Homenaxe a Manuel Pombo, 11 de maio de 2011

O día 11 de maio de 2011 celebrouse no IES de Sar un breve pero emotivo homenaxe ao noso compañeiro e amigo Manuel Pombo Sánchez, profesor de Filosofía e recentemente fallecido no derradeiro mes de abril.

Os que tivemos a sorte de coñecelo puidemos disfrutar da súa compañía e da súa serena sabiduría.

No acto estiveron presentes non só alumnos e alumnas que está a estudar actualmente no centro, senón tamén algúns/as dos que xa o deixaran mais non quiseron deixar pasar a ocasión de recordar a Manuel como profesor e como persoa.

Despois dunha lectura de varios versos do seu poeta preferido, Federico García Lorca, soltáronse varios globos por alumnos/as do IES de Sar para finalmente terminar cunha canción "Toma este vals" de Leonar Cohen, precisamente tamén en honor do poeta citado.

Ligazón con fotos do homenaxe : fai click aquí