Información e impresos da matrícula do vindeiro curso 2015-16

Ésta é a información xeral e os impresos de matrícula dispoñibles neste momento para o vindeiro curso 2015-16:

Listados DEFINITIVOS de alumnado admitido para o vindeiro curso 2015-2015

Listado DEFINITIVO de admitidos para o vindeiro curso: Alumnado para primeiro procedente de centros adscritos (clic)

Recollida de títulos da ESO e Bacharelato para alumnado que rematou estudos no ano 2012 e anteriores, en Secretaría.

Comunicado de aviso para a recollida de títulos para alumnado que rematou estudos no ano 2012 e anteriores (clic).

Autorización para a recollida do título por outra persoa (clic).

“Un musical de Cine”. A historia do cine da man dos alumnos do IES de Ames. 17 de xuño

Nome da actividade:

Un musical de Cine”. A historia do cine da man dos alumnos do IES de Ames

Día e hora: 17 de xuño de 9:40 a 12:50 h.

Grupos: 2º ESO, 3º ESO, Div-I, 4º ESO (só alumnos de música), Div-II e 1º Bach (só alumnos de Música vocal e canto)

Lugar: Auditorio de Galicia

Premio no concurso Rosofego para un grupo de alumnos de Diversificación I de 3º da ESO

Nome da actividade: exposición e defensa do proxecto “Rosofego” no DESAFÍO SCQ

Día e hora: 2 de xuño de 10:50 a 14:30h.

Grupos: 3º ESO e Div-I

Lugar: Cidade da Cultura

Profesores acompañantes: Mª Xosé Molina e Tomás Corona

Festival de fin de curso. 19 de xuño

Nome da actividade: Festival de fin de curso

Día e hora: 19 de xuño de 10:50 a 12:30h  Grupos: exclusivamente os do alumnado participante no acto

Lugar: Salón de actos e patio

Visita ás illas Cíes. 18 de xuño

Nome da actividade: Visita ás illas Cíes

Día e hora: 18 de xuño de 8:50h a 19:00h (aprox.) Grupos: 3º ESO, Div-I, 4º ESO (só alumnos de Bio), 1º Bach de Ciencias

Nome da actividade: Un musical de Cine”. A historia do cine da man dos alumnos do IES de Ames

Día e hora: 17 de xuño de 9:40h a 12:50. Grupos: 2º ESO, 3º ESO, 4º ESO (só alumnos de música), Div-II e 1º Bach (só alumnos de Música vocal e canto)

Visita ao Castro de Baroña . 15 de xuño

Nome da actividade: Visita ao Castro de Baroña    Día e hora: 15 de xuño de 8:50 a 14:30.

Grupos: 1º e 2º ESO, Div-I e Div-II   Lugar: Porto do Son   Profesoras acompañantes: Pilar González, Isabel Lourido,Sinda Puga e Ana Castiñeira

inauguración da exposición “De Van Gogh a Toulouse Lautrec”. 1 de xuño

Nome da actividade: inauguración da exposición “De Van Gogh a Toulouse Lautrec”

Día e hora: 1 de xuño ás 12h. Grupos: 2º Bach de Artes