NOVA ACTIVIDADE DA ESCOLA DE FAMILIAS DO LOSADA

A ESCOLA DE FAMILIAS do IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez presenta unha nova actividade desta iniciativa que naceu o curso pasado co obxectivo de crear un espazo  e un tempo de formación conxunta entre as familias e a escola, no que poidamos aprender xuntos, identificar os puntos fortes e débiles das nosas actuacións como educadoras e educadores, e acompañar o desenvolvemento o noso alumno (e dos nosos fillos e fillas) do xeito máis óptimo posible.

Despois do encontro mantido coas familias no primeiro trimestre deste curso, e da interesantísima sesión sobre Redes sociais e saúde mental na adolescencia, compartida coa psiquiatra Iria Veiga Ramos, celebrada en xaneiro, presentamos unha nova actividade:

O acoso escolar. Que poden facer as familias?
Martina Martínez e Norma Pillado
Data: xoves 9 de maio de 2024
Hora: 19.30
Lugar: Biblioteca do IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez

A actividade están convidadas as familias da comunidade educativa do Losada. O convite faise extensivo ao profesorado tamén.
Na iniciativa, contamos coa colaboración da ANPA do noso centro.

Martina Martínez. Mestra e psicóloga. Dende o ano 2006 orientadora de Educación Secundaria. Coordinadora de programas de convivencia e de igualdade e de Plans de Formación Permanente do Profesorado nas liñas de convivencia, igualdade e atención á diversidade. Ten formación especializada en convivencia, benestar emocional e prevención do acoso escolar.

Norma Pillado. Docente de Educación Física en secundaria dende o ano 2000. Coordinadora de programas de convivencia como Equipo de Alumnado Axudante á Convivencia ou o Programa TEI de Titoría entre Iguais. Dirixe a súa formación e a súa práctica docente coa firme convicción de que a familia, o alumnado e o profesorado son eixes fundamentais na educación para a mellora da convivencia. Actualmente cursa o máster de acoso escolar e mediación.

AS IMAXES DA ACTIVIDADE AQUÍ