14:30

Grupos: 1º Bach A, B, C e D

Lugar: Xelmírez I

Día da ciencia en galego (4 de novembro de 2010): O día despois

Días despois da realización das actividades previstas, temos como resultado unha exitosa colaboración entre os dous institutos de educación implicados, o IES de Sar e o IES de Pontepedriña, nas que destacan:

- A demostración e coloquio sobre a vida e legado legal de Galileo por alumnado e profesorado (os profesores Cachafeiro e Salvador) do IES de Pontepedriña no salón de actos do IES de Sar.

Día da Ciencia en Galego

2010-11-04 13:00

O vindeiro 4 de novembro celébrase en toda Galicia o Día da Ciencia en Galego. Con este motivo realizaranse actividades educativas en colaboración entre o IES de Sar e o IES de Pontepedriña de Santiago de Compostela: Conferencias e análise da potabilidade das fontes do barrio de Sar. Para máis información, ver a sección de Normalización e Dinamización Lingüística desta web.

Visita á Biblioteca da Fundación Caixa Galicia

19 de outubro de 2010

Visita á Biblioteca da Fundación Caixa Galicia

Alumnado participante: 1º curso da ESO.

Organizan: Departamentos de Xeografía e Historia e de Galego.

Esta actividade é un complemento do obradoiro de lectura que se está a realizar na aula.

Ver ligazón:

Visita ao castro e museo e Viladonga (Meira)

19 de outubro de 2010

Visita ao castro e o museo e Viladonga en Meira (Lugo)

Participa o alumnado de 2º curso de Bacharelato.

Organizan: Departamentos de Galego, Xeografía e Historia e Normalización Lingüística.

O castro e o interesante museo poden visitarse na seguinte ligazón:

Proxecto de fomento do uso do galego no IES de Sar

Proxecto de fomento do uso do galego no IES de Sar, presentado polo Equipo de Normalización Lingüística do IES de Sar para o curso 2010-2011 (facer clic aquí para descargar o arquivo).

O Equipo ten creado un blogue que comezará a súa andaina durante o presente curso coa seguinte dirección: