portada30

Cuestionario alumnado e familias . Avaliación de diagnóstico 2º ESO

Estimada familia,

O seu fillo ou filla, que cursa 2º da ESO, vén de participar nas probas da avaliacián de diagnástico. No día de hoxe foille  entregada unha carta dirixida a vostedes na que se solicita que respondan un cuestionario de contexto específico para o alumnado e as súas familias.

Na carta indícase a páxina web https://enquisas.edu.xunta.gal/272794  e a clave de acceso para cubrir o cuestionario en liña. O prazo para esta tarefa remata o 30 de abril de 2024. Para encher o cuestionario en liña, é preciso ter conexión a Internet e un dispositivo electrónico (ordenador, teléfono intelixente, tablet).

Se a vostedes non lles resulta posible realizar o cuestionario en liña, poden solicitar a súa versión en papel entregando cuberto o recortable da carta no centro educativo, a través do seu fillo ou filla.

Moitas grazas pola súa colaboración.

IES de Sar, Santiago de Compostela, 22 abril do 2024

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer