Libros de texto para o curso 2015-16

Listado dos libros de texto propostos para o curso 2015-16 nas diferentes materias e cursos:

Información e impresos da matrícula do vindeiro curso 2015-16

Ésta é a información xeral e os impresos de matrícula dispoñibles neste momento para o vindeiro curso 2015-16:

Listados DEFINITIVOS de alumnado admitido para o vindeiro curso 2015-2015

Listado DEFINITIVO de admitidos para o vindeiro curso: Alumnado para primeiro procedente de centros adscritos (clic)

Recollida de títulos da ESO e Bacharelato para alumnado que rematou estudos no ano 2012 e anteriores, en Secretaría.

Comunicado de aviso para a recollida de títulos para alumnado que rematou estudos no ano 2012 e anteriores (clic).

Autorización para a recollida do título por outra persoa (clic).

O Proxecto Comenius chegou ao seu final no IES de Sar. Xullo de 2015

Neste mes de xullo ven de rematar o Proxecto Comenius "Biodiversity of Rivers" que durante dous anos, 2013-2015, se desenvolveu no IES de Sar, que colaborou con outros seis centros de diferentes países de Europa. Co pretexto do estudo mediambiental da gran biodiversidad presente nos ríos, especialmente en Galicia, o alumnado e profesorado participante, puido desenvolver numerosos traballos e vivir magníficas experiencias que foron un espazo de enriquecemento persoal grazas sobre todo ao intercambio culturasl entre tantas culturas e pobos diferentes.

Proxecto Voz Natura: Un horto escolar no IES de Sar

O alumnado de 2º curso da ESO desenvolveron as tarefas dun horto escolar baixo a coordinación da profesora María del Carmen Quintatilla Louzao e do profesor Pablo Gómez Segade. Tamén colaborarou en tarefas colaterais nos xardíns do centro o alumnado de Ámbito Científico de 3º curso da ESO. Para ver un resumo das actividades realizadas, presentamos este vídeo (clic).

“Un musical de Cine”. A historia do cine da man dos alumnos do IES de Ames. 17 de xuño

Nome da actividade:

Un musical de Cine”. A historia do cine da man dos alumnos do IES de Ames

Día e hora: 17 de xuño de 9:40 a 12:50 h.

Grupos: 2º ESO, 3º ESO, Div-I, 4º ESO (só alumnos de música), Div-II e 1º Bach (só alumnos de Música vocal e canto)

Lugar: Auditorio de Galicia

Premio no concurso Rosofego para un grupo de alumnos de Diversificación I de 3º da ESO

Nome da actividade: exposición e defensa do proxecto “Rosofego” no DESAFÍO SCQ

Día e hora: 2 de xuño de 10:50 a 14:30h.

Grupos: 3º ESO e Div-I

Lugar: Cidade da Cultura

Profesores acompañantes: Mª Xosé Molina e Tomás Corona

Festival de fin de curso. 19 de xuño