Proclamación das candidatursa aos diferentes sectores nas eleccións ao Consello Escolar 2014

A Xunta Electora do IES de Sar reunida en Santiago de Compostela o día 13 de novembro de 2014, proclama as candidaturas presentadas ás eleccións ao Consello Escolar do Centro:

CANDIDATOS PAIS/NAIS

CANDIDATOS ALUMNOS/AS:

Calendario das eleccións ao Consello Escolar

Calendario das eleccións ao Consello Escolar (clic).

Calendario de exames de pendentes do Bacharelato e da ESO

Calendario de exames de pendentes de Bacharelato (clic).

Calendario de exames de pendentes da ESO (clic)

Eleccións ao Consello Escolar do centro

A finalis de novembro procederase a realizar as eleccións ao Consello Escolar do centro. Avísase, por tanto, aos diferentes sectores da comunidade educativa para que vaian procedendo a elixir aos correspondentes representantes.

Irase dando publicidade a todo o proceso, normativa e datas nesta web.

Charla “Como e por que varían as linguas” dentro do programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a USC”. 28 de xaneiro de 2015

Nome da actividade: Charla “Como e por que varían as linguas” dentro do programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a USC”

Día e hora: mércores 28 de xaneiro de 12:50 a 13:40h aprox.

Grupos: 1º Bach (todos)

Profesor:  Jesús García

Charla “Investigar con virus” dentro do programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a USC”. 16 de xaneiro de 2015.

Nome da actividade: Charla “Investigar con virus” dentro do programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a USC”

Día e hora: venres 16 de xaneiro de 12:50 a 13:40h aprox.

Grupos: 1º Bach C e 2º Bach C

Profesor:  Jesús García

concerto didáctico impartido por Javier Pardo, ex profesor de guitarra en Sar (actividades extraescolares). 9 de xaneiro de 2015.

Nome da actividade: concerto didáctico impartido por Javier Pardo, ex profesor de guitarra en Sar (actividades extraescolares)

Día e hora: venres 9 de xaneiro de 10:50 a 12:40h

Grupos: 2º ESO, 3º ESO, 4º ESO (só alumnado de música), Div- II e 1º Bach (só alumnado de música)

Lugar: Salón de actos

Charlas informativas sobre orientación universitaria. 10 de Decembro.

Día e hora: mércores 10 de decembro de 12:50 a 13:40

Grupos: 1º Bach e 2º Bacharelato

Profesor:  Jesús García

Concerto didáctico “A guerra de Troia”, 20 de novembro.

Nome da actividade: Concerto didáctico “A guerra de Troia”

Día e hora: xoves 20 de novembro de 11:30 a 13:30h

Grupos: 2º ESO,  3º ESO, 4º ESO e 1º Bach Artes (só alumnado de música)

Lugar: Auditorio de Galicia