Normalización Linguística

VI CONCURSO DE CARTEIS DE PROMOCIÓN DA LINGUA GALEGA

O día da festa de Nadal, entregáronse os premios ós gañadores do Concurso de Promoción da Lingua Galega convocado polo EDLG. O primeiro premio foi para o cartel de Raúl Santos (2º ESO A) co lema “No faro das Lúas, falamos galego”. O segundo premio foi para o de Laura Ozores (4ºESO B) co lema “Se ligas en galego, tes mozo/a seguro”.

Noraboa, rapaces!

Postais de Nadal

Podedes enviar por correo electrónico fermosas postais en galego para felicitar o Nadal e o aninovo.

Clica sobre a imaxe!

Videoconferencia con Jorge Mira

Grazas ao Equipo de Normalización Lingüística, o martes 12 de novembro,  os alumnos e alumnas de 3º e 4º ESO do IES Faro das Lúas, disfrutaron dunha videoconferencia simultánea para 100 Institutos de Galicia cun científico galego moi mediático: Jorge Mira.  Nesta actividade poténciase o coñecemento científico en galego dun xeito  relacionado coas novas tecnoloxías.

Máis información sobre esta actividade no blog da biblioteca.

Letras Galegas 2013 - Roberto Vidal Bolaño

O 15 de maio celebramos no IES Faro das Lúas o Día das Letras Galegas. Os rapaces do Equipo de Dinamización Lingüística informáronnos sobre a vida e obra de Roberto Vidal Bolaño. A continuación, puidemos gozar coa lectura dramatizada de dúas escenas de senllas obras do autor, grazas ó grupo de teatro do instituto, dirixido por Fátima Rey.

Por último, entregáronse os premios do Concurso de Carteis Letras Galegas, organizado polo departamento de Galego. O segundo premio recaeu no cartel de 2º B e o primeiro, no de 3º A.

Cantares gallegos

As nosas alumnas de 2º, conmemoran os 150 anos de Cantares gallegos de Rosalía de Castro cunha lectura.

Enórmic Banda

Coa fin do curso chega ó IES Faro das Lúas a revista Enórmic Banda, elaborada conxuntamente polos rapaces e rapazas do Salnés e financiada polos Equipos de Dinamización Lingüística da comarca. Todo o alumnado do noso centro levará para a casa un exemplar da revista e poderá pararse no cómic “Menú”, realizado por José Manuel Oubiña, de 1º ESO, na clase de Plástica.

O autor do cómic acudiu á presentación de Enórmic Banda, celebrada no IES Fermín Bouza Brei de Vilagarcía de Arousa o 7 de xuño.

Entrega de premios concurso de adhesivos

Un curso máis, o noso centro participou no concurso de adhesivos convocado pola Coordinadora de Equipos de Dinamización Lingüística do Salnés. Por fin, unha alumna do IES Faro das Lúas conseguiu o 1º premio na categoría de 1º e 2º da ESO: Nuria Rozados, de 2º A. Dúas alumnas máis lograron ser finalistas: Laura Castrelo, tamén de 2º A, e Estela Conde, de 3º A.

A entrega de premios realizouse no IES Ramón Cabanillas, de Cambados.

Coplas do Entroido 2012

Un curso máis, o EDL do instituto organizou un concurso de coplas satíricas para celebrar o Entroido. Todos os grupos cantaron as súas coplas e fixérono moi ben ata o punto de que o xurado decidiu outorgar tres premios en lugar de dous, como estaba previsto nun principio.

O primeiro premio foi para a clase de 1º A ; o segundo, para 2º A; e o terceiro, para 2º B.

Primeiro premio 1º A
Segundo premio 2º A Terceiro premio 2º B

IV Concurso Promoción da Lingua Galega

O EDL convocou por cuarto curso consecutivo o Concurso de Promoción da Lingua Galega. O cartel gañador foi o de Sara Domínguez (2º ESO A), co lema “Non te avorgonces da túa lingua”. O segundo premio foi para Cristina Cores (4º PDC), co lema “Non perdas de vista o galego”