PRESÉNTASE NO FP INNOVA 2024 A MESA INTELIXENTE REALIZADA NO CB DE CARPINTARÍA

O alumnado do Ciclo Básico de Carpintaría e moble, dirixido polo profesorado do Departamento de Madeira do Losada foi o encargado de deseñar e realizar unha mesa para o proxecto de innovación de FP O Camiño de Santiago Sanabrés: unha viaxe gastronómica multisensorial  coordinado polo CIFP de Vilamarín (Ourense) e no que o IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez e o IES O Ribeiro foron centros colaboradores.
A mesa presentouse no FP INNOVA, no Gaiás, que se celebra estes días.
Os obxectivos deste proxecto son:
•    Desenvolver unha experiencia gastronómica innovadora.
•    Integrar tecnoloxía avanzada no ámbito da gastronomía.
•    Deseñar un percorrido gastronómico inspirado no Camiño de Santiago Sanabrés.
En resume trágtase de combinar tecnoloxía e a cociña de vangarda para a creación dunha experiencia gastronómica multisensorial en torno ao Camiño de Santiago Sanabrés, na que os usuarios poden interactuar con diversos elementos que enriquecen a súa vivencia.
O alumnado do centro participou no proxecto que consistía no deseño e realización dunha mesa “intelixente” na que se integran 4 pantallas táctiles para que os clientes poidan facer os pedidos á hora de xantar a través delas.
A armazón da mesa e as súas patas son de madeira de iatandza, e a tapa é un taboleiro MDF. A estrutura esta fabricada para esconder os cables necesarios e leva un lacado branco para darlle unha apariencia máis limpa. O traballo desenvolveouse no transcurso de 3 semanas. A noticia foi recollida nas edicións locais de Voz de Galicia e Faro de Vigo

Pode verse neste pequeno vídeo un resume do seu proceso de fabricación: