You are herecontent / NOVA EDICIÓN ESCOLA DE NAIS E PAIS O LUNS 7 DE FEBREIRO

NOVA EDICIÓN ESCOLA DE NAIS E PAIS O LUNS 7 DE FEBREIRO

Queremos convidar ás familias do alumnado do IES de Melide á próxima charla-obradoiro da Escola de Nais e Pais que terá lugar o luns 7 de febreiro ás 18:10 na biblioteca do instituto.

Nesta ocasión trataremos o tema "Previr dificultades de aprendizaxe e desmotivación. Cómo guiar no estudo sen sobreprotexer" con Virginia Castro Crespo.

Consideramos interesante abordar esta temática pois neste momento do curso escolar, moitos alumnos e alumnas síntense sobrepasados e desmotivados cara os estudos, comó acompañar e apoiar aos nosos fillos e fillas sen sobreprotexer, cómo identificar e previr as dificultades de aprendizaxe? Nesta sesión, intentaremos dar respostas a estas cuestións e outras que xordan.

Enviaremos un tríptico informativo para que confirmen a asistencia. Tamén poderán facelo chamando ao IES.