You are herecontent / ENTREGA DE NOTAS E DATAS MATRÍCULA

ENTREGA DE NOTAS E DATAS MATRÍCULA

A entrega de notas da avaliación final da ESO e as extraordinarias de 1º e 2º BAC será o día 23 de xuño ás 11:00h, na súa aula de referencia.

A entrega de notas para o alumnado de FP-básica e Ciclo Medio de madeira será o día 23 de xuño ás 13:00h.

O alumnado levará, xunto coas notas, o sobre de matrícula do curso que lle corresponda.

As datas para formalizar a matrícula do curso 23/24 en ESO e BAC, son as seguintes:

• 26 XUÑO: alumnado que se matricule en 1º ESO  e 2º ESO.
  • 27 XUÑO: alumnado que se matricula en 3º ESO.
  • 28 XUÑO: alumnado que se matricula en 4º ESO
  • 30 XUÑO: alumnado que se matricula en 1º e 2º BAC

As datas para realizar a solicitude en FP é do 23 de xuño ao 5 de xullo.

Aquelas familias que teñan que realizar a matrícula de 2 ou máis fillos poden formalizalas o mesmo día, pero agradeceríamos se presentasen o primeiro día que estén convocados.

En caso de non poder acudir a matricularse na data sinalada, poderán realizar a matrícula do 3 ao 5 de xullo.

AS NOSAS CREACIONS

Radio na Biblio