Resolución de admitidos para o vindeiro curso 2016-17

Alumnados con reserva de praza neste centro por vir de centros adscritos ao IES de SAR clic).

Resolución co alumnado admitido a este centro para o vindeiro curso  (clic).

Proceso de admisión a centros públicos. Instruccións e normativa vixente para o curso 2016-2017

- Proceso de admisión (clic).

- Proceso de admisión, prazas, prazos e condicións, segundo o Decreto 254/2012, do 13 de decembro, e posterior lexislación sobre este tema da Xunta de Galicia (clic).

Dsífs vultural: Santiago casco histórico- 20 maio 2016

Saída cultrual polo casco histoórico de Santiago. Data e hora: 20 de maio de 08:50 a 14:30 h. Grupos: 2º ESO. Departamentos: Historia e Música. Profesorado acompañante: María Giménez e David Faro.

Actividades con motivo das Letras Galegas en memoria do poeta Manuel María. 6 maio 2016

Coa conmemoración das Letras Galegas, en memoria do poeta-escritor Manuel María, que se celebra o día 17 de maio de 2016, se farán no centro diversas actividades no centro o día 6 de maio entre as que figuran:

- Recital Poético-Musical e Poemas de Manuel María. Data ehora: 16 de maio, de 10:50 a 12:50 h. Gruò: 2º ESO.  >Profesorado acompañanate: Ana Castiñeira (Departamento de Galego) e María Gimènez (Departamento de Música).

Probas para acceso a Ciclos Formativos de Grao Medio: 2013, 2014 e 2015

Proba dpara acceso a Ciclo Formativos de Grao Medio:

Excursión a Madrid de 2º e 3º ESO. Do 20 ao 23 de abril de 2016

Excursión a Madrid do alumnado de Relixión de segundo e terceiro ESO. DAta: Do 20 ao 23 de abril. Profesora acompañante: Sofía Balseiro Álvarez.

“As Novas Tecnoloxías: problemas do seu uso e estratexias de intervención no ámbito familiar". 12 abril 2016

“As Novas Tecnoloxías: problemas do seu uso e estratexias de intervención no ámbito familiar"enmarcada dentro do

Conferencia : " É xusto o noso sistema fiscal? 7 abril 2016

Conferencia : " É xusto o noso sistema fiscal?

Data e hora: Xoves, 7 de abril, de 10:50 a 11:40h. Grupo: 1 Bacharelato D. Lugar Aula de desdobre 4.

Homaxe a J. Luis Borges. 21 de marzo 2016

O alumnado de Técnicas Gráficas e Artísticas de 2º curso de Bacharelato de Artes sorprendeunos con esta fermosa exposición de creacuñibs en cor e poesías. O motivo: homaxe ao escritor e poeta arxentino José Luis borges, o día internacional da Poesía, 21 de marzo. Ver a exposición na galería flikr (clic).

Concurso "Teen Records", convocado pola USC: dúas alumnas de 2º ESO entre as seleccionadas. abril 2016

Dúas alumnas de 2º ESO, Lidia Mouriño Covelo e Claudia Costas González, veñen de ser seleccionadas para o concurso "Teen Records" da Universidade De Santiago para grabar un vídeo musical. Ver as imaxes con máis información sobre este concurso na galería flikr (clic).