Cuestionario alumnado e familias . Avaliación de diagnóstico 2º ESO

Estimada familia,

O seu fillo ou filla, que cursa 2º da ESO, vén de participar nas probas da avaliacián de diagnástico. No día de hoxe foille  entregada unha carta dirixida a vostedes na que se solicita que respondan un cuestionario de contexto específico para o alumnado e as súas familias.

Na carta indícase a páxina web https://enquisas.edu.xunta.gal/272794  e a clave de acceso para cubrir o cuestionario en liña. O prazo para esta tarefa remata o 30 de abril de 2024. Para encher o cuestionario en liña, é preciso ter conexión a Internet e un dispositivo electrónico (ordenador, teléfono intelixente, tablet).

Se a vostedes non lles resulta posible realizar o cuestionario en liña, poden solicitar a súa versión en papel entregando cuberto o recortable da carta no centro educativo, a través do seu fillo ou filla.

Moitas grazas pola súa colaboración.

IES de Sar, Santiago de Compostela, 22 abril do 2024

Admisión alumnado 24/25

Dende o día de hoxe, pódese consultar a listaxe dos alumnos e alumnas admitidos@s para o próximo curso 2024/2025.

A consulta pódese facer, ben no tablón de anuncios do centro, ou ben na páxina da Xunta: admisiónalumnado, empregando a chave 365 ou certificado dixital da Fábrica Naciona de Moeda e Timbre. Cumprindo as normas vixentes en materia de protección de datos persoais, NON se poderá consultar por ningún outro medio físico ou electrónico, nin se poderá dar información telefónica.

A dirección,

Admisión alumnado curso 24_25

Inicio do proceso de admisión do alumnado para o vindeiro curso 24_25. O prazo para a presentación das solicitudes vai do 1 ao 20 de marzo. Nos seguintes documentos dispoñen de toda a información precisa

1. Instruccións xerais

2. Prazos

3. Baremo

4. Vacantes do centro

5. Manual para as familias

6. IPREM

7. Modelo de solicitude en galego

8. Modelo de solicitude en castelá

9. Mapa de influencia

Os máis pequenos do instituto desfrutaron e aprenderon moito no Muncyt da Coruña.
Moitas grazas a Sofía Paleo por organizar a saída e a Xurxo Fernández Carballido polas fotografías.

Moitos parabéns á nosa alumna de 1°de Bacharelato, Almudena Aldrey Sanluis

Moitos parabéns á nosa alumna de 1°de Bacharelato, Almudena Aldrey Sanluis, que resultou finalista no Concurso escolar de videopoemas sobre composicións poéticas, convocado pola Casa-Museo Manuel María. O próximo 11 de maio darán a coñecer as gañadoras.
E parabéns tamén ao departamento de Dinamización Lingüística por animar ao alumnado a participar e asesoralos na presentación dos traballos.

Animádevos a votar pola nosa xente.
Temos como finalistas dos Premios Martín Códax da Música a dous exalumnos do IES de Sar: Gloria Pavía, na modalidade de Artista Emerxente, e Tomé Mouriño, membro do grupo De Ninghures, na categoría de Música Folk.
Merecen gañar en cadansúa categoría.

O alumnado que cuRsa Música asistiu ao Auditorio de Galicia

Hoxe no Auditorio de Galicia, o alumnado que cuesa Música asistiu ao espectáculo Pleasure Island da Real Filharmonía de Galicia e as coreógrafas e intérpretes Ariadna Montfort e Estela Merlos.
Grazas a María Giménez por organizalo.

Autorretratos do alumnado de 2° de Bacharelato de Artes.

Parabéns polos vosos traballos na materia de Debuxo Artístico que imparte Manuel de la Rosa.

Traballo co alumnado de Portugués

Preparados.

Grazas a Xurxo Fernández Carballido polas fotos e polo traballo co alumnado de Portugués.