Charla-obradoiro: “Aspectos a ter en conta para a definición de proxectos”. 8 de maio.

Nome da actividade: Charla-obradoiro: “Aspectos a ter en conta para a definición de proxectos”

Día e hora: Venres, 8 de maio, de 9,40 A 10,30 h   Grupos: 1º Bach D e Div-I

Lugar: Salón de actos  Profesora: Mª Xosé Molina

Charla coloquio“O mundo do cómic”a cargo da libraría Kómic. 6 de maio.

Nome da actividade: Charla coloquioO mundo do cómic”a cargo da libraría Kómic

Día e hora: mércores, 6 de maio, de 12:50 a 14:30 h  Grupos: 1º Bach A e B

“CÁMARA…ACCIÓN!!!” Encontro co actor, produtor e director Rubén Riós. 7 de maio.

Nome da actividade: “CÁMARA…ACCIÓN!!!” Encontro co actor, produtor e director Rubén Riós

Listados de alumnado admitido para o vindeiro curso 2015-2015

Listado de admitidos para o vindeiro curso: Alumnado para primeiro procedente de centros adscritos (clic)

Alumnado para ESO (clic) Alumnado para primeiro de bacharelato (clic) Alumnado para segundo de bacharelato (clic)

Recollida de títulos da ESO e Bacharelato para alumnado que rematou estudos no ano 2012 e anteriores, en Secretaría.

Comunicado de aviso para a recollida de títulos para alumnado que rematou estudos no ano 2012 e anteriores (clic).

Autorización para a recollida do título por outra persoa (clic).

Corrección de erros na documentación de admisión ao centro

Corrección de erros na documentación de admisión ao centro (clic)

Prazas vacantes de alumnado para o curso 2015-16, solicitude de admisión, área de influencia do IES de Sar, paradas do transporte escolar

Facer clic en cada unha das seguintes seccións para baixar a información oficial correspondente:

- Prazas vacantes de alumnado para o curso 2015-16 e información complementaria sobre o proceso de admisión (clic)

- Solicitude de admisión, área de influencia do IES de Sar, paradas do transporte escolar (clic)

Calendario de exames de pendentes do Bacharelato e da ESO

Calendario de exames de pendentes de Bacharelato (clic).

Calendario de exames de pendentes da ESO (clic)

“Matinée Théâtrale”. Día: 8 de maio. ACTIVIDADE ANULADA

Nome da actividade: Matinée ThéâtraleDía e hora: Venres, 8 de maio, de 11:40 a 14:30

Grupos: 3º ESO, 4º ESO e 1º Bach  Lugar: Xelmírez I