Equipo de Dinamización da Lingua Galega

VISITA DE AROUSA MOZA

Hoxe recibimos a visita de Cristina, Pablo, Raúl e Borja, da asociación Arousa Moza. Viñeron invitar aos nosos rapaces e rapazas a participar nun encontro que están preparando para o 19 de novembro dentro do proxecto europeo Iniciativa xove. Trátase de que a xuventude de Vilanova propoña ao concello accións de mellora relacionadas cun ocio máis atractivo e san.

Ademais, Raúl e Borja faláronnos do seu paso polo concurso Reacción en cadena, no que participan co propósito de recadar fondos para conseguir un local propio no que levar a cabo todas as actividades que organizan para a mocidade da comarca. Foi un pracer coñecer a esta xente nova tan comprometida co benestar da nosa mocidade.

23 de febreiro. Día de Rosalía.

Tal día coma hoxe hai 185 anos, naceu Rosalía de Castro. Celebramos o seu día recitando algúns dos seus poemas.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2021: XELA ARIAS

Este ano o Día das Letras Galegas dedícase á poeta Xela Arias, poeta, tradutora e profesora. O alumnado de 1º ESO, axudado pola profesora Irene Santos, creou un Pasapalabra para conmemorar a Xela Arias e a súa obra.

O RETO DO ENTROIDO

Presentámosvos este estupendo traballo realizado polo EDLG. Coordinados pola profesora Irene Santos, os rapaces e rapazas de 1ºA lévanos ás orixes desta festa chamada Entroido, e propóñennos un divertido reto: Canto sabemos do Entroido? Animádevos a xogar!

OS NOSOS DESEXOS PARA O NADAL

Aquí vos deixamos os desexos de todo o alumnado do IES Faro das Lúas para este Nadal e para o 2021. Unha iniciativa do Equipo de Dinamización da Galega, coordinado pola profesora Irene Santos, e o equipo da Biblioteca.