You are hereTaboleiro

Taboleiro

OFERTA FORMATIVA FP

A continuación podedes consultar a oferta formativa de ciclos existente no IES de Melide.

CICLO BÁSICO E MEDIO

CARPINTERÍA E MOBLE

CICLO SUPERIOR (DUAL)

GANDARÍA E ASISTENCIA EN SANIDADE ANIMAL

CICLO MEDIO

Calendario de admisión FP:

calendario admision fp

Máis información na páxina web da consellería: PREME NESTA LIGAZÓN

ENTREGA DE NOTAS E DATAS MATRÍCULA

A entrega de notas da avaliación final da ESO e as extraordinarias de 1º e 2º BAC será o día 23 de xuño ás 11:00h, na súa aula de referencia.

A entrega de notas para o alumnado de FP-básica e Ciclo Medio de madeira será o día 23 de xuño ás 13:00h.

O alumnado levará, xunto coas notas, o sobre de matrícula do curso que lle corresponda.

As datas para formalizar a matrícula do curso 23/24 en ESO e BAC, son as seguintes:

• 26 XUÑO: alumnado que se matricule en 1º ESO  e 2º ESO.
  • 27 XUÑO: alumnado que se matricula en 3º ESO.
  • 28 XUÑO: alumnado que se matricula en 4º ESO
  • 30 XUÑO: alumnado que se matricula en 1º e 2º BAC

As datas para realizar a solicitude en FP é do 23 de xuño ao 5 de xullo.

Aquelas familias que teñan que realizar a matrícula de 2 ou máis fillos poden formalizalas o mesmo día, pero agradeceríamos se presentasen o primeiro día que estén convocados.

En caso de non poder acudir a matricularse na data sinalada, poderán realizar a matrícula do 3 ao 5 de xullo.

ITINERARIOS BACHARELATO E PONDERACIÓNS ABAU

Como axuda para cubrir as matrículas para o vindeiro curso, para alumnado de 4º ESO e o que se matricule en bacharelato tedes a continuación os itinerarios de bacharelato e as ponderacións das ABAU.

ITINERARIOS BACHARELATO

PONDERACIÓNS ABAU

CALENDARIO PROBAS EXTRAORDINARIAS 2º BAC

Tedes, a continuación, o calendario das probas extraordinarias de 2º BAC.

Calendario_2ºBAC

PREMIO EXTRAORDINARIO ESO

O 31 de maio, iníciase o período de presentación de solicitudes para participar nos premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico 2022-2023 (código de procedemento ED311D) cuxa orde de convocatoria publicouse no DOG o pasado 14 de abril.

O prazo de presentación de solicitudes é do 31 de maio ata o 30 de xuño.

Máis información  no ARQUIVO ADXUNTO

PRAZO SOLICITUDES BECAS CURSO 2023-24

No día de hoxe, ábrese o prazo para a solicitude de bolsas de estudo do curso 2023/24. Lembramos que para solicitar as devanditas bolsas os trámites serán todos onlilne.

Poderán ser beneficiarios das distintas contías ao alumnado que no ano académico 23/24 cursen:

• Bacharelato
  • Cursos de acceso e de preparación para probas de acceso á Formación Profesional e cursos de formación específicos para acceso a ciclos formativos de grao medio e superior, impartidos en centros públicos e privados concertados
  • Formación Profesional de grao medio e de grao superior
  • Ensinanzas artísticas: profesionais e superiores
  • Ensinanzas de idiomas en Escolas Oficiais, incluída a modalidade a distancia
  • Ensinanzas deportivas
  • Estudos relixiosos superiores
  • Formación Profesional de Grao Básico

PRAZOS: 27 de marzo ao 17 de maio de 2023

Para calquera información no seguinte enlace:

PREMIOS EXTRAORDINARIOS BACHARELATO

Aberto o prazo para concurrir aoa premios extraordinarios de bacharelato dende o 26 de abril ata o 25 de maio.

Máis información nesta ligazón.

AXUDAS PARA REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN DE LINGUAS ESTRANXEIRAS

A Consellería de Educación ten publicada na súa páxina web a convocatoria para axudas á realización de actividades de formación en linguas estranxeiras (inglés en Canadá, inglés no Reino Unido, francés en Francia, portugués en Portugal)

• Dirixidas a alumnado matriculado matriculado alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, escolarizado nos cursos 2021/22 e/ou 2022/23 en 1º ou 2º de bacharelato.
  • Prazo: un mesde a publicación en DOG da Orde do 18 de xaneiro pola que se convocan estas axudas  (publicado en DOG o 13/02/2023).

Máis información nesta ligazón.

NOVO PRAZO VALIDACIÓNS MATERIAS PARA 1º BAC

Acábase de publicar o Real decreto 14/2023 polo que se modifica o decreto que establecía as convalidacións entre as ensinanzas profesionais de música e danta e a educación secundaria obrigatoria e bacharelato.

Conforme ao establecido nas instrucións publicadas pola Consellería de Educación, ábrese un novo prazo ata o 7 de febreiro para solicitar validacións para o alumnado de 1º BAC que cumpra os requisitos recollidos nestas instrucións.

LIGAZÓN ÁS INSTRUCIÓNS VALIDACIÓNS 1º BAC

ENTREGA DE NOTAS E DATAS MATRÍCULA CURSO 22/23

A entrega de notas da avaliación final da ESO e Ciclo Medio e as extraordinarias de 1º BAC será o día 27 de xuño ás 11:00h.

As datas para formalizar a matrícula do curso 22/23, son as seguintes:

• 30 XUÑO: alumnado que se matricule en 2º BAC.
  • 1 XULLO: alumnado que se matricula en 1º ESO e 2º ESO.
  • 4 XULLO: alumnado que se matricula en 4º ESO
  • 5 XULLO: alumnado que se matricula en 1º BAC
  • 6 XULLO: alumnado que se matricula en 3º ESO

En caso de non poder acudir a matricularse na data sinalada, agradecemos chamedes o centro para concertar un novo día.