portada30

Teatro Foro no IES de Sar

Da man do educador social Ramón Molina, responsable do Programa Teatro Foro da Concellería de Mocidade do Concello de Santiago, hoxe o alumnado de 3°ESO A fixo a estrea, para todo o alumnado de 1° da ESO, da peza teatral na que levan traballando meses.
Nela reflexionan sobre as relacións de parella na adolescencia, sobre a falta de comunicación do adolescente coa familia, sobre a frustración na xestión dos conflictos persoais que leva ao consumo de drogas.
Usar a palabra para saír dos lugares sombrizos desta idade difícil, pero como todas as etapas da vida.
Un foro no que recoñecerse e debater para conseguir o benestar emocional.
Mil grazas, Ramón, polo teu compromiso e dedicación un ano máis con este proxecto. O noso alumnado queda encantado e o noso profesorado moi agradecido.

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer