ACREDITACIÓN DAS COMPETENCIAS DIXITAIS

INFORMACIÓN DE INTERESE PARA O ALUMNADO DE  4º ESO E 2º BACHARELATO

A Dirección  Xeral de Ordenación e Innovación Educativa publica unha RESOLUCIÓN onde dita as instrucións de Acreditación das competencias dixitais para o alumnado de 4º ESO e 2º Bacharelato.

Achegamos un RESUME esquemático dos contidos máis importantes  da mesma:

O alumnado de 4º da ESO que titule este curso, recibirá de oficio  un certificado de Competencias dixitais nivel Iniciación.

O alumnado de 2º da BACHARELATO que titule este curso, recibirá de oficio  un certificado nas áreas de dominio 1,2,3 e 5 do nivel intermedio

Ademais:

O alumnado que está cursando 4º da ESO pode participar nas probas especificas  para acreditar as competencias dixitais de nivel intermedio

-data límite de inscrición:  15 de marzo (modelo de solicitude dispoñible na Secretaría deste Centro).

-data da proba:                 mes de maio

-duración da proba:           90 minutos

O alumnado que está cursando 2º de bacharelato pode participar nas probas específicas para acreditar a área de dominio 4 (seguridade e privacidade) de nivel intermedio.

-data límite de inscrición: 15 de marzo  (modelo de solicitude dispoñible na Secretaría deste Centro).

-data da proba:                  mes de abril

-duración da proba:            20 minutos

Os certificados de Competencias dixitais caducan aos 5 anos.

Máis informacion sobre o marco galego de competencias dixitais AQUÍ

resume_acreditacion_compdixitais__24.pdf161.99 KB