ACTO DE DESPEDIDA DO ALUMNADO DOS CICLOS MEDIOS E SUPERIORES

O IES PLURILINGÜE ANTÓN LOSADA DIÉGUEZ PON REMATE ÁS ACTIVIDADES LECTIVAS DO CURSO 2022-2023 CO ACTO DE DESPEDIDA DO ALUMNADO DE FORMACIÓN PROFESIONAL

Este curso, por segundo ano consecutivo, realizouse un acto formal de despedida do alumnado dos ciclos medios e superiores da Formación profesional do IES Pl. Antón Losada Diéguez.

A este acto estaban convocados/as os alumnos e alumnas que rematan os estudos dos ciclos

CICLOS MEDIOS:

-Sistemas microinformáticos e redes
-Carpintaría e moble
-Instalación e amoblamento (Dual)
-Electromecánica de vehículos automóbilies

CICLOS SUPERIORES:

-Administración e finanzas
-Administración de sistemas informaticos en rede(dual)
-Desenrolo de aplicacións multiplataforma

Todos pertencentes as familias profesionais que se imparten no centro: Administrativo, Automoción, Informática e Madeira.

O acto tivo lugar o mércores 28 de xuño  no salón de actos. Contoucoa intervención do director do centro e o secretario do Losada.
Entregouse un diploma conmemorativo a cada alumno/a xunto coa fotografía de recordo da promoción.
Ao rematar compartiron un aperitivo o alumnado e profesorado asistente na cafetería do centro.

As fotos da despedida poden verse picando na imaxe:

DESPEDIDA FP 2023