O ALUMNADO DO LOSADA ENTREGA DOAZÓN Á CRUZ VERMELLA A ESTRADA

O xoves 7 de marzo recibimos a visita de Juan Manuel Soutelo e Manuela Gestoso en representación da Cruz Vermella A Estrada para facerlles entrega dos 200 euros recadados a través do proxecto CORAZÓN SOLIDARIO. Durante a semana do 19 ao 23 de abril un grupo de alumnos e alumnas de 3º e 1º ESO recadou este diñeiro coa venda de cartas e bombóns no mes do amor e da amizade. A colaboración e participación da comunidade educativa foi excepcional e o traballo do equipo organizador, exemplar. Parabéns a todos e a todas: Iago Cabaleiro, Enma Villanueva, Iván Barbeito, Lía González, Andrés Duro, Manuel Matalobos, Lía Rey de 1º ESO e Laura Álvarez, Carla Calviño, Hugo Cao, Marta Vilas, Ainhara Mata e Xián Torres de 3º ESO.

Maís fotos AQUÍ