Proclamación das candidatursa aos diferentes sectores nas eleccións ao Consello Escolar 2014

A Xunta Electora do IES de Sar reunida en Santiago de Compostela o día 13 de novembro de 2014, proclama as candidaturas presentadas ás eleccións ao Consello Escolar do Centro:

CANDIDATOS PAIS/NAIS

CANDIDATOS ALUMNOS/AS:

Calendario das eleccións ao Consello Escolar

Calendario das eleccións ao Consello Escolar (clic).

Calendario de exames de pendentes do Bacharelato e da ESO

Calendario de exames de pendentes de Bacharelato (clic).

Calendario de exames de pendentes da ESO (clic)

Eleccións ao Consello Escolar do centro

A finalis de novembro procederase a realizar as eleccións ao Consello Escolar do centro. Avísase, por tanto, aos diferentes sectores da comunidade educativa para que vaian procedendo a elixir aos correspondentes representantes.

Irase dando publicidade a todo o proceso, normativa e datas nesta web.

Charlas do "Plan director para a convivencia e mellora da seguridade nos centros". Do 27 de xaneiro ao 4 de febreiro.

Nome da actividade: Charlas do “Plan director para a convivencia e mellora da seguridade nos centros”

Días horas e grupos:

Charla de Orientación Profesional para 4º ESO e Bacharelato. 21 de xaneiro.

Nome da actividade: Charla orientación profesional

Día e hora: mércores 21 de xaneiro no 2º recreo

Grupos:  Bacharelato e 4º ESO

Lugar: Salón de actos

Viaxe a Roma. Do 23 a0 27 de febreiro.

Nome da actividade: Viaxe a Roma en colaboración co IES O Milladoiro

Días: do 23 ao 27 de febreiro

Grupos: Bacharelato e 4º ESO

Lugar: Roma

Profesoras acompañantes: Sofía Balseiro e Sonia Riveira (prof. de Relixión Católica no Milladoiro)

Charla "Cousas de superheroes: entre a Física e a Lingua", para alumnado da ESO e alumnado de ciencias de bacharelato. 22 de Xaneiro.

Nome da actividade: Charla "Cousas de superheroes: entre a Física e a Lingua", impartida por Luciano Denardin de Oliveira, profesor de Didáctica da Física na Universidade do Rio Grande do Sul (Brasil).

Día e hora: xoves 22 de xaneiro de 09:40 a 10:30 aprox.

Grupos:  3º ESO A, 4º ESO A, 1º Bach C e 2º Bach C

Lugar: Salón de actos

Charla “Como e por que varían as linguas” dentro do programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a USC”. 28 de xaneiro de 2015

Nome da actividade: Charla “Como e por que varían as linguas” dentro do programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a USC”

Día e hora: mércores 28 de xaneiro de 12:50 a 13:40h aprox.

Grupos: 1º Bach (todos)

Profesor:  Jesús García

Charla “Investigar con virus” dentro do programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a USC”. 16 de xaneiro de 2015.

Nome da actividade: Charla “Investigar con virus” dentro do programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a USC”

Día e hora: venres 16 de xaneiro de 12:50 a 13:40h aprox.

Grupos: 1º Bach C e 2º Bach C

Profesor:  Jesús García